דף הבית חוק ומשפט חוק ומשפט - אחר עורך דין תאונת אוטובוס – קבלו את הפיצויים המגיעים לכם
עורך דין תאונת אוטובוס – קבלו את הפיצויים המגיעים לכם
תום סבן 14/12/12 |  צפיות: 2532

אלו מקרים נחשבים כתאונת דרכים?

התחבורה הציבורית משמשת כמדי יום תחליף לאלפי אנשים בישראל לנסיעות, בין אם נסיעה במונית, ברכבת או באוטובוס. לצערנו, למרות הכל, אף אחד מרכבים אילו לא חסין מפני תאונות דרכים. במאמר זה נדון בתאונות אוטובוס, ועל הפיצויים המגיעים לנפגעים בהן ב עת הגשת תביעת פיצויים. עורך דין מקצועי יאמר לכם, מה שלא כולם יודעים, שמרבית תאונות האוטובוס מתרחשות בעליה ובירידה ממנו או בתוך האוטובוס מסיבות שונות. רבים נוטים לחשוב שרק במעורבות של התנגשות האוטובוס עם רכב אחר מדובר בתאונת דרכים אך זה לא מה שעורך דין מקצועי יקבע. מסתבר שבמרבית המקרים בהם נוסעי אוטובוס מגישים תביעת פיצויים ומקבלים פיצוי הם מקרים בהם לא היה מעורב כלי רכב נוסף כלל. מכאן שאפילו בלימה פתאומית של הנהג שתגרום לאחד הנוסעים ליפול ולהיפגע, היא תאונת דרכים לכל דבר ועילה לתביעת פיצויים.כל עוד יש נפגעים בתאונה כזאת, מגיעים להם פיצויים, ועל מנת לקבל פיצויים אלה יש להגיש תביעת פיצויים, ומומלץ מאוד לפנות לעורך דין מקצועי המתמחה בתאונות דרכים.

מה לעשות במקרה של תאונת אוטובוס?

כפי שציינו לא בהכרח תאונה שמעורב בה כלי רכב נוסף היא תאונת דרכים. לכן מקרים בהם מעדת ממדרגות האוטובוס בעליה אליו או בירידה ממנו ונפצעת, נפילה מבלימה פתאומית של הנהג, סגירת דלת האוטובוס על איבר גוף שלך לפני שהספקת לרדת מהאוטובוס או לעלות, כל אלו מקרים הנקראים תאונות דרכים והם עילה לתביעת פיצויים.במקרה זה חשוב מאוד לדאוג לבריאות הנפגע, אך לא לשכוח לשמור כל מסמך רפואי המתעד את היקף הפגיעה. מסמכים אלו יסייעו לעורך דין מקצועי במהלך התביעה. כל עוד נפגעת נחבלת פיזית או נפשית במקרים אלה מומלץ לפנות מהר ככל האפשר לעורך דין המתמחה בתאונות דרכים. עורך דין מקצועי יעזור  לכם להגיש תביעת פיצויים ולייצג אתכם בה בצורה הטובה ביותר, וידאג שתקבלו את כל הפיצויים המגיעים לכם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 תום סבן


 


מאמרים נוספים מאת תום סבן
 
קרדיות אבק בגני ילדים
קרדיות האבק- טפילים מיקרוסקופיים, החי ומתרבה בתנאים ספציפיים של אבק ולחות. מקומות אשר צוברים אבק כמו מזרנים, רהיטים, ספות, מדפי ספרים ועוד, הינם סביבת מחיה אופטימלית לקרדית.

עורך דין תאונת אוטובוס – קבלו את הפיצויים המגיעים לכם
התחבורה הציבורית משמשת כמדי יום תחליף לאלפי אנשים בישראל לנסיעות, בין אם נסיעה במונית, ברכבת או באוטובוס. לצערנו, למרות הכל, אף אחד מרכבים אילו לא חסין מפני תאונות דרכים. במאמר זה נדון בתאונות אוטובוס
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI