דף הבית חוק ומשפט ביטוח תביעה נגד חברת ביטוח
תביעה נגד חברת ביטוח
לילך כהן 02/07/12 |  צפיות: 13722


להתמודד נכון מול גוף ענק

במהלך חיינו יכולים להיווצר מקרים שבהם אנו צריכים להגיש תביעה נגד חברת ביטוח. בין אם מדובר בתאונה עם הרכב ובין אם מדובר בתאונת עבודה, תאונה אישית, פריצה או נזק בבית או כל מקרה לא נעים אחר הרי שהגשת תביעה כזו היא תחילת הדרך של מימוש הזכויות של מי שרכש פוליסה במיטב כספו.

אין ספק שברגע האמת אנו רוצים לראות כיצד כספי הפרמיות ששילמנו על ביטוח מסוים בצורה קבועה במשך השנים הופכים להיות חלק מהפיצוי שמגיע לנו בגין תביעה צודקת. חשוב מאוד לזכור שמדובר בגופי ענק שמציעים שירותים ביטוחיים שונים אך לא תמיד נענים לתביעותיהם של לקוחות שונים שלהם.

התנגשות של שני אינטרסים

ברגע שקרה מקרה מסוים ואנו מבינים עד כמה פיצוי כספי או קביעת אחוזי נכות וקבלת גמלאות מסוימות הם אלו שיכולים להחזיר את חיינו למסלולם, הרי שיש לנו אינטרס די ברור אל מול חברת הביטוח. ברגעים אלו אנו חושבים שהנה מגיעה התמורה על רכישת פוליסה שאמורה לכסות על סיכונים ומצבים מסוימים.

אך חשוב לזכור שאחרי הכול חברות ביטוח מנסות לצבור כמה שיותר רווחים ולעתים אנו יכולים לראות כיצד השאיפה שלנו לקבל פיצוי מסוים אינה עולה בקנה אחד עם מחשבותיה של חברה מבטחת כלשהי. כך קורה שלא כל תביעה נגד חברת ביטוח אכן מביאה לכך שהתובע מקבל את מה שמגיע לו בהתאם למסוכם בפוליסה.

עומדים על הזכויות המלאות של כל תובע

תובעים שונים יכולים לראות כיצד חברות הביטוח מעמידות מכשולים שונים בזמן שדנים בתביעה שלהם. לעתים מדובר בהודעה על חריג מסוים שהמבוטח לא ידע עליו כלל בעת שחתם על הפוליסה ולעתים זה יכול להיות כניסה לדקויות כאלו שלאדם מן היישוב לא יהיה כל סיכוי לעמוד על נכונותן או על הרלוונטיות שלהן.

כך או כך, התוצאה יכולה להיות שלילית מאוד עבור התובע, ומכאן המרחק עד לתסכול ולמצב כלכלי קשה הוא לא רב. חשוב להבין עד כמה תביעה נגד חברת ביטוח חייבת להתבצע בצורה רצינית ומסודרת על מנת שלאף גוף ביטוחי לא יהיה סיכוי לדחות תביעה הוגנת שמציגה במלואן את זכויות התובע.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 לילך כהן


 


מאמרים נוספים מאת לילך כהן
 
יעוץ זוגי
על מנת לשפר את איכות הזוגיות שלהם ואת איכות חייהם בכלל מרגישים זוגות רבים כיצד עליהם לבצע מהלכים חשובים וצעדים נכונים.

משבר בזוגיות
את המשפט "אף אחד לא מלקק דבש בחיים" כולנו מכירים. נראה כי הדבר נכון גם לגבי זוגיות מאחר ובפעמים רבות למרות כוונות טובות של שני בני הזוג נוצרים חיכוכים לא נעימים שיכולים רק להזיק.

ייעוץ זוגי
בני זוג רבים חושבים שהם עושים את הכול נכון. לכן הם מופתעים לגלות לעתים כיצד אין כל הסכמה בינם לבין השותף לחיים או כיצד הם מגיעים לחיכוך מר בעקבות דבר פעוט.

טיפול זוגי
בלא מעט פעמים אפשר לראות כיצד מערכת יחסית מסוימת נתקעת לה והיא זקוקה לרענון או להתנעה מחדש,

הפעלות לימי הולדת
ברגע שמתקרב יום ההולדת אנו מנסים לעשות פעולות שונות על מנת להבטיח את ההנאה ממנו.

מיטת מעבר
17/10/12 | הורות
ברגעים רבים של חיי התינוק אנו מזהים כיצד יש לבצע מהלכים שונים על מנת לעזור לו. בכל חודש וחודשו אפשר לראות כיצד על התינוק עוברים שיוניים רבים וכיצד הוא מתפתח מול עינינו.

מיטה לגיל שנתיים
17/10/12 | הורות
חודשים מספר לאחר לידתו מתחיל הילד להתפתח ולבצע פעולות שונות.

מיטת מעבר לתינוק
17/10/12 | הורות
חייו של התינוק נראים לנו לעתים כשגרתיים או ככאלו שמתנהלים להם על מי מנוחות.

סדנא לחשיבה חיובית
לא אחת אנו רואים כיצד גישה שלילית אינה מביאה אותנו למקומות טובים והיא בעצם מונעת מאתנו הצלחה או מימוש שאיפות שונות.

סדנאות צחוק ליום הולדת
הגעתו שלו יום ההולדת מסמנת גם חיפושים אחר אטרקציה מיוחדת שתהפוך את המסיבה לכזו שבה כולם ייהנו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI