דף הבית בניין ואחזקה בניין ואחזקה - אחר מוביל בהזמנה
מוביל בהזמנה
nataly28 12/06/11 |  צפיות: 2227

מפנים אתכם מהבית? קניתם דירה חדשה? כיום מעט אנשים מעבירים חיים שלמים באותו בניין. הרבה אנשים מעוניינים לעבור מדירה אחת לשניה מספר לא מבוטל של פעמים בזמנים תכופים. מעבר דירה זה פרוצדורה ארוכה ומתישה. הקטע הבא ימצא כמועיל לאלו שנכנסים לבית חדש עוד זמן קצר, ובו תוכלו למצוא נק' למחשבה על חברות הובלה.

הסתכלו על חצי הכוס המלאה


תזכרו למה אתם עוברים. רובנו מחליפים מקום מגורים מסיבה טובה כגון רכישה של בית פרטי בסביבה טובה יותר או כשסיימו לבנות דירה חדשה. אין ויכוח, המעבר יכול להיות שלב מתיש אך גם אותו ניתן להעביר בחיוך.

חברת הובלה - מיטב הטיפים למעבר דירה נעים מזורז וללא דאגות


חבל על הזמן, ערכו בדיקה של אופציות להעברת תכולת הבית שלכם כחודש לפני. בזכות ההכנה תחסכו כאבי ראש ותהיו ערוכים ליום הובלת הדירה בצורה מיטבית.

אין לכם זמן לארוז? באפשרותכם למצוא מגוון רחב של חברות שיכולות לתת שירותי אריזה בנוסף לשירותי הובלה. צוות אריזה יגיע לעסק ימים ספורים לפני תאריך ההובלה לארוז תכולת הדירה שלכם.

אם נקלעתם למצב שמבקשים מכם להתפנות מהירה לפני שהגיע התאריך בו באפשרותכם להכנס למעונכם החדש אל חשש! בכל מקום בארץ ביכולתכם למצוא מספר אתרים עם מחסנים המשמשים לאחסון. בד"כ משכירים את המחסנים לטווח קצר אך יש גם אחסון לטווח הארוך ואפילו זול יותר.

אל תתקמצנו על הובלת דירה


אם אתם אלו שאורזים לבד או שבחרתם לקחת את שירות חברת ההובלות כדי שיארזו יש לארוז את החפצים שבבית עם הרבה מחשבה אם אתם רוצים שהם יגיעו בשלום לבניין החדש. לא הייתם שמחים אםסט החרסינה שדודה מזל הורישה לכם לא ישרוד את הדרך, נכון?

לא מתקמצנים על מובילים מקצועיים, לא כל בעל ואן ישר נהפך למוביל. הובלת חפצים ספציפיים כגון: מקפיא, מכונת כביסה וכדומה דורשים כוח פיזי רב. כמו כן, רהיטים מסוימים כגון: ספות גדולות, פינת אוכל גדולה אשר יזדקקו לפירוק והרכבה. בגלל זה, בדקו שחברת ההובלות שלקחתם מוכנה לעשות זאת. פעולה זו גוררת תוספת מחיר.

תמדדו את המעברים השונים במתחם הנוכחי ובמתחם אליו אתם עוברים. אם אתם רואים שדלתות החדרים צרות מדי ישנה סבירות גבוהה שתצטרכו לקחת בנוסף שירות של מנוף.

תוכלו להשכיר שירות מנופאי מחברה בנפרד אך כדאי יותר לערוך בדיקה אם חברת המובילים אותה שכרתם לביצוע העבודה נותנת שירות זה, כך תצמצמו עלויות. יש פעמים שעדיף לעשות שימוש במנוף, אם אם אתם לא חייבים. מנוף יכול לחסוך בשפשוף החפצים על הקירות בדרך למטה.

זקוקים למידע נוסף? מעוניינים בבדיקת מחירים זריזה?
כנסו לאתר שלנו http://www.movilimo.co.il/ בו תוכלו למצוא מאמרים, טיפים והצעות מחיר מטובי אנשי המקצוע

.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 nataly28


 


מאמרים נוספים מאת nataly28
 
ברית ובריתה במקום מיוחד
מאמר זה נסביר לכם על המספר הרב של הברירות והתכנונים שיעמדו בדרככם בשביל ארוע הברית.

מזל שיש מתרגמים
08/09/11 | בלשנות
בימינו החיים הם מאוד גלובליים, ומרביתנו נעזרים באופן קבוע באינפורמציה שמגיעה מחו"ל. אם לא היינו יכולים לתרגם טקסטים אלה לשפה שאנו מכירים, היינו מפסידים מידע חשוב ושימושי.

אולמות אירועים בהוד השרון
הילד הראשון בדרך? אחראיים על אירוע משפחתי בלתי נשכח ואתם פשוט לא יודעים איך עושים את זה?

ספרים מתורגמים
08/09/11 | בלשנות
מי יודע לתרגם טוב? איך מתרגמים טקסטים מורכבים? בטקסט הזה אפשר לקרוא קצת על תרגום ספרדית.

ארוע בשמורה יפהיפייה
כל זוג שהתנסה בעבר בעריכת ארוע כזה או אחר מכיר את הבעיה הזאת - איך לארגן ארוע מרהיב אבל שונה? ניתן לרגש את המוזמנים שלכם בלי גימיקים קלישאתיים?

לאהוב בלשנות
08/09/11 | בלשנות
החיים של היום הם גלובליים, ובלי לשים לב אנו עושים שימוש מידי יום באינפורמציה מחו"ל. בלי היכולת לתרגם מידע זה לשפה שאנו מכירים, לעולם לא היינו נחשפים למידע חשוב ומעניין.

מפנטזת על חתונה מיוחדת?
יכול להיות שתופתעו מהתוצאות, אבל לרוב האורחים חשובים אותם אספקטים, ועל החשובים נשים דגש מיוחד.

הפקה של מפגש משפחתי
מחפשים ללמוד יותר על מיתחתנים? מאמר זה יעזור לכם בכל כל פרט משמעותי שצריך להכיר אל אירועים.

ניסיון ורקע בבלשנות
07/09/11 | שפות
ללא היכולת לתרגם את הטקסטים לשפה שאנו מכירים, לעולם לא היינו נחשפים למידע אודות תרבויות אחרות.

איפה חוגגים?
זכרו שהכי פשוט לפנטז על ארוע אקסקלוסבי ומופצץ, אבל לרוב שלאחר שלב התכנון מבינים בעלי האירוע שלצערם זה לא מה שלמעשה הם רצו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI