דף הבית חוק ומשפט חוק ומשפט - אחר עורך דין רשלנות רפואית בלידה
עורך דין רשלנות רפואית בלידה
אבי שלו 11/07/12 |  צפיות: 3026

רשלנות רפואית בכלל עשויה לגרום לתוצאות בלתי הפיכות- עורך דין רשלנות רפואית בלידה קל וחומר.

עורך דין רשלנות רפואית עשוי לסייע לכם להוכיח קיומה של רשלנות רפואית והיותכם קרבנותיה ולמצות את זכותכם  לקבל פיצויים בגין הרשלנות הרפואית. הוא עשוי להוכיח, כי לא ננקטו כל הפעולות ולא נערכו כל הבדיקות, אשר אילו נערכו כסדרן היו מונעות תוצאה שמוגדרת כפועל יוצא של רשלנות רפואית.

הרשלנות עלולה להתבצע לא רק במהלך חודשי ההיריון אלא גם בתהליך הלידה עצמה, כגון אי קבלת החלטה על ביצוע ניתוח קיסרי במהלך לידה, שבה היולדת נקלעת למצוקה. החלטה שגויה של צוות רפואי במהלך הלידה, אשר נגרמת כתוצאה מאי חשיפה לכל הנתונים הרלבנטיים, עלולה לגרום לתוצאה הרת אסון.

הרשלנות עלולה להיגרם גם כתוצאה מביצוע בלתי מיומן של פרוצדורות רפואיות שגורמים לנזק, היעדרות רופא בשלבים הקריטיים של הלידה ועוד. על מנת למצות את ההליך המשפטי בתוצאה המצופה, חשוב להסתייע בשירותיו של עורך דין המתמחה בנושא הרשלנות הרפואית.

נזקי הרשלנות

חשוב להבין כי לא כל תוצאה קשה ואף קריטית היא בהכרח תוצאה של אי קיום נוהל מסודר של בדיקות או טיפול לקוי. לא אחת יכולה להיגרם תוצאה עגומה גם כאשר הכול נעשה כשורה. לא אחת עלולים עורכי דין להתקשות בהוכחת הרשלנות. לשם כך נדרש ידע רפואי בלתי מבוטל ולשם כך חשוב גם לדעת גם לשאול את השאלות הנכונות.

נזקי הרשלנות עלולים להיות קשים ובלתי הפיכים. הם עלולים להסתיים במותו של הילוד, לאמלל את חיי ההורים ולהחריב עליהם את עולמם. פיצוי כספי  אינו מקל על הכאב והצער ודאי אין בו דבר שעשוי להקל את ייסורי האובדן אבל מיצוי ההליך לקבלת פיצוי בגין רשלנות רפואית הוא המעט שנותר. חשוב וראוי לעשות הכול למען קבלתו.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי שלו


 


מאמרים נוספים מאת אבי שלו
 
עורך דין רשלנות רפואית בלידה
עורך דין רשלנות רפואית עשוי לסייע לכם להוכיח קיומה של רשלנות רפואית והיותכם קרבנותיה ולמצות את זכותכם לקבל פיצויים בגין הרשלנות הרפואית. הוא עשוי להוכיח, כי לא ננקטו כל הפעולות ולא נערכו כל הבדיקות, אשר אילו נערכו כסדרן היו מונעות תוצאה שמוגדרת כפועל יוצא של רשלנות רפואית.

תיקון שטיחים- עדנה לעת בלותם
10/07/12 | ריהוט
שטיחים מתבלים. אף שאין בכך חידוש - יש אפשרות לחידוש. אם וכאשר אתם מחפשים אנשי מקצוע בתחום השטיחים תוכלו קבל הצעות מחיר למגוון תיקונים ובהם: שיקום ושחזור צבע (רסטורציה), שחזור חלקים החסרים בשטיח ואיחוי קרעיו, שאיבת מים שספח השטיח כתוצאה מהצפה,יישור שטיח מקומט ועוד.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI