דף הבית חינוך ולימודים לימודים אקדמאיים עיצוב פנים לתואר – יד מקצועית ומיומנת
עיצוב פנים לתואר – יד מקצועית ומיומנת
שירה דרורי 15/07/12 |  צפיות: 3191

אם תמיד חלמתם לעצב חללי מגורים, משרד או כל חלל אחר, אם תמיד שהיתם במקום כלשהו וחשבתם על לא מעט דרכים כיצד לשדרג את החוויה ואת מה שמסביבכם, אם גם אתם מכורים למגזינים של בתים מבפנים ומבחוץ, אתם כנראה מתאימים לעולם של עיצוב פנים. עיצוב פנים לתואר מאפשר לכם לקחת את התחביב הזה של חיבה לעיצוב חדרים, ולהפוך אותו להרבה יותר, לעיתים עד לכדי מקצוע של ממש בשביל שגם אתם תוכלו לפתוח משרד מצליח לעיצוב פנים. בואו ליצור את החללים של העתיד, ואת הדבר הבא שיצור סנסציה בעולם המסוגנן של עיצוב פנים.

תחום רחב ומרתק

תחום עיצוב הפנים הוא תחום לא חדש, שהופרד מן האדריכלות עוד במאה ה-20, והתגבש לכדי עולם שלם של מושגים ודימויים משלו. אומנם אדריכלות מתעסקת בעיצובו החיצוני והפנימי של מבנה, מעצב הפנים מתמחה בצורה עיקרית בעיצובו של החלל הפנימי, ועל כן מנוסה יותר ומספק מענה טוב יותר ומקצועי יותר לדרישות ולמטרות השונות של עיצוב חלל פנימי. רק בלימודי עיצוב פנים לתואר מתעסקים בעיצוב פנים בצורה רחבה ומעמיקה כל כך, בעוד שבאדריכלות נוגעים בעיצוב פנים בצורה שטחית בלבד.

אתגר והנאה תוך מתן שירותי עיצוב מקצועיים ומתקדמים

כאשר מגיע מעצב פנים לפרויקט חדש, עליו להתחשב מעבר לשאיפה היצירתית שלו, אל חזונו של בעל החלל וכן אל הפונקציונליות השונה של החלל והמגבלות השונות. מעצב פנים ניצב בכל עת בפני אתגר לעמוד בדרישות רבות ובמטרות השונות, וכן לעבוד עם לא מעט מבעלי מקצוע נוספים, הכל תוך פיקוח ושיתוף פעולה עמוק שיוביל לתוצאות הרצויות. מטרת המעצב היא ליצור חלל הרמוני שמשתמש בפונקציות מתאימות ועונה על כל הבקשות, הכל תחת הקשבה מלאה למגבלות ההנדסיות השונות שמעמיד בפניו המבנה והסביבה הפנימית שלו. מעצב מקצועי עושה זאת באמצעות ידע תיאורטי רחב ומיומנויות פרקטיות מתקדמות שהוא רוכש במהלך לימודיו לעיצוב פנים לתואר. עבודה מקצועית דורשת הבנה מעמיקה בסגנונות העיצוב השונים, בתיאוריות צבע וטקסטורות, הבנה מלאה של יחסי אנוש, וידע מקצועי בתחומי הבניה הרבים כגון: שיפוץ, חשמל, תאורה, ריצוף, מערכות מים ונגרות. את כל אלה רוכש המעצב במהלך לימודיו המעמיקים.

לימודים מקצועיים לשם קריירה מצליחה

לימודי עיצוב פנים לתואר מאפשרים למעצבים לרכוש מיומנויות שונות וידע נרחב המאפשרים להם לעצב חללים פנימיים תוך הקפדה על אלמנטים עיצוביים שונים. הלימודים חופשים את הסטודנט לידע תיאורטי נרחב בתחומים כמו: אדריכלות, עיצוב, שרטוט, טכניקות שונות, ענפי הבנייה השונים וכמובן עבודה מול בעלי מקצוע, ספקים ולקוחות. בנוסף, הלימודים מתעסקים במגוון נושאים מסורתיים ומודרניים במקביל, כגון: תולדות העיצוב והאדריכלות, שיטות עיצוב ושימוש נכון בצבע, טקסטורה וחומרים שונים, יסודות התכנון, השרטוט וההדמיה תוך שימוש בתוכנות מחשב ייעודיות, שיטות לחלוקה חכמה של חלל וניצול שטח ביעילות, הנדסת אנוש, הכרה הנדסית מעמיקה של חומרים שונים (צבעים, קרמיקה, משטחי עץ ועוד) וכמובן הכרת תחומי בנייה רבים ומגוונים הקשורים ישירות ליצירה ושדרוג של חלל פנימי, כמו: מערכות סניטציה, חשמל, תאורה, נגרות וכדומה.

לימודים אקדמאיים לכל דבר

בעוד שעד לפני מספר שנים לימודי עיצוב פנים היו לצורך תעודות בלבד של קורסים מקצועיים או מסלולי לימוד הנדסאים וכדומה, כיום ניתן ללמוד לימודי עיצוב פנים לתואר ראשון או תארים מתקדמים אחרים. מסלולים אלה תמצאו במכללות השונות ובאוניברסיטאות במגוון מקומות בארץ.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 שירה דרורי

סטודיו קורן דור תוכן שיווקי



 


מאמרים נוספים מאת שירה דרורי
 
מדוע כדאי לעבוד בציוותי בידור בבתי מלון
שוקלים להשתלב בעבודה בציוותי בידור בבתי מלון? לפניכם מספר יתרונות לעבודה בציוותי בידור

מה מחכה לכם בסאמר סקול 2014?
25/10/13 | אטרקציות
אחרי ההצלחות של סאמר סקול בארה"ב, אנגליה וקנדה, לפניכם טעימה קטנה מהחוויות שמחכות לכם אם תירשמו לסאמר סקול גם בשנה הקרובה, 2014

בילויים בתל אביב – יותר מעיר ללא הפסקה
20/10/13 | בתי מלון
חובבי ההיסטוריה והמורשת, העיר תל אביב דאגה לשמר את ההיסטוריה שלה על ידי מספר אתרים הפזורים ברחבי העיר, כגון 'בית העיר תל אביב.

עיר הבירה – עיר הפסטיבלים
20/10/13 | אטרקציות
איזה פסטיבלים תוכלו למצוא בירושלים עיר הבירה? העיר מארחת מספר פסטיבלים במהלך השנה

עיר הקיץ הנצחית - חופשה באילת
20/10/13 | בתי מלון
אז מה עושים באילת בחורף? לפניכם מספר טיפים להצלחתה של חופשה באילת בחורף באדיבות מלון לאונרדו פריוילג' אילת

ללמוד אנגלית במקום בו הכל התחיל
לימודי אנגלית בלונדון לא רק ישפשפו את האנגלית שלכם לרמה טובה יותר, הם גם יקנו לכם דיקציה והגייה נכונים יותר, כזאת שאף אמריקאי, בריטי או דובר אנגלית אחר יבקש ממכם לחזור שוב על מה שאמרתם "כי הוא לא ממש שמע את המילה האחרונה".

לימודים באוסטרליה – למה כדאי?
אם אתם חושבים ללמוד בחו"ל, ושוקלים ללכת על מקום חדש וצעיר – הנה כמה סיבות למה כדאי לכם לבחור דווקא באוסטרליה

צימרים בכינרת – המסע לצפון מתחיל ונגמר בכינרת
18/05/13 | צימרים
התענוג המושלם בחופשה שלכם הוא המיזוג המושלם בין נוף טוב, אירוח מפנק, מיקום אטרקטיבי, אטרקציות בקרבת מקום והאגם הטוב במדינה – הכינרת.

חברת ההפקות של רוני אטיאס
ברת ההפקות של רוני אטיאס היא בעלת שם לאומי בתחום, ומציגה פורטפוליו עשיר ומקצועי של מיטב האירועים והמופעים שהתרחשו בארץ בשנים האחרונות.

סאמר סקול בלונדון – נקודות נוף מעניינות בעיר לבני נוער וילדים
כשנוסעים לסאמר סקול בלונדון, נהנים מביקור בעיר עצמה. אבל בעיה אחת גדולה היא שהזמן כל כך קצוב, ובעיר יש כל כך הרבה אטרקציות ומוקדי עניין, שקשה לדעת לאן ללכת. אז הינה לכם רשימה של נבחרת מרשימה בהחלט, של מקומות שאסור לפספס ונקודות נוף בהם חייבים לבקר.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI