דף הבית חוק ומשפט תרגום משפטי תמלול הקלטות, שיחות, ראיונות וחקירות
תמלול הקלטות, שיחות, ראיונות וחקירות
אלון שירותי תמלול 12/11/11 |  צפיות: 3598

במאה ה-21 אנשים רבים מסתובבים עם מכשירי הקלטה ואפילו סתם עם מכשיר סלולרי או סמארטפון ומקליטים את מה שקורה סביבם. שיחות רבות מוקלטות, החל מויכוח עם נציג שירות לקוחות של ספק האינטרנט, דרך פגישות עם מנהל הבנק, הבוס בעבודה, ישיבת הדירקטוריון, הרצאות שונות, שיעורים אקדמיים ועוד. החומר המוקלט מכיל תכנים חשובים וחשובים מאוד, ואנו נרצה לשמור על ההקלטות ולנצל את תוכנן בצורה המיטבית ביותר.

אחת הדרכים הנפוצות והמקובלות לשימוש בהקלטות היא באמצעות תמלול. תמלול הקלטות בעצם הוא שירות שבו המתמלל משכתב במדויק ומתמלל את הטקסט הנשמע מתוך ההקלטה, לתוך מסמך כתוב. זה האחרון מכיל את כל המידע שהוקלט וכך ניתן להשתמש בו בצורה מהירה, אפקטיבית ומדויקת יותר ובכך לשפר את אורח חיינו.

אנשים רבים משתמשים בתמלול הקלטות. עורכי-דין, חוקרים פרטיים, רואי חשבון, מרצים וחוקרים, סטודנטים, בעלי דין בבתי משפט, תובעים ונתבעים, כבדי שמיעה, פסיכולוגים, סופרים, עיתונאים, חוקרים, מנהלי חברות, נציגי שירות, תאגידים ומשרדי ממשלה - כולם משתמשים בתמלול של שיחות, הקלטות, חקירות, פגישות וכו'.

פנו אלינו עוד היום ונעניק לכם תמלול הקלטות מקצועי ומדויק!

אלון שירותי תמלול

[email protected]

054-7946296


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אלון שירותי תמלול


 


מאמרים נוספים מאת אלון שירותי תמלול
 
תמלול הקלטות, שיחות, ראיונות וחקירות
הקלטות הן חלק בלתי נפרד מהווי החיים של האדם במאה ה-21. שיחות רבות מוקלטות, כמו גם הרצאות, פגישות, חקירות, ראיונות, ישיבות ועוד. תוכן ההקלטות מהווה אוצר גלום ולעיתים רבות משמש לעזר ומעניק יתרון רב למחזיק פה, על פני אלה שנבצר מהם אותו מידע הקיים בהקלטה. תמלול הקלטות נותן אפשרות להוציא מן הכוח אל הפועל את הטקסט הגלום ואת תוכן המידע המוקלט.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI