דף הבית רפואה ובריאות בריאות ילדים ותינוקות חשיבות מים לתינוקות
חשיבות מים לתינוקות
אבי 11/10/12 |  צפיות: 3286

מים הם משאב טבע חיוני כדי לייצר חיים. במקום שבו אין מים לא יכולים להתקיים חיים. גופנו לא יתפקד ללא אספקת כמות נאותה של מים. מערכות הגוף והמוח בלא אספקה סדירה של מים יתפקדו באופן משובש עד לקריסת מערכות. אין זה מקרי ששליש מגופנו הוא מים וגם שליש מכדור הארץ הוא שטחים ימיים. מים נמצאים בכל מקום. גם בפירות וירקות. שתיית מים היא פעולה טריוויאלית שעבור רבים מאיתנו אינה שונה בהרבה מנשימה.

תינוקות רכים

הדבר נכון במיוחד לגבי תינוקות רכים. מים לתינוקות הם חשובים פי כמה מאשר למבוגר. בזכות שתיית מים תינוקות מתפתחים בצורה טובה יותר, הן מבחינה מוטורית והן מבחינה קוגניטיבית. בשונה ממבוגר שיכול פשוט לגשת ולקחת כוס מים כאשר הוא מרגיש צמא, תינוקות לא יודעים לעשות זאת לבד וגם לא יודעים לבקש זאת. משום כך על המבוגרים ללמד תינוקות לשתות מים בצורה סדירה. הרגלי שתיית מים לתינוקות יבטיחו הרגלי שתייה נבונים גם בעתיד.

תחליפי חלב אם

כאשר תינוק ניזון מתחליפי חלב אם יש להקפיד על מים לתינוקות שיהיו נקיים ומטוהרים כדי לא ליצור בגופו של התינוק זיהומים שמסכנים את בריאותו, בשעה שהמערכת החיסונית שלו עדיין נבנית. בדיקות קפדניות הראו שמי הברז בישראל מכילים חומרים שונים שנוכחותם אינה רצויה בגופו של תינוק גם לא בכמויות קטנות, כמו חיידקים עמידים במים, שאריות חלודה ועוד מתכות.

בר מים

לאור זאת, הדרך הטובה ביותר לספק לילדינו הרכים מים איכותיים היא בעזרת בר מים. בר מים מאפשר שתיית מי ברז נקיים מכל המתכות והחיידקים ועם זאת קבלה של החומרים שנמצאים במי הברז שאותם נאו כן מעוניינים להכניס לגופנו כמו פלואוריד למשל שנחשב בריא לשיניים. טכניקות הסינון שבהן משתמשות החברות השונות גרמו לכך שמכשירי מיני בר מספקים מים טעימים ונקיים ללא הגבלה לאורך כל שעות היום.

תמי 4 פרימו

הורים שמעוניינים להיות בטוחים שהם נותנים לילדיהם את המים הבטוחים ביותר יכולים להשתמש למשל במכשיר כמו תמי 4 פרימו שמספק מים באיכות גבוהה במיוחד. תמי 4 פרימו עושה שימוש בטכנולוגיה מתקדמת שבזכותה מתאפשרת אספקת מים באיכות גבוהה. טכניקת הסינון מעבירה את המים דרך סנן פחם שהוא בעצם מגנט למזהמים שונים. טכניקה נוספת היא שיטה אולטרה סגולית שמרחיקה את המזהמים מהמים.

פריט עיצובי

כיום ניתן למצוא מכשירי תמי 4 פרימו במגוון של דגמים, כך שמדובר לא רק במכשיר פונקציונאלי שמספק מים נקיים וטובים, אלא גם בפריט עיצובי שמקשט את המטבח ומשווה לו נופך יוקרתי. בנוסף, תמי 4 פרימו הוא מכשיר נוח לתפעול שמאפשר אספקת מים רותחים ומים קרים באופן שוטף, כך שאין צורך לשמור מים במקרר וגם מהקומקום החשמלי ניתן להיפרד לשלום.

הרגלי שתייה נכונים

בכל הקשור לילדים קטנים הנגישות הרבה למים חמים היא גם עולם של נוחות. הכנת משקה חם באמצע הלילה מתבצעת בקלות, מה שהופך את החיים לנוחים במיוחד. זכרו שאנחנו כהורים נמצאים כאן כדי לתת לילדים שלנו את הטוב ביותר. זה לא המקום להתפשר. מים הם משאב חיוני שבלעדיו ילדינו לא יתפתחו בצורה נאותה. משום כך חשוב כבר מגיל ינקות ללמד את ילדינו הרגלי שתיית מים נכונים ובריאים. לחיים!


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI