דף הבית רפואה ובריאות ניתוחים פלסטיים ניתוח אף לאחר תאונה
ניתוח אף לאחר תאונה
sharontal80 11/11/12 |  צפיות: 3131
ניתוח אף לאחר תאונה או שבר - כיצד לפעול?

רבים בוחרים לבצע ניתוח אף מסיבות אסתטיות כאלו ואחרות, בין אם הם נולדו עם אף בולבוסי, אף רחב מדי, אף ארוך מדי, אף נשרי, אף שאינו סימטרי או אף שפשוט אינו מתאים לפנים. מבין אלו, קיימת אוכלוסיה של אנשים הבוחרת לעבור ניתוח אף, כאשר למעשה, הם נולדו עם אף לשביעות רצונם, אך בשל תאונה או שבר באף שגרם מסיבות שונות ומגוונות, נפגם אפם, ועתה הוא נושא גבנון, צלקות או גרוע מכך. כאשר מבצעים ניתוח אף שכזה, הוא למעשה ניתוח אף למטרות שחזור, שכן מרבית המטופלים ירצו את האף הקודם שלהם שהתאים לפנים שלהם, בשיפורים קלים.

תיאום ציפיות טרם ביצוע ניתוח אף לשחזור אחרי תאונה.

שלב תאום הציפיות הינו שלב חשוב מאין כמוהו, במיוחד כאשר מדובר בביצוע ניתוח אף למטרות שחזור האף בצורתו הקודמת. במקרים כאלו, עדיף להסתייע בתמונות עבר, ברורות ככל האפשר, על מנת לאפשר לרופא המנתח להגיע למסקנות לגבי דרכי פעולה שיניבו את התוצאה האסתטית הטובה ביותר עבור המנותח, ולבחון את האפשרות לשיפורים ותיקונים שונים, במבנה האף, במידה והמטופל מעוניין בכך. במקרים אלו, ניתן להיעזר בהדמיה ממוחשבת על בסיס תמונות נוכחיות ותמונות עבר, על מנת לוודא כי אתם קרובים לתוצאה הסופית ככל האפשר.

שלילת חסמים רפואיים טרם ביצוע ניתוח אף לשחזור.

אחד האלמנטים החשובים ביותר, הוא לבחון את הגיליון הרפואי, צילומי הרנטגן או דו"ח התאונה שהוצא עבור המטופל במעמד התאונה, על מנת לשלול חסמים רפואיים שייתכן ויפריעו לביצוע ניתוח אף לשחזור, כגון פגיעה בסחוסים בעקבות השבר, איחוי בעייתי של האף וכדומה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 sharontal80


 


מאמרים נוספים מאת sharontal80
 
שיזוף בהתזה - מהיר, יעיל ונגיש במיוחד
הקיץ הישראלי אולי נראה נצחי, אך גם הוא מתפוגג, וכמו בכל שנה, הסתיו והחורף מגיעים, ועימם השיזוף שלנו הולך ונעלם, ומפנה את מקומו לעור החיוור והמראה הפחות חיוני והפחות חי ויפה.

אלמנטים חשובים של עיצוב המשרד
28/07/15 | נדל"ן
השאלה הראשונה היא מי אתם ואיזה משרד יש לכם: האם זה משרד של עסק בתחום התחבורה? או אולי בתחום הסטארט אפ?

פופאפ למגוון רב של אירועי קידום מכירות
יחידות פופאפ איכותיות מצטיינות בקומפקטיות רבה – המיכל שבו נארזת המערכת משמש לכם כשולחן תצוגה וגם הוא מעוצב בצבע ובאיכות גבוהה.

עיצוב לוגו כמסר לעולם
כדי לעצב לוגו לחברה יש צורך בהרבה יותר מאשר כישרון גרפי. עיצוב לוגו דורש הרבה יותר מאשר מחשבה וכישרון. הוא מצריך חוש מיוחד המסוגל לבטא את הרעיון העומד בבסיסו של הארגון בסמל אחד פשוט

שיפוצים בתל אביב – להוריד קירות במחשבה
24/04/14 | שיפוצים
אם אתם מתגוררים באזור המרכז ומחפשים קבלן שיפוצים בתל אביב כדי לשדרג את הבית שלכם, כדאי לדעת כי יש מגוון גדול של דברים שכדאי לחשוב עליהם בתחום זה.

אופניים חשמליות מחיר
מחירן של אופניים חשמליות אינו הפרמטר היחיד שעליכם לבדוק בנקודות הרכישה. על מנת לבחון את טיב האופניים, מומלץ לקחת אותן לנסיעת מבחן.

טיפול בפיגמנטציה להעלמת כתמים
טיפול בפיגמנטציה יכול פעמים רבות להעלים באופן מושלם את אותם הכתמים, וחשוב לדעת שיש היום לא מעט סוגים של טיפולים שנועדו להתמודד עם פיגמנטציה ברמות השונות שלה

אדריכלות ועיצוב פנים- כיצד לבחור משרד מקצועי?
17/04/14 | נדל"ן
מצאתם מגרש לבנות עליו בית חדש? מעצבים או משפצים את הדירה הישנה? אתם וודאי מחפשים משרד אדריכלות ועיצוב פנים לעבוד איתו בדרך אל מימוש היעדים שלכם.

האם יש ברשותכם מצלמות אבטחה לבית?
בעזרת מצלמות אבטחה לבית מסוג זה נוכל לעצור התנהגות בזויה של אדם מסוים בביתנו ולמנוע מצב חוזר זה בעתיד.

גיטרות חשמליות - איכות צליל שלא הכרתם!
23/03/14 | מוסיקה
יתרונן הבולט של גיטרות חשמליות הוא המגבר שניתן להרכיב אליהן. המגבר מאפשר להנמיך רעשי רקע הנובעים מהנגינה ולספק איכות צליל נקיה יותר
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI