דף הבית חוק ומשפט ביטוח לאומי פיצויים לנפגעי תאונות עבודה
פיצויים לנפגעי תאונות עבודה
לילך כהן 20/05/12 |  צפיות: 13582


תאונות שונות גורמות לסבל רב, שעשוי להיות מתמשך וכזה המשליך על היבטים רבים הקשורים לאיכות חיינו. לכן, פיצוי הולם עשוי להיות אמצעי ראוי להקלה על הנזק. פיצויים לנפגעי תאונות עבודה למשל, חיוניים במיוחד להבטחת ההכנסה של הנפגע ולהתמודדות יעילה עם המצב החדש והבעייתי שאליו נקלע בניגוד לרצונו. יחד עם זאת, אין מדובר בתהליך מובן מאליו או פשוט, כך שחשוב להיערך לכך בהתאם.

מניעת סחבת

עורך דין המתמחה בדיני נזיקין בקיא ומנוסה בטיפול בנפגעי תאונות דרכים, תאונות עבודה, תאונות אישיות, תאונות תלמידים ועוד. מדובר על התנהלות מורכבת ולא פשוטה כלל מול הרשויות והמוסדות השונים ומול חברות הביטוח של הצדדים המעורבים. גם במקרים שבהם הפגיעה ברורה ואין עליה עוררין עדיין קיים סיכוי כי תהיה "סחבת" בטיפול וכי הנפגע לא יקבל את הפיצוי הראוי – מה שעשוי להביא לעוגמת נפש רבה ולהחמרת הפגיעה.

פיצויים לנפגעי תאונות עבודה מתקבלים משני מקורות: הראשון הוא מחברות הביטוח שמייצגות את הצד האחראי לפגיעה - המעסיק, והשני הוא ביטוח לאומי אשר מעניק פיצויים רק במקרים שבהם מוכח כי הפגיעה אחראית לירידה בכושר העבודה. בשני המקרים נדרש טיפול מסודר, הגשה מדויקת של ראיות ועדויות שונות של מומחים בנושא. אדם שינסה לטפל בנושא בכוחות עצמו יגלה כי הבירוקרטיה יכולה להתיש אותו בקלות., וכי הוא אינו משיג את מטרתו.

רמות שונות של פיצוי

נפגעי תאונות עבודה זכאים לכמה רמות של פיצויים מביטוח לאומי, הנקבעות לאחר בחינה מעמיקה של הנתונים: 20% נכות מקנים קצבה חודשית קבועה, 19% נכות מקנים מענק חד פעמי, 10% נכות מקנים תמיכה בהסבה מקצועית ובשיקום מקצועי על ידי ביטוח לאומי ואילו פחות מכך לא מקנה דבר. במקרים של 9% נכות מומלץ להגיש תביעה כנגד המעסיק אשר אחראי לפגיעה ולא לוותר, שכן הפיצוי עשוי להיות קריטי בכל הקשור לשיקום של הנפגע. יחד עם זאת, באופן עקרוני מדובר על יחס סובלני יותר מהטיפול בנפגעי תאונות דרכים.

משרד עורכי הדין מאירה זוהר ושות' מתמחה בדיני נזיקין, ושם לו למטרה לסייע ככל האפשר לנפגעי תאונות דרכים, תאונות אישיות, תאונות עבודה וכ"ו. המשרד מייצג את נפגעי התאונות בלבד ולא את הצד הפוגע, והוא בעל ניסיון רחב המסייע לו להתמודד עם תביעות מסובכות וקשות. פיצויים לנפגעי תאונות עבודה מסופקים ללקוחות המשרד במלואם על פי חוק, תוך מתן ליווי אישי המעניק תמיכה רחבה שמסייעת לנפגעי התאונות להתמודד עם המצב הבעייתי.

לפניה למשרדנו חייגו 03-5622772 או לחצו כאן


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 לילך כהן


 


מאמרים נוספים מאת לילך כהן
 
יעוץ זוגי
על מנת לשפר את איכות הזוגיות שלהם ואת איכות חייהם בכלל מרגישים זוגות רבים כיצד עליהם לבצע מהלכים חשובים וצעדים נכונים.

משבר בזוגיות
את המשפט "אף אחד לא מלקק דבש בחיים" כולנו מכירים. נראה כי הדבר נכון גם לגבי זוגיות מאחר ובפעמים רבות למרות כוונות טובות של שני בני הזוג נוצרים חיכוכים לא נעימים שיכולים רק להזיק.

ייעוץ זוגי
בני זוג רבים חושבים שהם עושים את הכול נכון. לכן הם מופתעים לגלות לעתים כיצד אין כל הסכמה בינם לבין השותף לחיים או כיצד הם מגיעים לחיכוך מר בעקבות דבר פעוט.

טיפול זוגי
בלא מעט פעמים אפשר לראות כיצד מערכת יחסית מסוימת נתקעת לה והיא זקוקה לרענון או להתנעה מחדש,

הפעלות לימי הולדת
ברגע שמתקרב יום ההולדת אנו מנסים לעשות פעולות שונות על מנת להבטיח את ההנאה ממנו.

מיטת מעבר
17/10/12 | הורות
ברגעים רבים של חיי התינוק אנו מזהים כיצד יש לבצע מהלכים שונים על מנת לעזור לו. בכל חודש וחודשו אפשר לראות כיצד על התינוק עוברים שיוניים רבים וכיצד הוא מתפתח מול עינינו.

מיטה לגיל שנתיים
17/10/12 | הורות
חודשים מספר לאחר לידתו מתחיל הילד להתפתח ולבצע פעולות שונות.

מיטת מעבר לתינוק
17/10/12 | הורות
חייו של התינוק נראים לנו לעתים כשגרתיים או ככאלו שמתנהלים להם על מי מנוחות.

סדנא לחשיבה חיובית
לא אחת אנו רואים כיצד גישה שלילית אינה מביאה אותנו למקומות טובים והיא בעצם מונעת מאתנו הצלחה או מימוש שאיפות שונות.

סדנאות צחוק ליום הולדת
הגעתו שלו יום ההולדת מסמנת גם חיפושים אחר אטרקציה מיוחדת שתהפוך את המסיבה לכזו שבה כולם ייהנו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI