דף הבית בניין ואחזקה בניין ואחזקה - אחר לזמן אינסטלטור
לזמן אינסטלטור
nataly28 01/08/11 |  צפיות: 2461

הצנרת מלאה שערות? זה מקרה לאינסטלטור. לא מעט ישראלים מתייחסים לכך שהמים בביתם הפרטי זורמים להם בחופשיות אל הביוב העירוני כדבר מובן מאליו. מדובר בטעותם של רבים, האינסטלציה היא מערכת מורכבת מפרטים רבים אשר מצריכה ידע וניסיון בשימוש מושכל של הרכיבים הרבים המרכיבים אותה.

במידה שבכוונתכם לערוך שיפוץ כולל או שאתם צריכים לבצע תיקון עוד היום של נזילה, מומלץ לעיין בקלילות על מנת לדעת יותר במה מדובר ורק לאחר מכן לחפש אינסטלטור. אם חסר לכם ידע בסיסי בנושא, כמו למרבית האנשים, בקטע המובא לפניכם יתאפשר לכם לקרוא על אינסטלטורים במרכז ועל עוד מספר גורמים החשובים לתחום האינסטלציה.

המדריך המלא לטרמפיסט לאמבטיה - כל מה שרצית לדעת על קבלני אינסטלציה ועוד רבים וטובים

כפי שהוזכר בתחילתו של הקטע, האינסטלציה יכולה להיות מערכת סבוכה. במערכת תוכלו למצוא סט כפול של צינורות, הראשון הוא זה שמיועד להובלת מים תקינה מצינור המים הראשי של הרשות העירונית והשני במספר מיועד להשבת המים המשומשים לתוך הביוב המקומי. מערך הצינורות מורכב לרוב תחת המרצפות - מה שהופך את איתור הפיצוץ בצנרת לעסק לא קל.

כיצד לפעול אם צצה בעיה במערכת האינסטלציה?

כשמבחינים בתקלה מסוג שהוא בצנרת יש להזמין עוסק בתחום האינסטלציה! תקלות קטנות במערכת הצינורות הופכות לבעיות גדולות שבהחלט עלולות ליצור אפקט על נקודות נוספות במשרד שלכם. הפירוש הוא שההצפה שהתחילה קודם בנקודה אחת בבית עלולה במהרה להתרחב ולגרום להצפה בנקודות ניקוז אחרות.

מעבר לכך שזה עסק מטונף, טיפול בצנרת מחייב ציוד המתאים לכך. לכן, מומלץ שתערבו גורם מקצועי ומנוסה בשלב מוקדם.

לעיתים לקרוא מידע על אינסטלטור בתל אביב עלול לעזור.

חשיבות תכנון חכם

במידה והתמזל מזלכם לתכנן וילה, הכרחי לקחת בחשבון ההוצאות תכנון והרכבה צנרת מחומרים איכותיים. בתכנון מערכת הצינורות חייבים לדעת את כל נק' המים והניקוז. כדי שכל הנק' יקבלו זרם מים וינוקזו, דרוש ידע באלו זוויות וגובה למקם כל צינור וכן, באילו סוגים של צינורות ומחברים לבחור לטובת השימוש.

במידה ואתם מעוניינים במידע רחב יותר הקשור לתקלות צנרת וכיצד ניתן לפתור אותן? תהיה לכם ההזדמנות לעיין במידע זה בבלוגים נוספים שלי בהם ניתן למצוא שפע של טיפים ומאמרים העוסקים בטיפול בצנרת הבית. שחררו והמים יזרמו!

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 nataly28


 


מאמרים נוספים מאת nataly28
 
ברית ובריתה במקום מיוחד
מאמר זה נסביר לכם על המספר הרב של הברירות והתכנונים שיעמדו בדרככם בשביל ארוע הברית.

מזל שיש מתרגמים
08/09/11 | בלשנות
בימינו החיים הם מאוד גלובליים, ומרביתנו נעזרים באופן קבוע באינפורמציה שמגיעה מחו"ל. אם לא היינו יכולים לתרגם טקסטים אלה לשפה שאנו מכירים, היינו מפסידים מידע חשוב ושימושי.

אולמות אירועים בהוד השרון
הילד הראשון בדרך? אחראיים על אירוע משפחתי בלתי נשכח ואתם פשוט לא יודעים איך עושים את זה?

ספרים מתורגמים
08/09/11 | בלשנות
מי יודע לתרגם טוב? איך מתרגמים טקסטים מורכבים? בטקסט הזה אפשר לקרוא קצת על תרגום ספרדית.

ארוע בשמורה יפהיפייה
כל זוג שהתנסה בעבר בעריכת ארוע כזה או אחר מכיר את הבעיה הזאת - איך לארגן ארוע מרהיב אבל שונה? ניתן לרגש את המוזמנים שלכם בלי גימיקים קלישאתיים?

לאהוב בלשנות
08/09/11 | בלשנות
החיים של היום הם גלובליים, ובלי לשים לב אנו עושים שימוש מידי יום באינפורמציה מחו"ל. בלי היכולת לתרגם מידע זה לשפה שאנו מכירים, לעולם לא היינו נחשפים למידע חשוב ומעניין.

מפנטזת על חתונה מיוחדת?
יכול להיות שתופתעו מהתוצאות, אבל לרוב האורחים חשובים אותם אספקטים, ועל החשובים נשים דגש מיוחד.

הפקה של מפגש משפחתי
מחפשים ללמוד יותר על מיתחתנים? מאמר זה יעזור לכם בכל כל פרט משמעותי שצריך להכיר אל אירועים.

ניסיון ורקע בבלשנות
07/09/11 | שפות
ללא היכולת לתרגם את הטקסטים לשפה שאנו מכירים, לעולם לא היינו נחשפים למידע אודות תרבויות אחרות.

איפה חוגגים?
זכרו שהכי פשוט לפנטז על ארוע אקסקלוסבי ומופצץ, אבל לרוב שלאחר שלב התכנון מבינים בעלי האירוע שלצערם זה לא מה שלמעשה הם רצו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI