דף הבית פיננסים וכספים פיננסים וכספים - אחר נשים, נשים – נשים וניכיון צ'קים
נשים, נשים – נשים וניכיון צ'קים
יוסי בוזגלו 29/02/12 |  צפיות: 2373

השוק הפיננסי הוא שוק תחרותי אשר מרבית השחקנים בו הם גברים,  מרבית הנשים חונכו בסביבה אשר מנעה מהן לפתח כישורים אשר יסייעו להן להפיק את המיטב מכישרונן  ולבטוח ביכולות שלהן, כך יוצא שבעוד שגברים רוכשים כלים ומתקדמים לעבר מטרות, נשים רבות נשארות מאחור וכלים כמו ניכיון צ'קים מעוררים בהן חשש  הנובע לרוב מחוסר ידיעה.

 

שליטה וזהירות

מומחים בתחום הפיננסי מספרים כי דווקא הזהירות הרבה שנשים נוקטות בבואן לקבל החלטות הנוגעות לעתידן , עשויה לסייע להן להשתמש  בכלי זה באופן יעיל ולהתאים  לשאיפה שלהן  להיות בשליטה מוחלטת על רמת ההוצאות וההכנסות שהן מייעדות לעצמן , לדבריהם , בשונה מהלוואה "רגילה" אשר מועד הפירעון שלה עשוי להיות מרוחק  וחישובי הרבית עלולים להיות מסובכים ניכיון צ'קים מאפשר קבלת תמונה ברורה על המחיר שאנו משלמים בעבור ה"הלוואה".

תקרת הזכוכית

ניכיון צ'קים , הוא כאמור אמצעי לקבל עכשיו ובמזומן את הסכום עבור צ'ק דחוי, מהסכום הנקוב יורדת עמלה למנכה הצ'ק , אשר פודה אותו בעת מועד הפירעון, כאשר נשים נוקטות באמצעי זה הן לרוב מודעות לסיכונים הכרוכים בו ולא מתפתות  לבזבז את הכסף באופן מיידי אלא מכוונות אותו לקראת מטרה מוגדרת. גם החשש המוצדק מהסתבכות עם השוק האפור  שלא לדבר על גורמים פלילים יביאו נשים לבדוק היטב את כשרותו של מנכה הצ'ק, אמינותו וההיסטוריה הפיננסית שלו ולקרוא את האותיות הקטנות,  המציאות מוכיחה שביטחונן העצמי של נשים הולך ועולה ככל שיש להן שליטה בתחומים הנחשבים ל"גבריים" ,  כאשר נשים משתתפות במשחק הפיננסי , לוקחות אחריות על חייהן מבצעות בהצלחה פעולות אשר מעוררות בהן חשש או רתיעה מיידית כמו ניכיון צ'קים הרי שהן משפרות את  מעמדן החברתי ורוכשות כלים לפרוץ את תקרת הזכוכית  

דיסקרטיות

בשונה מגברים לנשים יש מגוון הוצאות אשר הן מעדיפות אולי שלא לשתף בהן את בני זוגן ומשפחתן הקרובה,  כמו טיפולים אסתטיים, הפסקת הריון , או סיוע לאדם קרוב שהסתבך בצרות ... הצורך לשמור על שלום בית ויחד עם זאת לבצע את מה שנחוץ יוצר לעתים קונפליקט,  ניכיון צ'קים  הוא דרך אלגנטית מאפשרת לעקוף את חשבון  הבנק המשותף, אין בכך בכדי לפגוע בבן הזוג אשר ייהנה מהתוצאה  אך לא ינחש מה הייתה העלות שלה ואולי אף לא ידע עליה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יוסי בוזגלו


 


מאמרים נוספים מאת יוסי בוזגלו
 
אסטרולוגיה והתאמה זוגית
12 המזלות נשלטים בידי כוכבים ומייצגים טיפוסים שונים של בני אדם. נהוג לחלק את 12 המזלות לארבע קטגוריות

יסודות של אסטרולוגיה למתחילים
מתעניינים בעולם המסתורין של האסטרולוגיה? מסוקרנים לדעת מאין האסטרולוגים שואבים את המידע המרתק שלהם על בני אדם? לא מפתיע.

המלצה על "חברת פינוי דירות"
אני נשואה כבר 10 שנים ובזמן האחרון התחלתי להבחין כי בעלי מפתח בעיה של אגירת חפצים שונים וזבל שאין לנו שום צורך בו. בתחילה חשבתי כי מדובר במשהו שיעבור אך עם הזמן זה הפך להיות הרבה יותר חמור ובלי ששמתי לב המחסן של הבית שלנו, הגג והמרפסות הפכו להיות עמוסים בזבל וחפצים שונים אותם הוא מצא ברחוב.

בגידה בבסיס סגור
23/06/13 | בגידות
אל מרקוס סיפוקובס הגעתי לאחר ההחלטות קשה. מצד אחד, לא הייתי הטיפוס שמזמין חקירות אצל חוקר פרטי, מצד שני, הייתי חייבת לגלות את האמת והאמת הייתה קשה. המזל שלי היה שמרקוס הוא אחד האנשים האנושיים ביותר והחוקרים המקצועיים ביותר.

הורוסקופ כעיקרון ישים
מקורה של האסטרולוגיה מגיע אלפי שנים אחורה עד בבל העתיקה. עיקרה של תורה זו הוא חיזוי עתידו של האדם באמצעות הכוכבים. אחד הכלים המרכזיים של האסטרולוגיה הוא ההורוסקופ.

לרתק את הילדים באמצעות אטרקציות במרכז
אטרקציות זה הכוונה לבילויים מיוחדים שהם עולם שלם למוגרים ולצעירים. קשה מאוד לרצות ילדים והם דורשים גירויים מתמידים במיוחד בתקופת החופש הגדול וצריך למצוא להם את אטרקציות במרכז היכולים להתאים להם.

המערות בעיר העתיקה – עוד מגוון של אטרקציות בירושלים
אחת המערות הידועות ביותר בירושלים היא מערת צדקיהו, הבנויה תחת העיר העתיקה. הרבה אגדות סופרו על המערה הזאת עוד מתקופת בניית בית המקדש על ידי המלך שלמה על בריחתו של צדקיהו.

הורוסקופ וגלגל המזלות
הורוסקופ הוא מושג באסטרולוגיה. הוא לקוח מהשפה היוונית ופירושו "מבט לשעה". מדובר בסוג של פרשנות ותחזית אסטרולוגית שמתבססת על מיקומי השמש ביחס לגלגל המזלות.

פתרון לכאבי גב באמצעות מדרסים
כאבי גב. עשרות מאמרים, ואלפי מחקרים נעשו ועדיין נעשים, בבעיה הכואבת והנפוצה ביותר אצל בני האדם.

מדרסים- על רגל אחת
חשבתם פעם כמה לחץ מופעל על כפות הרגליים שלנו, בכל יום? הליכה, ריצה, עמידה הן רק חלק מהפעולות היומיומיות שאנו מבצעים שהאיבר העיקרי הפעיל בהן הוא כף הרגל.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI