דף הבית בית משפחה וזוגיות אירועים וחתונות צריכים אולמות אירועים נס ציונה?
צריכים אולמות אירועים נס ציונה?
Mashaberger 20/09/11 |  צפיות: 1949

עומדים להינשא? מה אתם יודעים על אירועים? עכשיו צריך לקרוא לעומק על כל הסודות החשובים בנושא חתונות בלתי נשכחות... אתם יכולים להתרשם מהעולם הענק של החתונות והארועים: גני אירועים, עיצוב מקצועי ובגדי אירועים!

נו, מצאתם כבר גן אירועים לחתונה?

הדבר הראשון על הפרק, הוא לא אחר מאשר אולם האירועים בו יתקיים האירוע. אפשרי שזה יהיה אולם אירועים, ויכול דווקא להיות שזה יהיה בטבע. רק אחרי בחירת מיקום האירוע, אפשרלקבוע ברצינות את מועד האירוע, סגנון הארוע ואף לבחור את הפרטים הפעוטים שיעזרו להפוך את האירוע הענק לבלתי נשכח באמת. מוכנים כבר לארגן?

אז.. באיזה אופן מחליטים על גן אירועים? אתם צריכים אולמות אירועים נס ציונה?

המון זוגות שמתחתנים מתחבטים בינם לבין עצמם חודשים ארוכים טרם סגורים על עצמם, בשל סיבות רבות. אולמות רבים נבדלים בכל מיני פרמטרים; מספר האורחים שניתן להביא, רמת העיצוב במקום, צורת ההגשה וכמובן המיקום הגיאוגרפי. כדאי מאוד לקבוע מראש מה באמת תמיד רציתם לארגן, זה יעזור לכם בזמן שתחפשו את המקום המושלם…

כאשר אתם באים לאולם חתונה על מנת להסתכל על המקום, כדאי לשים לב לדברים מסויימים: האזור מספיק נקי ומצוחצח? המרחב יתאים למספר המוזמנים? כמה נותני שירות יעבדו בליל החתונה? איש אינו מעריך מקום מפוקפק או שירות רע... על מנת למנוע פאדיחות במהלך החתונה, כדאי לשים לב שאתם זוכים במענה לשאלות שמעניינות אתכם!

פה אין מקום לטעויות!

את טקס החתונה שלכם תעברו פעם אחת בלבד (אנו מקווים...), לכן אין כאן טעויות נסלחות. אז איך צולחים את האירוע? כדאי לא להסכים להתפשר על פרטים קטנים וגדולים! לדוגמא, בהנחה ודימיינתם גן אירועים עם מפל מים, אז אתם צריכים להגשים את החלום…

לאן ממשיכים מכאן?

אם כבר השגתם גן ארועים - עליכם לחשוב לעומק על הדברים האחרים. לדוגמה ארגון טקס החתונה... אם עדיין לא הכרתם את התחום, מדובר על אומנות אמיתית. עם מקצוענים אמיתיים המתמחים בעבודת עיצוב ודקורציה, אפשר בלי בעיה לגרום לכך שהארוע יהיה הכי מקסים ובלתי נשכח. על ידי שימוש בזרי פרחים, רק כדוגמה, באפשרותכם לשדרג את את המקום. המוזמנים שיבואו לארוע יחושו ממש מהדקה הראשונה שיש כאן איזשהו ארוע לא מהעולם הזה ויהנו בצורה שבטוח לא יצא להם בעבר... לא רוצים שזה יהיה האירוע שלכם?

רק אם כבר סיימתם עם סוגיות העיצוב, יש אפשרות לדאוג לדברים אחרים…

כמעט לכל אדם יצא אי פעם להגיע לחתונה. אירועים שכאלה נראים לרוב בנאליים - פיסות מזון חשודות, יין מתוק ופטנטים ארכאיים. אם הכוונה היא לתכנן חתונה שונה, צריך במעט השקעה של כסף ואפילו מקוריות. רק ככה יספרו על האירוע שערכתם אפילו שנים אחרי... מצאתם כבר ספקים לאירועים?

הכל מתחילם באוכל!

בעבור מרבית האורחים הפרט החשוב ביותר זה סוג המזון. בחירת שירות הקייטרינג יכולה להשפיע על הזיכרון מהחתונה שלכם, בדיוק בגלל זה בכלל לא כדאי להקל ראש או להתפשר בבחירה הזו. אז באמת מומלץ ללכת על קייטרינג גורמה וצלחות גדולות מספיק. אף אחד לא אוהב איזשהו אוכל זול ומקולקל או, למשל, אחד שבא בצלוחיות מיניאטוריות. שווה מאוד להוציא עוד קצת כסף בשביל שהמזון שהאורחים יקבלו יהיה עשוי טוב וממלא!

מה זה אולמות אירועים בצומת כנות? דיג'י בחרתם?

רק לאחר שהאבסתם את כלל האורחים, רצוי גם לשמח אותם, וקיימות המון דרכים להשיג זאת. לפני הכל, אי אפשר באמת לתכנן מסיבה טובה ואפילו לא לדבר על מוסיקה. יש סיבה לא להשכיר איש סאונד מומחה? איתו יש אפשרות להרקיד את המוזמנים לאורך כל החתונה... עליכם רק לבחור ולהיסגר על סגנון מוסיקה שאתם נהנים להאזין לו, ואת כל השאר התקליטן יבצע עבורכם.

אם קראתם לעומק, תכנון והרמת חתונה מוצלחתיהיה ממש קל… לעצות, טיפים ואינפורמציה נוספת - בקרו אותנו שוב לכל הטקסטים, לאירוע שלכם.אז קדימה, תתחילו לתכנן!

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 Mashaberger


 


מאמרים נוספים מאת Mashaberger
 
גני ארועים שמספקים חבילות "הכל כלול"
מהסיבה הזו, עריכת האירוע בצורה הכי אידיאלית עבורנו עשויה להיות מטלה קשה ומורכבת. בקטע קריאה שכאן אפשר לקרוא כמה וכמה עצות ראשוניות להפיכת כל מסיבה לאירוע שיחקק לכם בזכרון.

גני ארועים הכל כלול
ישנם אירועים משמחים שאותם נבחר לערוך ולחגוג במסגרת ביחד עם כל האנשים היקרים לנו מכל: האחים והאחיות, דודה, דוד, חברים קרובים, חברים של ההורים ואפילו חברים לעבודה.

יש כסף למעבר?
הסתכלו מעבר ליום המעבר. חלק גדול מהאנשים עוברים ממקום למקום מסיבות טובות של התקדמות למרחב מגורים בסביבה נוחה יותר או שהסתיימו עבודות השיפוצים.

לבדוק אולמות לברית
בתקופתנו, ארוע בריתה הוא הרבה מעבר לחובה דתית, אלא שמחה של ממש; ההורים המאושרים חוגגים את התוספת החדשה למשפחה עם חברים ומשפחה בגן, עם תפריט, בר משקאות ומוסיקה.

הובלה ברמת גן
יש הרואים מעבר דירה פרוצדורה מעייפת. הקטע הבא יתן מענה לאלו מכם שעוברים בית בשבוע הקרוב, ובו תוכלו למצוא מס' נק' למחשבה על מחירי הובלות.

בוחרים אולם חתונה?
התחלתם לארגן את היום הגדול? מה אתם מבינים באירועים? תתחילו לקרוא על הפרטים החשובים בתחום אירועים בלתי נשכחים...

מסיבת הברית העתידית
יש שטוענים שפעולת החיתוך היא פעולה בניגוד לטבע. במאמר הזה לא נכתוב על מה שעדיף, אלא נספק מידע.

מעבר נינוח ומהיר
שנם אנשים שנשארים כל החיים באותה שכונה. חלקים נרחבים מהאוכלוסיה חייבים לעבור מדירה אחת לשניה מספר רב של פעמים עד שיגיעו למחוז חפצם.

אירוע לא גדול
אמדו את כמות האנשים שיגיעו על פי כמה גדול יהיה האירוע וביחס לגודל המקום. נצא מנקודת הנחה כי בארוע פרטי, נ

מעבר חלק
מעט אנשים מצליחים להשאר באותו בניין. רוב האנשים צריכים להחליף מקום מגורים מספר לא מבוטל של פעמים עד שהם מגיעים לבית המושלם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI