דף הבית פיננסים וכספים מסחר במניות חברת כיל
חברת כיל
טל זולברג 23/02/12 |  צפיות: 4446

חברת כיל, כימיקלים לישראל בע"מ, הנה חברה בינלאומית העוסקת בהפקת חומרים כימיקליים מסוגים שונים. זוהי חברת בת של החברה לישראל אשר נמצאת בשליטתה של משפחת עופר והיא אף מהווה חברת אם לחברות רבות אחרות, בארץ ובעולם, העוסקות בפיתוח תרכובות כימיקליות, ביניהן, חברת מפעלי ים המלח המוכרת. חברת כיל וחברות הבת שלה, מפיקות כימיקלים כגון אשלג, ברום, מגנזיום, דשנים, פוספטים ועוד.

מניית כיל

חברת כיל הנה חברה בורסאית, דהיינו, היא נסחרת בבורסה. המניות של החברה נסחרות בבורסה לניירות ערך בתל אביב והם אף נכללים בין המדדים המובילים כמו מדד ת"א 25 ות"א 100, כמו מדד המעוף ועוד.

מרבית המשקיעים החדשים שנכנסים לשוק מגלים עניין רב במניותיה של חברת הכימיקלים לישראל ובתיק ההשקעות הראשוני שלהם הם כוללים אותה כדרך קבע.

המנייה ואנחנו

היחסים האינטנסיביים של מדינת ישראל ושל התקשורת עם האחים עופר מעלים לתודעה את מניית כיל ומחזקים את מקומה בבורסה הישראלית.

התנודות בה, שמושפעות באופן ישיר ממה שקורה למפעלי ים המלח בשנים האחרונות מייצרות מאזן שונה ביחסים האקוויוולנטים של המשקיעים כלפי המנייה.

אם אתם רוצים להכניס את מניית כיל אל תוך תיק ההשקעות שלכם ומתלבטים לגבי כמות המניות וההתנהלות הנכונה עם התיק, כדאי שתיוועצו באיש מקצוע.

ניהול מקצועי

היריעה קצרה מדי מכדי לסקור רטרואקטיבית את ההתנהלות של מניית כיל ושל כל מנייה אחרת גם כן. ההמלצה הטובה ביותר שנוכל לתת מעל גבי דפים אלו היא לעשות שימוש באיש מקצוע. כמו בתחומי חיים רבים אחרים, כשאנו רוצים להשיג מידע, לקבל ייעוץ או לנקוט בפעולה מסוימת, אנחנו מבקשים איש מקצוע שיעניק לנו את שירותיו. בתחום של סחר במניות איש המקצוע הוא מנהל תיק השקעות.

בתי ההשקעות הגדולים בארץ מקפידים להעסיק מנהלי תיקים מנוסים ומקצוענים אשר יכולים לנהל תיקי השקעות בסדרי גודל שונים, החל מתיקים קטנים וכלה בתיקים עם כסף רב מאוד של חברות גדולות.

ברגע שתמצאו לכם מנהל אישי לתיק ההשקעות שלכם תוכלו לדון אתו על מניית כיל ועל שאר המניות ולקבל מידע סטטיסטי משמעותי שיסייע לכם לקבל החלטות באשר להשקעות שלכם


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 טל זולברג


 


מאמרים נוספים מאת טל זולברג
 
80 שנה של חדשנות בחברת אמנה
08/01/13 | צרכנות
במאמר זה תמצאו מידע על ההיסטוריה של אחת מחברות מוצרי החשמל החדשניות בעולם, שהביאה לנו בין השאר את המיקרוגל

חשיבות חווית משתמש להצלחת המוצר
כחלק מהקדמה הטכנולוגית, חווית משתמש היא אחד המושגים שהולכים ותופסים תאוצה בשנים האחרונות. חווית משתמש עשויה להסביר מדוע אפליקציה אחת היא הצלחה גורפת לעומת אאפליקציה אחרת שנעלמת במהירות. בטקסט זה נסביר על האספקטים השונים של חווית המשתמש.

מים - מקור החיים
כולנו יודעים מהי חשיבות המים לחיינו. לכן, חשוב גם שנדע איזה סוג מים כדאי לשתות כדי לספק לגוף את כל המרכיבים החיוניים - כל הפרטים במאמר זה.

מה הסיבות לקחת הלוואה שלא דורשת ערבים?
12/12/12 | הלוואות
הלוואה ללא ערבים היא אחת הדרכים היעילות למתן עזרה כלכלית - קראו במאמר זה מהי המשמעות של הלוואה כזו

גיל 60 והבריאות שלנו
בעולם המשתנה שלנו, תוחלת החיים עולה בהתמדה הודות לפיתוחים טכנולוגיים. ככל שאנו מתבגרים, מתרבות השיחות בנוגע לבריאות. איזה בעיות עלולות לצוץ אחרי גיל 60 ומהם הגורמים לכך?

היום, קולט אדים הינו חלק בלתי נפרד מכל מטבח ומטבח
10/12/12 | צרכנות
על אף ירידה תלולה במחירים של קולטי אדים איכותיים רבים, רוב האנשים ובעלי המטבחים עדיין לא מודעים לחיוניותם של קולטי האדים במטבח. במאמר זה נסביר מדוע.

הקשר בין מתקני מים איכותיים למיכלים נוחים לשימוש
למתקני מים בעלי מיכלי מים ישנם מספר יתרונות חשובים - הכנסו למאמר כדי לקרוא אודותיהם

כרטיסי אשראי – יתרונות וחסרונות
15/11/12 | הלוואות
מה כדאי לדעת בנוגע לכרטיסי אשראי? מאמר זה יפרט את יתרונותיהם וחסרונותיהם של כרטיסי האשראי.

האם אי פעם חשבתם על מקורו של מדיח כלים ביתי?
מדיח כלים הוא רק דוגמא אחת למוצר חשמלי שנמצא בבתים רבים בישראל ורוב הסיכויים שמעולם לא ייחסתם לו כל חשיבות. כאן תמצאו מידע על המצאת מדיח הכלים.

טיפים להכנת עוגיות מושלמות
הכנת עוגיות היא אחת מעבודות המטבח הכיפיות ביותר, את רוב הסוגים של העוגיות קל מאוד להכין ולא נדרשת מומחיות גדולה. אין כמו עוגיות טריות שיוצאות מהתנור, אף אחד לא יכול לעמוד בפניהן. אמנם לא מסובך לרוב להכין עוגיות, אך כמה טיפים קטנים בהחלט יכולים להקל עוד יותר על המשימה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI