דף הבית פיננסים וכספים פיננסים וכספים - אחר מכירת זהב - למי כדאי למכור?
מכירת זהב - למי כדאי למכור?
יוסי בוזגלו 14/05/12 |  צפיות: 3048

ישנם מקרים בהם יש ברשותנו זהב לא שימושי. הזהב יכול להגיע בצורות רבות, בצורת תכשיט ישן שאנחנו כבר לא עונדים או אפילו סתימה ישנה מזהב - ייתכן שלזהב זה יש ערך רב. מכירת זהב יכולה להיות דרך יעילה ומהירה להרוויח כסף ובמקביל להיפטר מחפצים שאינם בשימוש יותר. כאשר מחליטים למכור את הזהב שברשותכם כדאי לבחור בקפידה למי למכור אותו.

מכירת הזהב לסוחר

היתרונות הבולטים ביותר אצל הסוחרים הם שסוחרים קונים כל כמות של זהב, גם הקטנה ביותר. לעיתים קרובות הסוחרים משלמים במזומן ומיד, דבר שפעמים רבות מהווה שיקול חשוב במכירת זהב. חשוב לערוך מחקר לפני בחירת הסוחר ולבחור סוחר הוגן שמתחייב להציע מחירים הוגנים. כאשר פונים לסוחר זוכים לרוב ליחס אישי והעסקות יכולות להתבצע אפילו בבית הלקוח.

מכירת זהב למפעלים

מפעלים קונים זהב רק בכמויות גדולות ולכן כדאי לפנות אליהם רק אם יש בידכם כמות גדולה של זהב לא שימושי. למוכרים בעלי כמות גדולה של זהב ישתלם לפנות למפעלים מפני שהם מציעים לרוב מחיר טוב בעד הזהב שבידכם.

החלפת פריט הזהב שלכם באחר בחנות

ישנה אפשרות למכור את הזהב הלא שימושי שלכם לחנויות תכשיטים. חנויות אלו משתמשות בזהב הישן לייצור תכשיטים חדשים. לרוב חנויות אלו לא מציעות כסף מזומן בתמורה לזהב אלא תלוש לרכישת תכשיט בחנות. אופציה זו היא יתרון גדול למי שמעוניין להחליף תכשיט ישן ולא אופנתי באחד חדש אך אינה רלוונטית למי שמעוניין בכסף מזומן למטרות אחרות.

מכירת זהב באינטרנט

מבחינות רבות נוח וקל למכור זהב דרך הרשת. ניתן בקלות להשוות מחירים ולמכור למקומות שונים מסביב לעולם. החיסרון הגדול בדרך זו שאין קשר אישי. לעיתים קרובות אם ברצונכם לשאול או לברר דבר כלשהו לאחר שהעסקה בוצעה יהיה מאוד קשה ליצור קשר עם האדם או האתר מולו בוצעה עסקיכם.

כדאי למכור זהב לא שימושי

לא משנה באיזה דרך תבחרו למכור את הזהב שלכם, משתלם להיפטר מחפצים לא שימושים ולהחליפם בחפץ אחר או אפילו בכסף מזומן.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יוסי בוזגלו


 


מאמרים נוספים מאת יוסי בוזגלו
 
אסטרולוגיה והתאמה זוגית
12 המזלות נשלטים בידי כוכבים ומייצגים טיפוסים שונים של בני אדם. נהוג לחלק את 12 המזלות לארבע קטגוריות

יסודות של אסטרולוגיה למתחילים
מתעניינים בעולם המסתורין של האסטרולוגיה? מסוקרנים לדעת מאין האסטרולוגים שואבים את המידע המרתק שלהם על בני אדם? לא מפתיע.

המלצה על "חברת פינוי דירות"
אני נשואה כבר 10 שנים ובזמן האחרון התחלתי להבחין כי בעלי מפתח בעיה של אגירת חפצים שונים וזבל שאין לנו שום צורך בו. בתחילה חשבתי כי מדובר במשהו שיעבור אך עם הזמן זה הפך להיות הרבה יותר חמור ובלי ששמתי לב המחסן של הבית שלנו, הגג והמרפסות הפכו להיות עמוסים בזבל וחפצים שונים אותם הוא מצא ברחוב.

בגידה בבסיס סגור
23/06/13 | בגידות
אל מרקוס סיפוקובס הגעתי לאחר ההחלטות קשה. מצד אחד, לא הייתי הטיפוס שמזמין חקירות אצל חוקר פרטי, מצד שני, הייתי חייבת לגלות את האמת והאמת הייתה קשה. המזל שלי היה שמרקוס הוא אחד האנשים האנושיים ביותר והחוקרים המקצועיים ביותר.

הורוסקופ כעיקרון ישים
מקורה של האסטרולוגיה מגיע אלפי שנים אחורה עד בבל העתיקה. עיקרה של תורה זו הוא חיזוי עתידו של האדם באמצעות הכוכבים. אחד הכלים המרכזיים של האסטרולוגיה הוא ההורוסקופ.

לרתק את הילדים באמצעות אטרקציות במרכז
אטרקציות זה הכוונה לבילויים מיוחדים שהם עולם שלם למוגרים ולצעירים. קשה מאוד לרצות ילדים והם דורשים גירויים מתמידים במיוחד בתקופת החופש הגדול וצריך למצוא להם את אטרקציות במרכז היכולים להתאים להם.

המערות בעיר העתיקה – עוד מגוון של אטרקציות בירושלים
אחת המערות הידועות ביותר בירושלים היא מערת צדקיהו, הבנויה תחת העיר העתיקה. הרבה אגדות סופרו על המערה הזאת עוד מתקופת בניית בית המקדש על ידי המלך שלמה על בריחתו של צדקיהו.

הורוסקופ וגלגל המזלות
הורוסקופ הוא מושג באסטרולוגיה. הוא לקוח מהשפה היוונית ופירושו "מבט לשעה". מדובר בסוג של פרשנות ותחזית אסטרולוגית שמתבססת על מיקומי השמש ביחס לגלגל המזלות.

פתרון לכאבי גב באמצעות מדרסים
כאבי גב. עשרות מאמרים, ואלפי מחקרים נעשו ועדיין נעשים, בבעיה הכואבת והנפוצה ביותר אצל בני האדם.

מדרסים- על רגל אחת
חשבתם פעם כמה לחץ מופעל על כפות הרגליים שלנו, בכל יום? הליכה, ריצה, עמידה הן רק חלק מהפעולות היומיומיות שאנו מבצעים שהאיבר העיקרי הפעיל בהן הוא כף הרגל.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI