דף הבית חוק ומשפט הגירה עורך דין אזרחי – שילובי תחומים
עורך דין אזרחי – שילובי תחומים
noam 07/04/11 |  צפיות: 13727

אזרחות פולנית – הגשת בקשה לאזרחות פולנית וחשיבותו של עורך דין בבקשה לפשיטת רגל:

בין תפקידיו הרבים ניתן להדגים שני תחומי אחריות חשובים ביותר – ייצוג בעלי חוב בהליך בקשה לפשיטת רגל וסיוע וייעוץ משפטי ללקוח המעוניין להשיג אזרחות פולנית.

עורך דין המטפל בהשגת אזרחות פולנית עשוי לעמוד מול מספר מצבים המאפשרים זכאות עבור אזרחות פולנית: מצב ראשון הוא כאשר מבקש אזרחות פולנית נולד במדינה זו . עניין זה רלבנטי גם אם המבקש נולד בשטחים שהיו בשליטתה של פולין טרם מלחמת עולם השנייה.

מצב נוסף הוא כאשר מבקשי אזרחות פולנית לאו דווקא נולדו בפולין אך מבקשים אזרחות פולנית מאחר שהם צאצאים של יליד פולין. במקרה זה ניתן להגיש בקשה עבור אזרחות פולנית גם אם מי שנולד בפולין נפטר. מה שחשוב הוא שהוא עומד בקריטריון של מקום ילודה בפולין.

קיימת עוד אפשרות להגשת בקשה עבור אזרחות פולנית והיא כאשר המבקש נולד בפולין אך נאלץ לעזוב אותה . מצב זה רלבנטי במקרים רבים ליהודים שנולדו בפולין אך נטשו את המדינה במהלך מלחמת העולם השנייה.

מכל מקום, אזרחות פולנית יכולה להיות לעזר רב  בבקשות להנחות וזכויות שונות ברכישת נדל"ן או אישורי מגורים, אישורי עבודה ושכר לימוד.

בעניין פשיטת רגל , חשוב לדעת שתהליך ההכרזה על חייב כפושט רגל אינו פשוט, וכרוך גם באיסוף חומר ומסמכים ולעיתים גם בעיכובים ומכשולים כמו התנגדות הנושים להכרזה על החייב כפושט רגל ועוד.

מסיבות אלו מוטב כי כל בעל חוב המתכוון לפתוח בבקשה לפשיטת רגל ייעזר בשירותי עורך דין לפשיטת רגל כבר כשהוא מקבל הודעה על מצבו כחייב מרשות ההוצאה לפועל.

עורך דין לפשיטת רגל יוכל לעזור באיסוף וניסוח תצהירים ודוחות כמו דוח חובות ונכסים , תצהיר הסתבכות כלכלית וצו כינוס. בעניין התשלומים יכול עורך דין לפשיטת רגל לסייע באגרת תשלום לבקשה לפשיטת רגל . תפקיד חשוב ביותר של עורך דין לפשיטת רגל הוא להכין את החייב לחקירות שייערכו בבית המשפט ומצד הנושים לגבי מצבו הכלכלי. תפקיד זה קריטי שכן הצלחתו של החייב בחקירה תקבע את גורלו לגבי התשלום החודשי שיהיה עליו לשלם – הנקבע לפי יכולתו הכלכלית וגם לגבי הסכמה או התנגדות של הנושים להסדר נושים ולהכרזה עליו כפושט רגל.

במידה ומוכרז החייב כפושט רגל ימשיך עורך דין לפשיטת רגל לשלב הבא של בקשה לצו הפטר, בתקווה לקבל הקלה או פטור מחובות פושט הרגל שיאפשרו לו להתחיל חיים כלכליים רגילים.     


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 noam


 


מאמרים נוספים מאת noam
 
צלם חתונה יקר או זול?
13/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צלמי אירועים במרכז, צלם אירועים במרכז וכמו כן, על צלם חתונה, למידע נוסף אודות צלמי אירועים במרכז היכנסו לכאן

חברות ניקיון | שירותי ניקיון משרדים במרכז
מחפשים חברת ניקיון במרכז ? שירותי ניקיון משרדים הינם לא עסק פשוט - אישורים , עבודה נקייה, עמידה בלו"ז . כדאי להכיר כמה פרטים לפני .

צלמים במרכז מקצועיות זה לא הכל
12/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר איתכם על צלמים במרכז וכמו כן, על צילום ארועים, למידע נוסף אודות צלמים במרכז ובכלל היכנסו לכאן.

שירותי ניקיון למשרדים
המשרד מלוכלך ? זה הזמן לקרוא לאנשי מקצוע! כל מה שצריך לדעת לפני הזמנה של ספק שירותי ניקיון - הכנסו והכירו את הפרטים

צלם חתונה מקצועי ואמין איך מוצאים?
12/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צלם חתונה וכמו כן, על צילום אירועים במרכז, למידע נוסף אודות צלם חתונה היכנסו לאתר ותקבלו מידע רלוונטי

עטים עם לוגו + הדפסה על מוצרים
12/02/13 | מיתוג
בעולם הפרסום והשיווק של היום יש המון מסרים שיווקים . הדפסה על מוצרים, ועטים עם לוגו כדוגמא זו הדרך להגיע ללקוח שלכם.

על צלמי חתונות והדרך הקלה אליהם
11/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צלמי חתונות, וכמו כן, על צילום בר מצווה והדרך הקלה למציאת צלמי חתונות מקצועיים. למידע נוסף אודות צלמי חתונות היכנסו לאתר.

הדרך הקלה למציאת צלמים לאירועים וחתונות
11/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צלמים לאירועים ובעיקר על צילום חתונות, למידע נוסף אודות צלמים לאירועים היכנסו לאתר.

צילום בת מצווה על ידי צלם אירועים איכותי
10/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צלם אירועים והדרך למציאת שירות צילום בת מצווה איכותי ומקצועי. למידע נוסף אודות צלם אירועים היכנסו לאתר.

הכל אודות צילום אירועים איכותי ומקצועי
05/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צילום אירועים וכמו כן, על צילום וידאו ברמה גבוהה, על מנת לדעת יותר על צילום אירועים היכנסו לאתר
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI