דף הבית עסקים נדל"ן תוכנת תיווך באינטרנט
תוכנת תיווך באינטרנט
שלום נמרודי 26/04/12 |  צפיות: 3384

ניהול משרד תיווך  הינו משימה מורכבת ודורש הרבה זמן ויכולת מעקב אחר הדברים הקטנים החל בניהול לקוחות, נכסים, מעקבים אחר פניות לקוחות, איתור עסקאות מתאימות, ניהול יומן וכו'.

בעידן האינטרנט, קיימים כל הכלים הדרושים לך לניהול יעיל ופשוט תחת קורת גג אחת עד אליך. תוכנת תיווך באינטרנט חייבת לכלול בתוכנה מערכת תמיכה טכנית בכל שעות יום העבודה. וכן מערכת גיבוי מלאה עבור כל הנתונים של משרד התיווך שלך.

תוכנת תיווך פותחה תוך חשיבה והבנה מעמיקה של צרכי כל משרד ומשרד תיווך בישראל והינן פשוטות וקלות לתפעול ואינן מצריכות ידע מיוחד במחשבים. כמו כן העבודה על התוכנות אינה דורשת שום שינוי במערך המחשוב אצלכם מכיוון שהתוכנה אינה יושבת אצלכם אלא על שרתים שלנו אשר מגובים ומנוהלים על ידינו באופן שוטף ע"י אנשי מקצוע, והגישה אל התוכנה מתבצעת ע"ג רשת האינטרנט עם שם משתמש וסיסמא.

תוכנת התיווך נותנת פתרון מלא לכל צרכי משרדך ללא צורך בשימוש בכמה מערכות מכיוון שהיא כוללת בתוכה גם מערכת ניהול לקוחות חכמה שמציגה מידע בכל רגע נתון על לקוחות המשרד שלך, גם מאגר נדלן ארצי המקיף את המידע שקיים לגבי נכסים בישראל, גם מערכת איתור עסקאות חכמה בין היצע לביקוש, גם יומן שמעניק לך בכל רגע נתון את סדר היום שלך החל מפגישות, משימות, תזכורות, עסקאות חתומות, כספים ועוד.
תוכנת התיווך נמצאת בפיתוח מתמיד, בהתאם להתפתחויות הטכנולוגיה הקיימת כיום בעולם.
אם כן, תוכנת תיווך נחשבת לכלי עזר משמעותי בניהול משרד התיווך שלך, תוכנת תיווך חכמה תדע להציג לך מידע  בזמן אמת, תוכנת תיווך טובה תעזור לך לסגור כמות גדולה יותר של עסקאות נדל"ן, תוכנת תיווך תדע לבצע עבורך שיתופי פעולה עם מתווכים נוספים באזורך.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 שלום נמרודי


 


מאמרים נוספים מאת שלום נמרודי
 
משרדי תיווך
15/05/12 | נדל"ן
בישראל ישנם כ-17,000 מתווכים נכון לשנת 2012. הטענה אומרת שכשנים עשר אלף מתוכם פעילים. למה צריך מתווך נדלן אם ניתן לפרסם בחינם את הדירה? למה צריך להיעזר בשירותים החשוב של משרדי תיווך ?

עסקה נדלנית
26/04/12 | נדל"ן
איתור עסקה נדלנית טובה כרוכה בחיפוש שדורש זמן סבלנות וידע כמו בכל עסק אחר. אחת כמה וכמה בענף התיווך בישראל, שכן משוק מזמין אלין מעת לעת הזגמנויות מסוג זה אשר תריך לדעת איך לחטוף אותן בשתי ידיים.

שיתוף פעולה בין מתווכים
26/04/12 | נדל"ן
שיתוף פעולה בין מתווכים נחשב לאחד הכלים הבולטים ביותר לקידום עסקאות נדלן למד/י כיצד מתווכים אחרים מנצלים במות אלה כדי לקדם עצמם.

תוכנת תיווך באינטרנט
26/04/12 | נדל"ן
תוכנת תיווך באינטרנט ככלי להצלחה בענף התיווך בישראל. המון מתווכים כבר כיום יודעים ומבינים מהי תוכנת תיווך מתקדמת ובאיזו לבחור.

תוכנה למתווכים מתחילים
30/01/12 | נדל"ן
תוכנה למתווכים נחשבת לכלי מתקדם שתפקידה לקחת אותך צעד אחד קדימה

תוכנת תיווך איך זה התחיל
21/01/12 | נדל"ן
עד לפני כמה שנים היו מתווכים רושמים על פתקים את המידע על הלקוחות שלהם. תקופת האבן יש שיקראו לה. הימים שבהם לא היתה אפשרות חכמה לנהל את כל המידע. משרדי תיווך וותיקים יעידו על שהם מתגעגעים לתקופה שבה לא היה אפשרות לפרסם באינטרנט כמו המודעות שקיימות היום באתרי הלוחות.פרסום חינמי באתרי הלוחות הגדולים גרם לסגירת משרדי תיווך רבים שלא הפנימו את שיטת הרשת.

מחירון דירות בישראל
16/01/12 | נדל"ן
כיצד נקבע מחירה של דירה? האם הכלים שקיימים ברשת מספקים מידע מהימן על מחירון דירות? ומי מוסמך לקבוע מחיר דירה בישראל?

תוכנת תיווך למתווך
16/01/12 | נדל"ן
איך משרד תיווך מנהל את כל כמות המידע שיש לו במשרד? איך הוא שומר על עצמו גם בתקופות קשות? באיזה כלים הוא משתמש?

תוכנת תיווך והגדלת הרווחיות למתווך
יתרונה הבולט של תוכנת תיווך מובילה בתחומה היא הגדלת הרווחיות למשרד התיווך. ענף התיווך בישראל הפך להיות בשנים האחרונות לשוק שחווה טלטלות רבות, איך מתווך מצליח לעמוד בשינויים האלה? כיצד ניתן לשמור על רווחיות לאורך זמן?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI