דף הבית חינוך ולימודים מכינות, בגרות ופסיכומטרי תואר במחשבים או כלכלה?
תואר במחשבים או כלכלה?
דפנה לוטן 02/04/12 |  צפיות: 2936

אפשר להגיד שהיום לא ממש חייב לגמור בית ספר בשביל עבודה טובה. בגרותאינה מעידה על כושר ההשתכרות שלנו, אבל... אם יש לכם בגרות זה דבר נהדרבקורות החיים וחשוב מאוד במיוחד לכל מי שרוצה ללמוד באוניברסיטה . ומהמתאים לכם? בואו לקרוא עוד על לימודים ותואר ב 2012.

עשיתם כברעבודה מועדפת? עליכם למצוא את ייעודכם, כל אחד צריך לגשת ברצינות ל ענייןהלימודים למצוא את המסלול שמתאים לכם. כי ככל שתחכו יהיה לכם קשה להתאקלםבמסגרת לימודים. אז תמהרו, חפשו את מה שמתאים לכם ולכו על זה.

תעודתבגרות נחוצה למי שרוצה לגשת וללמוד תואר, אם לא סיימתם תיכון, תוכלולהירשם לקורס מקצועי ולהשלים, לאלו עם תעודת חלקית, יש מגוון מסלולילימודים. מומלץ לעשות בדיקה ולמצוא קורסים מובילים בתחום עם שעות לימודגמישות ולא פחות חשוב מורים מקצועיים. אגב, לחיילים משוחררים- יש המוןהטבות.

צריכים לעשות פסיכומטרי? פסיכומטרי הוא המכשול הגדול ביותרבדרך לרכישת תואר אבל זה אפשרי!, הציון שלכם בבחינה יחד עם תוצאות הבגרויותישפיע על התחומים שתרצו ללמוד. ציון גבוהה ואתם על הסוס, אם הציון לאמספיק לא להתייאש, זה קורה, לרוב לוקח יותר מפעם אחת בפעם השנייה תהיו כברמשופשפים.

תואר במחשבים או כלכלה? קצת קשה להאמין אבל ליותר מארבעיםאחוז מהישראלים יש תואר. ואתם בדרך לשם? יש בעיה, והיא שלא כולם בוחרים אתהתואר הנכון עבורכם ומבזבזים שלוש שנים יקרות על לימודים במקצוע שאין בוביקוש או שלא יעסקו בו. מהסיבה הזאת לא כדאי למהר. תערכו בדיקה לגבי ביקושהעבודה בתחום אפשריות השכר האם זה תחום נדרש? ורק אחרי הכל קבלו את ההחלטה.

חושבים על תואר ראשון? חושבים על קרירה חדשה? מעניין אתכם תואר ראשון בחינוך?אתם לא לבד צעירים רבים נרשמים בכל חודש לקורסים מקצועיים אוניברסיטאותומכללות- למרות הכל, אנחנו מדינה של לימודים והאפשריות רבות ומגוונות לעשותתואר ראשון במנהל עסקים פרחי באך, מחשבים ועוד, רק תמצאו את מה שמרתק אתכם ולהתקדם. בהצלחה!.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דפנה לוטן


 


מאמרים נוספים מאת דפנה לוטן
 
זקוקים לתיקון מקררים?
18/10/12 | שיפוצים
מחובר לחשמל ואת החלק הפנימי נקו עם מטלית לחה. את האבק שהצטבר בחלקו האחורי של המקרר יש לנקות בעדינות עם מברשת או לשאוב עם שואב אבק.

רשלנות רפואית בניתוח
ועסקית יכולה להגיע לפתרון. הכל כרוך במאמץ משותף תחת הנחיה של איש מקצוע המכוונת לפתרון משברים

תיקוני שיש בבית
18/10/12 | שיפוצים
ניסיון ומיומנות של הרצפים. לעיתים בזמן הריצוף, צצות בעיות, לדוגמא: רצפה לא ישרה, איכות לא טובה של אריחים ועוד. רצף מנוסה יכול לעלות על כל בעיה מראש, עליכם

איך להתקין מעקות אלומיניום?
18/10/12 | שיפוצים
סעיפים כמו שינויים בתעריף העבודה, לוחות הזמנים וגם את תנאי התשלום. חוזה שכזה ישרת אתכם במקרים

מידע על תיקון מנעולים
להזמין שירות בחינם. אם לא, מחיר עבור ביקור של פורץ מנעולים תל אביב היא עד מאתיים ש"ח, תלוי במורכבות

הזעת יתר בכפות הידיים
לנסות ולשפוט את הצלחתו של ניתוח האף ממש אחרי הורדת התחבושת, יש צורך להיות סבלניים תוך שבועיים-שלושה הנפיחות תחלוף והאזור המטופל יקבל את

היכן קונים סוכך חלון?
18/10/12 | שיפוצים
מאוד לקבל 3-4 הצעות מחיר שיהיו מפורטות כולל מחירי התקנה. לעתים קרובות עדיף להשקיע

השוואת ביטוח צד ג
18/10/12 | ביטוח רכב
חוות דעת בדקו עם ידידים או מכרים קרובים, אולי להם יש מכונית בדיוק כמו שיש לכם

צריכים טכנאי מחשבים?
18/10/12 | שיפוצים
להציג לכם את עבודותיו, אם עדיין יש לכם ספקות נסו ללכת לפגישה עם רעיונות מוגדרים ככל האפשר לגבי המראה לו אתם שואפים להגיע ובקשו מבעל המקצוע שיציגו

ארונות דלתות הזזה
17/10/12 | ריהוט
בבית חדר ארונות? חדר ארונות הוא חלל בבית המוקדש לאחסון בגדים. אם חדר ארונות הוא יעדכם, כדאי לחפש בעל מקצוע שיעניק לכם הצעת מחיר. המחירים לחדר שכזה
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI