דף הבית עבודה וקריירה עבודה וקריירה - אחר פעילותן של חברות השמה
פעילותן של חברות השמה
תימה חברת השמה 23/03/11 |  צפיות: 4254

בענפי ההשמה, חברות השמה רבות במשק עונות על צרכיהם של חברות הדורשות עובדים ומצליחות לספק משרות למועמדים במגוון של תחומי עיסוק. כל חברת השמה מייחלת להציב השמה שהיא נכונה וטובה לארגון הקולט על מנת שלא להתמודד עם ביצוע כושל. חברת השמה כמו תימה היא בעלת מוניטין בתחומי הגיוס וההשמה בזכות אחוזי הטעייה הנמוכים שמצליחה להשיג בעת ביצוע ההשמות.

כאשר ארגון פונה אל חברות השמה בבקשה למציאת איש מקצוע הולם לתפקיד נדרש, הן פועלות על מספר שלבים. ראשית חברות ההשמה מפרסמות את המשרה ומתחילות לסנן קורות חיים עד למציאתם של מועמדים שיכולים להיות המתאימים ביותר. הדבר שקבוצת תימה עושה לפני שמראיינות את המועמדים לתפקיד הוא לברר מהם צרכי הארגון באיוש המשרה המבוקשת מעבר ליכולות המקצועיות הנדרשות לה. תימה היא חברת השמה המעוניינת להעניק ללקוחותיהם התאמה מושלמת בעת השמת מועמדים, ועל כן הצוות המקצועי של תימה מחפש את המועמדים שיהיו תואמים ביותר את מאפייני סביבת הארגון מעבר לכישוריהם המקצועיים הנדרשים. לשם כך, תימה מעבירה את המועמדים מרכז הערכה מקצועי ואבחון פסיכולוגי, כאשר אלו נועדו לאתר פרופיל ספציפי של מועמד בעל תכונות אופי מסוימות לטובתו של הארגון.

חברות השמה רבות הפועלות בתחום, מבצעות השמות מדי יום במקצועות ובענפים רבים ומגוונים. תימה מתמקדת בעיקר בהשמות למשרות ניהול בכירות, ובתחומים מורכבים כמו הייטק. משרות אלו באמת מצריכות תהליך מדויק יותר בהשמה, וניכר כי ההשקעה בשלבי הגיוס וההשמה אכן משתלמת בסופו של דבר.

חברת השמה תימה פועלת כיום גם ברמה הבינלאומית על ידי טיפול בלקוחת המצויים גם בחו"ל. לאור הצלחתה של תימה, רכשה לעצמה מוניטין מקצועי חיובי ביותר, דבר שמעמיד אותה כמצטיינת מול חברות השמה אחרות במשק.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 תימה חברת השמה
השמת בכירים - תימה קבוצה בינלאומית לגיוס אבחון והשמה של כוח אדם בחברות


 


מאמרים נוספים מאת תימה חברת השמה
 
הליכי גיוס והשמה לחו"ל בתימה
מלבד שירותי ייעוץ תעסוקתי, חברת השמה תימה מתמחה גם בהשמת מנהלים בארץ ובחו"ל. עובדים רבים מחפשים את הדרך להתאוורר לסביבה אחרת עבודה ומגורים, ועבודה בחוץ לארץ היא בהחלט אחת מהדרכים השכיחות לביצוע ההתרעננות הזו. לצורך השמה להייטק בחו"ל משתמשת חברת השמה תימה בשיטות מתקדמות לאיתור בכירים, וכן למיפוי העובד המתאים ביותר לתפקיד.

שירותי גיוס והשמת מנהלים בתימה
חברת השמה תימה היא בעלת מוניטין וניסיון רב בביצוע ייעוץ תעסוקתי לעובדים, וכן בתהליכי השמה להייטק של מנהלים ותפקידים בכירים.

הפעילות של תימה בתחום ההייטק
תחום ההתמחות של חברת תימה הוא ביצוע השמות למשרות בכירים במגוון של תחומי עיסוק, בין תחומי הפעילות של קבוצת תימה, מתבצעת גם השמה להייטק. חברות הייטק רבות הן צרכניות של אנשי מקצוע איכותיים המוכשרים לתפקידי מפתח בחברות. חברות השמה להייטק בעלות הידע והניסיון להתאים את המועמדים ההולמים את צרכי הארגון בתחום ההייטק המתקדם.

חברות השמה להייטק
על מנת לאתר חברת השמה שתהיה איכותית ותשביע את רצונכם, בדקו את אחוזי ההצלחה של מספר חברות אליהן אתם פונים.

אספקת שירותי השמה וייעוץ
כחלק מפעילותה של חברת ההשמה תימה, היא מספקת שירותי ייעוץ תעסוקתי לעובדים הדורשים משרה וכן גם לארגונים המבקשים עובדים. הענקת ייעוץ תעסוקתי ניתן כסיוע למועמדים אשר מעוניינים לקבל אבחון תעסוקתי מהימן ואשר מתלבטים בדבר המשך הדרך המקצועית שלהם.

פעילותן של חברות השמה
בענפי ההשמה, חברות השמה רבות במשק עונות על צרכיהם של חברות הדורשות עובדים ומצליחות לספק משרות למועמדים במגוון של תחומי עיסוק. כל חברת השמה מייחלת להציב השמה שהיא נכונה וטובה לארגון הקולט על מנת שלא להתמודד עם ביצוע כושל. חברת השמה כמו תימה היא בעלת מוניטין בתחומי הגיוס וההשמה בזכות אחוזי הטעייה הנמוכים שמצליחה להשיג בעת ביצוע ההשמות.

השמה בהייטק
02/03/11 | ניהול
בפנייתכם אל חברות השמה בהייטק, בין אם אתם מחפשים משרת ניהול ובין אם אתם מציעים אותה, עליכם לפנות אל חברת השמת מנהלים מובחרת שתוכל להשיג תוצאות השמה אפקטיביות. עלות תהליך השמת מנהלים גובה תקציב מכובד מבית העסק, שכן תהליך איתור המועמדים, בחירת מועמד, השקעה בחפיפתו אל התפקיד ובתקופת ההסתגלות הנדרשת לו– כל אלועלולים לגבות מחיר כספי גבוה. משרות ניהול בהייטק הן משמעותיות ועל כן מוטב לבצע את התהליך בצורה הטובה ביותר בכדי לא לבצע אותו פעם נוספת.

השמות בידי תימה
תימה הינה חברת השמה הפועלת ברמה המקומית והבינלאומית, כחלק מפעילותה המרכזית היא לבצע השמת בכירים בישראל וכן לבצע גיוס בכירים בחו"ל והשמתם. פעילותה הבינלאומית של חברת תימה נוצרה מתוך שיתוף פעולה עם חברת משאבי האנוש הבינלאומית - MRI, כאשר זוהי חברה בעלת קשרי עבודה עם חברות השמת בכירים ומנהלים רבות מכל רחבי עולם.

שיטתה המוצלחת של תימה בהשמה
תימה מוכשרת להעניק לכם שירותי השמת בכירים ומדויקים יותר. באמצעות פיתוחה של שיטה ייחודית לשם ביצוע השמת מנהלים וכן השמת בכירים מצטיין, הפכה תימה להיות אחת מבין חברות השמה האיכותיות כיום במשק המקומי והבינלאומי. גיוס בכירים בחו"ל ובארץ מעולם לא הפריעו לתימה להמשיך ולהשקיע במחקר ובמבדק של איכות תוצאותיהם בשטח.

השמת בכירים ומנהלים הארץ ובחו"ל
השמת בכירים באמצעות השיטה המתודולוגית של קבוצת תימה נחלה הצלחה פעמים כה רבות עד כדי כך שתימה הפכה להיות מבין חברות השמה הבולטות בשוק העבודה. חברות רבות מבקשות לאייש תפקידים מובחרים בארגונם, לעיתים לגבי משרה קריטית להמשך תפקודה התקין של החברה
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI