דף הבית חינוך ולימודים לימודים אקדמאיים הרשמה ללימודי תואר שני במדעי המוח
הרשמה ללימודי תואר שני במדעי המוח
menu velet 30/01/12 |  צפיות: 2064

חולם להיות עורך דין ?

לפני שלושים שנה היה מספק את הדעת ללמוד במסלול לימודים יחודי בשביל להצליח בגדול, בימינו השתנו הדברים. בעידן בו אנו נמצאים לימודי תואר ראשון מהוווים אבן בוחן לשגשוג והצלחה, אי לכך, זה מהותי לבחור מקצוע היי קלאס! שייתן לנו אפשרות לחיות באיכות חיים גבוהה, ובנוסף לשקול לעומק הרשמה למכון לימודים ברמה גבוהה מאוד שישקף אתכישורי הסטודנטים שסיימו את הלימודים בו.

אז איך כדאי להחליט על מקצוע? חשוב לדעת עלתואר שני בפסיכולוגיה התפתחותית

אם הינך לא סגור על עצמך לגבי לאיזה מסלול לימודים להירשם, אז לפני הבחירה ,חשוב שתזכור שבמשימת החלטה על התואר בכל תחום שהוא הנושא החשוב הוא תמיד להיות עם 2 רגליים על האדמה, לשכוח את הפנטזיה העתיקה להיות יו"ר בנק מזרחי או פיזיקאי אטומי הרחק מימך ולקבל החלטה בצורה הגיונית אילו מקצועות ומסלולים תפורים ליכולתך.

האופציות הקיימות לבחירת התארים הראשונים הינן גדולות וההתלבטותקשה. יתרה מזאת הכרחי לזכור שההחלטה על מסלול הלימודים אין היא מטלה טריוואלית כלל וחשוב מאוד להקדיש לה דגש מרכזי. כשתגיע לשלב הבחירה כדאי שתזכור את הנקודות הבאות - שיהיה תואר שניתן למצוא בו עבודה בקלות, משכורת מיטבית שבעזרתה יתאפשר לך לחיות באיכות חיים טובה ויתרה מזאת גם, נושא שאתה מגלה בו התעניינות רבה ותהנה לעסוק בו.

קבלת החלטה לגבי מכון הלימוד

לאחר ההחלטה לגביענף הלימודים מומלץ לבדוק ביסודיות על המכללות והאוניברסיטאות. יש כמה דברים ספציפיים שצריך לבדוק לפני שנרשמים:

מקום הלימוד - אני ממליץ לבחור מוסד לימוד שנמצא בסמוך לאזור המגורים על מנת שלא תבזבזו זמן יקר מפז על הנסיעות הלוך ושוב.

תנאי הקבלה של המוסד האקדמי - הכי נחמד ללמוד באונ' תל אביב, אך אם הפסיכומטרי שלנו ירוד החלומות הישנים לא יעזרו לנו להתקבל ללימודים. סמל הסטאטוס של

מוסודת הלימוד - ככל שמכון הלימוד יהיה ייחודי יותר, כך יהיה פשוט הרבה יותר להתקבל לעבודה טובה בסיום הלימודים.

תואר שני במדעי המוח - להיות או לחדול

ואולי בעצם מה שבאמת חשוב לך זה משהו כמו לימודי חשבונאות, בכול מקצוע ומוסד לימוד שתבחר, לו גם מדובר בחקר המוח או טיפול בעזרת בע"ח, חשוב לזכור להסתכל קדימהולהפנים טוב טוב שהבחירה כעת רוב הסיכוי שתשפיע עליך ועל משפחתך בעתיד. על כן, כדאי שתעשה את הבחירה הכי טובה עבורך ויתרה מזאת, שקביעה זו תהיה דבר מה שתאהב וממש תרצה להתעסק בו גם עוד 25 שנה.

נקודה נוספת, אם יש לך עדיין מחשבות רבות בנוגע לבחירת לימודים כלשהם ואתה זקוק לעוד אינפורמציה בנושא רצוי להתייעץ עםבוגרי אותו מוסד לימודים, גם לבדוק מידע ברשת האינטרנט לבקש יעוץ במוסדות הרלוונטיים וזאת בשביל שאכן תעשה את ההחלטה הטובה ביותר.

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 menu velet


 


מאמרים נוספים מאת menu velet
 
רשתות ליונים מציקות
יש סיבה לחיות בסבל אם אפשר בקלות לפתור אחת ולתמיד את הבעיה? מדבירים מוסמכים מסוגלים לפתור בקלות את הבעיה, לטהר את האזור הנפגע ולבסוף לשים קץ לפולשים. לעיתים קרובות לא תצטרכו לערוך הדברה יותר מפעם אחת. מתי בדיוק חשוב לקרוא לשירות הדברה?

שולחנות משחק לאירועים משמחים
יש מאגר רחב של סופר אטרקציות שאפשר לשלב שללא ספק יתרמו רגעים קטנים של אושר לארוע שלכם. מה שכן, בכל רעיון שתבחרו משמעותי שלא תשכחו מי האורחים שלכם שיגיעו לערב שלכם ולפי זה להחליט על האטרקציות.

צילום מוצר לקטלוג
08/08/12 | צילום
מדפיסים שלט לעסק? עושים פלייר מושקע? מעוניינים לבנות אתר פרטי להצגת העסק? צלם יוכל לסייע לכם לכל המטרות הללו.

בשביל מה צריך בוסטר לרכב?
כשצעירים הופכים להורים הם גם ישר מגלים לא מעט בעיות שכמובן שבכלל לא שמעו עליהן בעבר. פתאום צריך להביא לול, אוכל מסוים, לדאוג לסורגים מיוחדים ולעשות שינוי קיצוני בהתנהגות שלנו.

אטרקציות לאירועים ושמחות
במסיבה אישית יחסית לא צריך הרבה שיקולים פיננסיים ודרישות לוגיסטיות, ולעומת זאת עוד קיימת רוח של שימחה והנאה, בסטייל של שמחות משפחתיות או ימי נישואין. תאמו את כמות האורחים עפ"י גודלו של הארוע וביחס לגודל המקום.

מעבדה לתיקון אייפון 4
כיום המציאות היא של תקופה טכנולוגית חדשה - זמן הסמארטפונים, תקופה בה הטלפון הוא הרבה מעבר לטלפון פשוט הוא מחשב אישי, הוא מצלמה, הוא שעון ולמעשה חוץ מלהדליק לנו את הדוד כבר אפשרי לנהל דרכו כמעט את הכל .

אם אתם צריכים שירותי צילום ברית או בריתה
30/07/12 | צילום
מתחתנים? עושים מסיבה גדולה? בעולם המודרני אין אפשרות שלא לקחת צוות צילום שלם לשם תיעוד את כל מה שקורה מהערב הגדול שלכם. בעתיד הכניסו את ה-DVD או עיינו באלבום התמונות וביחד תוכלו לראות את הרגעים הבלתי נשכחים.

מגנטים לאירוע המיוחד שלכם
26/07/12 | צילום
מדי פעם אנחנו שוכרים שירותי צילום בשביל לתעד תקופה מיוחדת: צילום שנתי של המשפחה למסגור ותלייה בבית, צילום של הקטנים כל כמה חודשים, צילום תקופת ההיריון ותיעוד פרק הזמן המיוחד הזה בחיים

מה היתרונות של פתרונות ענן?
אם כבר קניתם אתר אינטרנט, דאגתם לעצב אותו, העליתם אליו תוכן רציני והשקעתם בו זמן, מחשבה וכסף - זה הרגע לדבר על אחסון אתרים.

עריכת קליפ בת מצווה מרגש
מחפשים איך לחגוג יום הולדת שונה? אירוע גדול כבד לכם? במקרים מסויימים נרצה לציין אירוע מסויים, אך מצד שני, נעדיף שלא להפיק אירוע ענק.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI