דף הבית חוק ומשפט משפחה איך מחלקים ירושה בצורה הטובה ביותר
איך מחלקים ירושה בצורה הטובה ביותר
עורך דין גירושין 27/02/12 |  צפיות: 2766

חלוקת ירושה היא אף פעם לא דבר מלבב. ההכרה כי האדם היקר ביותר אליהו שעד לפני רגע עוד היה עימו וחלקנו איתו רגעים של עצב ושמחה נלקח מאיתנו היא איננה דבר קל. כשמתווספת לכך העובדה שכעת העצב איננו נגמר אלא מתעצם עם בני משפחה נוספים הנכנסים לחיכוכים בנוגע לחלוקת הירושה. עליכם להבין כי הצדדים השונים לא בהכרח עושים זאת מרוע או מתאוות בצע, הם חשים כי הם זקוקים לחפצים ממשיים על מנת לזכור את יקיריהם ולחוש כי הם עדיין נמצאים עימם גם לאחר שעזבו לעולם שכולו טוב.

הכינו שיעורי בית
דעו היטב מהו תוכנה של הירושה ולימדו מה מגיע לכם. לא תמיד מה שנראה ממבט ראשון כפרט שפועל לרעתכם הוא בהכרח כזה. עורך דין גירושין או ירושה טוב יקל עליכם למצוא את הפרטים המשפטיים שיכולים לעזור לכם שאתם לא בהכרח הבחנתם בהם. לימוד יסודי ומעמיק של החומר, ממש כמו בבחינה בבית הספר – יעזור לכם לקבל ציון טוב שיתבטא היטב בחשבון הבנק שלכם.

קבעו לעצמכם נקודות עליהן לא תהיו מוכנים להתפשר
לפני שאתם ניגשים לקרב הגדול על הירושה, חישבו על מה אתם בשום אופן לא מוכנים להתפשר. במקרה של דירה בעלת ערך גדול זה מובן מאליו ששווה להילחם בשביל זה אבל חישבו גם על פריטים בעלי ערך סנטימנטלי כמו תכשיטים בעלי משמעות או כלי נגינה ששימשו את המנוח לתחביב אהוב.

פנו לאיש מקצוע טוב
פנייה לאיש מקצוע מתחום של גישור או של עריכת דין היא המפתח לחלוקה קלה ויעילה של הירושה. אם תשכרו איש מקצוע טוב, וותיק ובקיא בתחומו למעשה עשיתם כבר חצי עבודה. הוא ידע להדריך אתכם ולהנחיל לכם את כל הידע שאתם צריכים. במקרים בהם יש לעשות פשרות – הוא ינסה למנוע מכם בצורה נבונה את הערכאות המשפטיות המיותרות שעלולות לגרור אתכם במשך שנים.

לסיכום, לפעמים מותו של אדם אהוב יכול לפתוח לכם דרך חדשה להזדמנות להכיר את עצמכם ואת נקודות החוזק והתורפה בחייכם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 עורך דין גירושין

עורך דין גירושין ירון גרוס, עורך דין גירושין, צוואות, דיני ירושות ועוד ועוד

צרו קשר עוד היום:

050-228-8388



 


מאמרים נוספים מאת עורך דין גירושין
 
איך מחלקים ירושה בצורה הטובה ביותר
27/02/12 | משפחה
חלוקת ירושה היא אף פעם לא דבר מלבב. ההכרה כי האדם היקר ביותר אליהו שעד לפני רגע עוד היה עימו וחלקנו איתו רגעים של עצב ושמחה נלקח מאיתנו היא איננה דבר קל. כשמתווספת לכך העובדה שכעת העצב איננו נגמר אלא מתעצם עם בני משפחה נוספים
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI