דף הבית בית משפחה וזוגיות אירועים וחתונות מפנטזת על חתונה מיוחדת?
מפנטזת על חתונה מיוחדת?
nataly28 08/09/11 |  צפיות: 5184

רוצים את האירוע של השנה? החלום של כולם הוא אירוע שתמיד ידברו, אולם מה באמת מוזמנים זוכרים? התלבושת, יחודיות המתאבנים, האפקטים, וכמובן את הקונספט. יכול להיות שתופתעו מהתוצאות, אבל לרוב האורחים חשובים אותם אספקטים, ועל החשובים נשים דגש מיוחד.

מקום כבר יש?


האולם שבחרתם מוכרח לשקף את בעלי השמחה ואת המאפיינים שחשובים לכם. וילה בכוכב יאיר תרמוז על אקסקולוסיביות, חתונה בים תעיד על אופי שובב, אולם ארועים מלכותי יעיד על מעמדכם הגבוה בעוד שגן או אולם ארועים קטן יעיד על משפחתיות .

זכרו שמאוד קל פנטז על ארוע מפוצץ והדור, אבל לפעמים שלאחר התחלת התכנון נופל האסימון והם קולטים שלצערם זה לאמה שהם דמיינו. לפני שאתם מזמינים גן או אולם שקלו ברצינות אם אומנם המקום הזה הוא אכן אתם .

בוחרים תפריט לארוע

נגמרה ההתעסקות עם אירועים בנתניה? ללא ספק אחד ההספקטים שצריכים לשקול ברצינות זה האוכל. לחלקכם זה אולי נשמע די מוגזם, אבל אנשים רוצים מאוד ליהנות והדבר החשוב להם ביותר הוא האוכל שיוגש באירוע.

לפני בחירת האוכל תחשבו מי מרבית האנשים שיהיו הנתח המשמעותי ביותר ביומכם החשוב. אם קורה ומדוברבמוזמנים מהמעמד הבינוני, שמעדיפים את האוכל הביתי, כי אז עדיף שתלכו על מנות יותר עממיות. היה ומדובר בצעירים מהבוהמה השנקינאית רצוי לשקול מנות מתוחכמות, אם זאת בכלל מסיבת צעירים ורוב האנשים יהיו בה נערים ונערות אז מומלץ ללכת על תפריט צעיר הכולל צ'יפס, ההמבורגר ועוד.

חשוב שתזכרו כי אי אפשר שכולם היו מרוצים, לפיכך כדאי לגוון עם אוכל צנוע ומורכב, יחודי ומסחרי. כך יש יותר סיכוי שיהיו לאנשים מספר אופציות להחליט. לסיכומו של עניין, עדיף שיהיה גיוון של אפשרויות מאשר מספר מנות מעטות .

עיצוב הטקס

אם נשאר לכם זמן נוסףואתם ממש מעוניינים להרשים אתמרבית האורחים, תצרו קונספט, משהו יחודי ובנוסף משהו שנראה לכם שחשוב שכל המוזמנים יבינו. כשם שבחירת מקום האירוע, גם כן העיצוב הוא מרכזי למוזמנים.

בנושא העיצוב לחלוטיןהכל מתקבל; ניתן ליצור הכל, או לחילופין אפשר להדגיש דברים מרכזיים; צבעי הארוע (אירוע בכתום, עיצוב רק בצבע אחד, נוף מלאכותי (ציפורים,עצים) עיצוב הפרחים ועוד, רק תיתנו לעצמכם לדמיין. ידוע שלא אחת שטקס פרטימתהפך להיות גם האירוע של הורי בעלת השמחה, בגלל זה דווקא בנושא רגיש זה, זה מקומכם להביא את עצמכם לידי ביטוי.

מודאגים לגבי אולמות אירועים ברעננה?

ידוע שהכי פשוט זנ לנסות לרצות את ההורים, אבל אל תשכחו שבסופו של יום זה האירוע שלכם. אם יש דבר שאין אופציה שאתם לשכוח ממנובגלל שהוא , לא מקובל על ההורים, אז תעמדו על שלכם. תסבירו לכל מי שצריך בדרך הכי שקטה ורגועה שזה בסוף האירוע שלכם. הקשיבו ללב ותנו מקום למה שהכי משקף את אישיותכם.

במידה ואתם צריכים מידע מקצועי לגבי נושא זה חפשו את מאמרינו האחרים, ושיהיה לכם אירוע מדהים!

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 nataly28


 


מאמרים נוספים מאת nataly28
 
ברית ובריתה במקום מיוחד
מאמר זה נסביר לכם על המספר הרב של הברירות והתכנונים שיעמדו בדרככם בשביל ארוע הברית.

מזל שיש מתרגמים
08/09/11 | בלשנות
בימינו החיים הם מאוד גלובליים, ומרביתנו נעזרים באופן קבוע באינפורמציה שמגיעה מחו"ל. אם לא היינו יכולים לתרגם טקסטים אלה לשפה שאנו מכירים, היינו מפסידים מידע חשוב ושימושי.

אולמות אירועים בהוד השרון
הילד הראשון בדרך? אחראיים על אירוע משפחתי בלתי נשכח ואתם פשוט לא יודעים איך עושים את זה?

ספרים מתורגמים
08/09/11 | בלשנות
מי יודע לתרגם טוב? איך מתרגמים טקסטים מורכבים? בטקסט הזה אפשר לקרוא קצת על תרגום ספרדית.

ארוע בשמורה יפהיפייה
כל זוג שהתנסה בעבר בעריכת ארוע כזה או אחר מכיר את הבעיה הזאת - איך לארגן ארוע מרהיב אבל שונה? ניתן לרגש את המוזמנים שלכם בלי גימיקים קלישאתיים?

לאהוב בלשנות
08/09/11 | בלשנות
החיים של היום הם גלובליים, ובלי לשים לב אנו עושים שימוש מידי יום באינפורמציה מחו"ל. בלי היכולת לתרגם מידע זה לשפה שאנו מכירים, לעולם לא היינו נחשפים למידע חשוב ומעניין.

מפנטזת על חתונה מיוחדת?
יכול להיות שתופתעו מהתוצאות, אבל לרוב האורחים חשובים אותם אספקטים, ועל החשובים נשים דגש מיוחד.

הפקה של מפגש משפחתי
מחפשים ללמוד יותר על מיתחתנים? מאמר זה יעזור לכם בכל כל פרט משמעותי שצריך להכיר אל אירועים.

ניסיון ורקע בבלשנות
07/09/11 | שפות
ללא היכולת לתרגם את הטקסטים לשפה שאנו מכירים, לעולם לא היינו נחשפים למידע אודות תרבויות אחרות.

איפה חוגגים?
זכרו שהכי פשוט לפנטז על ארוע אקסקלוסבי ומופצץ, אבל לרוב שלאחר שלב התכנון מבינים בעלי האירוע שלצערם זה לא מה שלמעשה הם רצו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI