דף הבית בניין ואחזקה בניין ואחזקה - אחר מפנים אתכם מהבית?
מפנים אתכם מהבית?
nataly28 12/06/11 |  צפיות: 2179

קיבלתם מפתח לדירה החדשה? מיעוט של אנשים נשארים כל החיים באותה עיר. הרבה אנשים היו רוצים לעבור בתים מספר לא מבוטל של פעמים בתקופת חייהם. עבור רובנו מעבר דירה הוא פרוצדורה ארוכה ומתישה. הקטע הבא ימצא כמועיל לאלו שעוזבים את הדירה שלהם בחודשים הקרובים, ובו תוכלו לקרוא על מס' נקודות למחשבה על מובילים.

עוברים את זה בחיוך


קבלו את זה בצורה טובה. חלק לא מבוטל מהאנשים עושים מעבר מסיבה טובה של מעבר למשרד מרווח יותר או כשסיימו לבנות את בית החלומות. נכון, המעבר הוא שלב מעייף נוסף אבל גם אותו ניתן להעביר בשלום.

מוביל - כל האופציות למעבר חלק, מזורז וללא עצבים


היו ערוכים, בחנו את האופציות להעברת התכולה שלכם כחודשיים לפני. אם תקפידו לעשות זאת תחסכו בהוצאות וכך יחלוף יום הובלת העסק בדרך הטובה ביותר.

לא מוצאים זמן לארוז? ניתן לאתר המון חברות המציעות שירותי אריזה בנוסף לשירותי ההובלה. צוות של מס' עובדים יגיע אליכם לפני תאריך ההובלה על מנת לארגן הרכוש שלכם.

אם דורשים מכם לפנות לפני היום בו נותנים לכם להכנס למעונכם החדש הסירו חשש מליבכם! בכל רחבי הארץ תמצאו מספר חברות שבבעלותן מחסנים שכל מטרתם אחסון תכולה. תוכלו להשכיר את המחסנים למס' חודשים איך ניתן למצוא אחסון לתקופה ארוכה יותר ואפילו תקבלו מחיר נמוך יותר.

לא חוסכים באמצעים על חברות הובלות


לא משנה אם אתם אורזים את הדירה או שקיבלתם החלטה לקחת את שירותי חברת הובלות לעניין מומלץ מאוד לארוז את הדברים שלכם בצורה טובה אם אתם רוצים שהם יגיעו בשלום למעונכם החדש. בטוח לא תרצו שהסרוויס שסבתא רבא ז'ניה נתנה לכם מתנה לא יעבור את הדרך.

לא מתקמצנים על מובילים אמינים, לא כל בעל ואן יעשה עבודה טובה. הובלת חפצים ספציפיים כגון: מקפיא, מכונת כביסה וכו' דורשים כושר נשיאה רב. אל תשכחו שיש חפצים מסוימים כגון: סלון, ארון אשריצטרכו פירוק והרכבה. מסיבה זו, יש לבדוק ולוודא שהמובילים מסוגלים לעשות זאת. עבודה זו דורשת תוספת תשלום.

תמדדו את המעלית בבית הנוכחי ובבית אליו אתם מעבירים את החפצים. אם יצא מצב שדלת המעלית קטנה מדי יש מצב טוב שתצטרכו לקחת שירותי מנוף.

יש לכם אופציה לקחת שירותים של מנופאי בנפרד אך מומלץ יותר לטלפן ולבדוק אם חברת ההובלה שאותה הזמנתם נותנת שירותי מנוף, כך תחסכו לעצמכם כסף רב. לפעמים מומלץ להוסיך שירותי מנוף להובלה, גם אם זה אומר להוסיף כסף. השכרת מנוף תחסוך זמן יקר וטלטלות של החפצים בירידה למשאית.

חייבים מידע נוסף? מעוניינים בהמלצות ובדיקת מחירים?
כנסו לאתר האינטרנט http://www.movilimo.co.il/ בו תוכלו למצוא טיפים, מאמרים והצעות מחיר מטובי נותני השירות בתחום

.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 nataly28


 


מאמרים נוספים מאת nataly28
 
ברית ובריתה במקום מיוחד
מאמר זה נסביר לכם על המספר הרב של הברירות והתכנונים שיעמדו בדרככם בשביל ארוע הברית.

מזל שיש מתרגמים
08/09/11 | בלשנות
בימינו החיים הם מאוד גלובליים, ומרביתנו נעזרים באופן קבוע באינפורמציה שמגיעה מחו"ל. אם לא היינו יכולים לתרגם טקסטים אלה לשפה שאנו מכירים, היינו מפסידים מידע חשוב ושימושי.

אולמות אירועים בהוד השרון
הילד הראשון בדרך? אחראיים על אירוע משפחתי בלתי נשכח ואתם פשוט לא יודעים איך עושים את זה?

ספרים מתורגמים
08/09/11 | בלשנות
מי יודע לתרגם טוב? איך מתרגמים טקסטים מורכבים? בטקסט הזה אפשר לקרוא קצת על תרגום ספרדית.

ארוע בשמורה יפהיפייה
כל זוג שהתנסה בעבר בעריכת ארוע כזה או אחר מכיר את הבעיה הזאת - איך לארגן ארוע מרהיב אבל שונה? ניתן לרגש את המוזמנים שלכם בלי גימיקים קלישאתיים?

לאהוב בלשנות
08/09/11 | בלשנות
החיים של היום הם גלובליים, ובלי לשים לב אנו עושים שימוש מידי יום באינפורמציה מחו"ל. בלי היכולת לתרגם מידע זה לשפה שאנו מכירים, לעולם לא היינו נחשפים למידע חשוב ומעניין.

מפנטזת על חתונה מיוחדת?
יכול להיות שתופתעו מהתוצאות, אבל לרוב האורחים חשובים אותם אספקטים, ועל החשובים נשים דגש מיוחד.

הפקה של מפגש משפחתי
מחפשים ללמוד יותר על מיתחתנים? מאמר זה יעזור לכם בכל כל פרט משמעותי שצריך להכיר אל אירועים.

ניסיון ורקע בבלשנות
07/09/11 | שפות
ללא היכולת לתרגם את הטקסטים לשפה שאנו מכירים, לעולם לא היינו נחשפים למידע אודות תרבויות אחרות.

איפה חוגגים?
זכרו שהכי פשוט לפנטז על ארוע אקסקלוסבי ומופצץ, אבל לרוב שלאחר שלב התכנון מבינים בעלי האירוע שלצערם זה לא מה שלמעשה הם רצו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI