דף הבית חינוך ולימודים לימודי תעודה ומקצוע הכל על השלמת בגרויות
הכל על השלמת בגרויות
דפנה לוטן 03/07/12 |  צפיות: 2990

עוד שנה חלפה ואתם עדיין תקועים במקום? גם אם לא הגעתם עדיין לגיל מבוגר או שאתם בגיל שלושים פלוס עוד אפשר להצליח! בישראל של שנות האלפיים כל אחד בכל גיל יכול לבנות עתיד מזהיר עם השכלה. האפשריות נרחבות למשל - קורסים, לימודי תעודה, תואר, שעות לימוד גמישות ועוד, לכל אחד יש מסלול מתאים.

ומה לגביך? הצורך הרב בלימוד קיים פה תמיד אזרחי ישראל מגיעים לשיפור עצמי במגוון נושאים: לימודי רוח, אומנות, מכינה להשלמת בגרויות, קורסים במחשבים וטכנולוגיה, השכלה תיכונית, אקדמית, קורסי שפות להתקדמות בעולם העסקי, רפואה משלימה ועוד רבים וטובים.

ומה אתם תלמדו? השלמת בגרויות הם תנאי חשוב למי שמעוניין ללמוד לתואר, היום קל ופשוט יותר להשלים מקצוע אחד או את כולם תוך מספר חודשים. גם את קורס הפסיכומטרי מומלץ לעשות במקביל בכדי להרוויח זמן יקר. ממוצע ציונים טוב בבגרות ובפסיכומטרי ישפרו את תנאי הקבלה שתרצו ללמוד לתואר.

מחפשים קורס יצירתי? היום תוכלו למצוא בקלות קורסים בכל נושא ותחום ובלי דרישות קבלה מיוחדות. בתור צעירים אחרי טיול בחו"ל שרק מתחילים לתכנן קריירה מעניינת ורווחית או אם אנו בשלב ב של החיים ומעוניינים לגוון את ההשכלה.

יש סיבות רבות מדוע לבחור דווקא בקורס: אפשר ללמוד ולעבוד במקביל, אופציות רבות של קורסים, מסלול קצר יותר, מחירים טובים ואיך לא, הסמכה למציאת עבודה או פתיחת עסק עצמאי.

איך נשמע לכם הכנה לבגרות? לכם על זה, עד לא מזמן מי שהיה מעוניין ללמוד תחום מסויים היה צורך להתקבל לחברה קיימת בתחום, ללמוד מספר רב של שנים, לצבור נסיון על הדרך ועל סמך הכישורים להתקדם, נשמע מורכב לא? כך היו פני הדברים אז- תהליך איטי שדרש הרבה מאוד דרייב וגם קצת מזל.

לימודים אקדמאים הם העתיד אבל חבל לבזבז ארבע שנים על תחום שנוגד את האופי שלכם. האמת היא שלמיליוני ישראלים יש לכל הפחות תואר אחד אך מעטים מהם מוצאים עבודה בתחום שלמדו.

הלימודים עוזרים לנו להשתפר גם מבחינה אישית וגם מבחינה מקצועית, לכן חשוב לחשוב טוב מאוד על התחום שאתם רוצים ללמוד לפני שמתחילים ללמוד. היום הלימודים זמינים לכל מי שמעוניין לעשות שינוי משמעותי בחייו ואצלכם? .


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דפנה לוטן


 


מאמרים נוספים מאת דפנה לוטן
 
זקוקים לתיקון מקררים?
18/10/12 | שיפוצים
מחובר לחשמל ואת החלק הפנימי נקו עם מטלית לחה. את האבק שהצטבר בחלקו האחורי של המקרר יש לנקות בעדינות עם מברשת או לשאוב עם שואב אבק.

רשלנות רפואית בניתוח
ועסקית יכולה להגיע לפתרון. הכל כרוך במאמץ משותף תחת הנחיה של איש מקצוע המכוונת לפתרון משברים

תיקוני שיש בבית
18/10/12 | שיפוצים
ניסיון ומיומנות של הרצפים. לעיתים בזמן הריצוף, צצות בעיות, לדוגמא: רצפה לא ישרה, איכות לא טובה של אריחים ועוד. רצף מנוסה יכול לעלות על כל בעיה מראש, עליכם

איך להתקין מעקות אלומיניום?
18/10/12 | שיפוצים
סעיפים כמו שינויים בתעריף העבודה, לוחות הזמנים וגם את תנאי התשלום. חוזה שכזה ישרת אתכם במקרים

מידע על תיקון מנעולים
להזמין שירות בחינם. אם לא, מחיר עבור ביקור של פורץ מנעולים תל אביב היא עד מאתיים ש"ח, תלוי במורכבות

הזעת יתר בכפות הידיים
לנסות ולשפוט את הצלחתו של ניתוח האף ממש אחרי הורדת התחבושת, יש צורך להיות סבלניים תוך שבועיים-שלושה הנפיחות תחלוף והאזור המטופל יקבל את

היכן קונים סוכך חלון?
18/10/12 | שיפוצים
מאוד לקבל 3-4 הצעות מחיר שיהיו מפורטות כולל מחירי התקנה. לעתים קרובות עדיף להשקיע

השוואת ביטוח צד ג
18/10/12 | ביטוח רכב
חוות דעת בדקו עם ידידים או מכרים קרובים, אולי להם יש מכונית בדיוק כמו שיש לכם

צריכים טכנאי מחשבים?
18/10/12 | שיפוצים
להציג לכם את עבודותיו, אם עדיין יש לכם ספקות נסו ללכת לפגישה עם רעיונות מוגדרים ככל האפשר לגבי המראה לו אתם שואפים להגיע ובקשו מבעל המקצוע שיציגו

ארונות דלתות הזזה
17/10/12 | ריהוט
בבית חדר ארונות? חדר ארונות הוא חלל בבית המוקדש לאחסון בגדים. אם חדר ארונות הוא יעדכם, כדאי לחפש בעל מקצוע שיעניק לכם הצעת מחיר. המחירים לחדר שכזה
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI