דף הבית מתכונים ואוכל מתכוני מתוקים הכנת זר מתוק
הכנת זר מתוק
userma 07/08/11 |  צפיות: 14687

אם אתם רוצים להעניק לאדם קרוב מתנה ליום הולדת אתם יכולים לקנות לו כמעט כל דבר העולה על רוחכם. אם הוא אוהב לכתוב את מחשבותיו הכמוסות ביותר ניתן לקנות לו יומן אישי ומקושט באחת מחנויות הכתיבה הרבות הפרושות ברחבי הארץ. אם הוא, או היא, אוהבים תכשיטים ניתן לקנות להם במתנה עגילים או צמיד.

ניתן כמובן לקנות בגדים לאלו אשר אוהבים לתהדר לעתים קרובות במלתחה חדשה. אלו אשר אוהבים לקרוא יוכלו לקבל במתנה את הרב המכר האחרון או מספר ספרי שירה לא מפורסמים של המשורר האהוב עליהם. מי שאוהב לשתות אלכוהול יוכל לקבל במתנה בקבוק שמפניה, וויסקי טוב, יין משובח או כל משקה אלכוהולי אחר.

ישנה עוד מתנה נוספת שיכולה לקלוע לטעמם של אלו אשר אוהבים מתוק והיא איך לא: זר מתוק. מתנה זו היא מקסימה במיוחד משום שהיא מעוצבת כמו זר פרחים אך במקום פרחים ישנם תופינים מתוקים. אלו יכולים להיות כל דבר: סוכריות גומי ונחשי גומי, שוקולדים עטופים בנייר צבעוני, פירות יבשים, פרלינים ועוד מתוקים.

זרים מתוקים הם מתנה נפלאה גם עבור אלו אשר אתם אינכם יודעים כיצד לשמח אותם ביום הולדתם. כאשר קונים לאדם קרוב מתנות יפות שנה לאחר שנה לא פעם נגמרים הרעיונות למתנות ויש צורך לגייס חשיבה מקורית. קנייה של זרים מתוקים או הכנה עצמאית של זר מתוק יכולה בהחלט להיות מתנה מקורית ומקסימה.

היכן ניתן לקנות זרים מתוקים?

בחנויות רבות המוכרות שוקולדים וממתקים שונים תוכלו לקנות זרים מתוקים שהושקעו בהם הרבה מחשבה. מחירו של זר מתוק משתנה בהתאם לגודל שלו, לעיצוב שלו, לכמות הממתקים והשוקולדים שיש עליו ובהתאם לאיכות של ממתקים השונים. לעתים ניתן לקנות זרים אלו גם בחנויות צעצועים או בחנויות המוכרות מתנות.

כיצד ניתן להכין לבד בבית זרים מתוקים?

אם אתם מעוניינים להפוך את המתנה לאישית במיוחד אתם יכולים להכין לבד בבית זר מתוק שהוא גם טעים וגם מעוצב. הדבר הראשון שעליכם לעשות הוא לבחור את הממתקים שאתם רוצים. לאחר מכן עליכם להשחיל אותם על שיפודים או על חוטים. את החוטים כדאי לעטוף עם סרטים צבעוניים, עדיף בצבע ירוק.

וגם מושכים את העין. זהו מארז שלא רק ילדים יישמחו לקבל אלא גם ההורים ישמחו לקבל.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 userma


 


מאמרים נוספים מאת userma
 
העצות החשובות בפגישות
מי ממכם לא נזקק בחייו לשירותים של בעל מקצוע זה או אחר? רובכם ככולכם, בוודאי. ולכן, כאשר החלטתם לעבור לדירה, אתם צריכים לחפש חברת הובלות במרכז, שהיא בעל מקצוע לכל דבר ועניין ואין להקל ראש במציאתה. ובשל כך – במאמר זה נדון אודות העצות החשובות בפגישות למציאת חברת הובלות במרכז טובה ואמינה עבורכם.

האם כדאי לערער על כל דוח באמצעות עורך דין
פעמים קורה לנו שאנחנו מאוד ממהרים למשרד, לאירוע או לראות את הילדים לפני שהם הולכים לישון.

מציאת עורך דין טוב
כל בעיה משפטית, קלה כקטנה, פשוטה כמורכבת, מתחילה בקבלת ייעוץ משפטי הוגן ומקצועי, אשר תוביל, בסופו של דבר, לייצוג ל ידי עורך דין . ההתחלה תתבסס, בראש ובראשונה, על פגישת ייעוץ ראשונית, ולכן אנו באים ואומרים: "רשימות, רבותיי, רשימות".

הכנת זר מתוק
אם אתם רוצים להעניק לאדם קרוב מתנה ליום הולדת אתם יכולים לקנות לו כמעט כל דבר העולה על רוחכם. אם הוא אוהב לכתוב את מחשבותיו הכמוסות ביותר ניתן לקנות לו יומן אישי ומקושט באחת מחנויות הכתיבה הרבות הפרושות ברחבי הארץ. אם הוא, או היא, אוהבים תכשיטים ניתן לקנות להם במתנה עגילים או צמיד.

יש לא מעט בתי ספר לפסיכומטרי
מדי שנה מנסים לא מעט ישראלים להוציא ציון מקסימאלי כשהם ניגשים למבחן פסיכומטרי. מדובר במבחן מאוד מלחיץ שלא מעט נבחנים חשו על בשרם עד כמה קשה הוא יכול להיות. הציון המקסימאלי במבחן זה הוא 800, אך נראה כי לא נפתיע אף אחד כשנצביע על העובדה שרק מתי מעט מתקרבים לציון החלומי הזה.

מה הוא פורטל בעלי מקצוע?
התכנים הם חדשות, מאמרים, בלוגים, פורומים, תמונות, סרטוני וידאו, שירים, לוח מודעות, יצירת קשר עם מנהלי האתר ורישום לחברות בפורטל.

היתרונות של פרסום אתר באינדקס עסקים
אינדקס עסקים הוא אתר אינטרנט גדול ושמן. האתר מציע לגולשים לאתר בעל מקצוע, חנות וירטואלית, חנות פיזית ונותני שירותים דרך אתר אחד. אינדקס עסקים עובד כמו מנוע חיפוש שממוקד לסוג עסקים ספציפי: מקישים מילות חיפוש או לפי קטגוריות.

שירותים של עורכי דין בכתיבת הסכמי ממון
הסכם ממון כדאי לערוך באמצעות עורך דין. מטרת ההסכם היא לעגן משפטית את חלוקת הרכוש ביניכם במידה ותחליטו להתגרש. אם תנסו לדון בזה לבד רוב הסיכויים שתגיעו למבוי סתום ותצברו רגשות שליליים.

היתרונות של חיפוש עובדים ברשת האינטרנט
מעסיקים שמחפשים עובדים חדשים צריכים לפנות אל לוח דרושים ברשת האינטרנט. היום יותר ויותר מידע אנחנו צורכים דרך האינטרנט וכך גם מחפשי העבודה. עם האינטרנט אתם יכולים לקבוע את רמת החשיפה שלכם ולהבטיח שתגיעו לקבוצות אנשים שמהם תרצו לגייס את העובדים הבאים שלכם.

האם כדאי לקנות רכב מיד שניה
28/07/11 | רכב
לקנות או לא לקנות... זאת השאלה... מה לקנות? אתם שואלים מכונית כמובן, ולא סתם מכונית, אלא מכונית יד-שניה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI