דף הבית חינוך ולימודים מכינות, בגרות ופסיכומטרי אפשרויות ייעוץ והכוונה לקראת הפסיכומטרי
אפשרויות ייעוץ והכוונה לקראת הפסיכומטרי
mlaoryehuda 31/12/12 |  צפיות: 3196

המבחן הפסיכומטרי הינו הרף האחרון והמאתגר ביותר בדרך לקבלה למוסדות האקדמיים בארץ, לכן לפני שמפשילים שרוולים ונכנסים למרתון לימודים תובעני וקשה מומלץ לעשות מספר ברורים. ייתכן שהבירור יעלה כי המבחן אינה כה גורלי וקריטי כפי שדמיינתם, ושקיימות אלטרנטיבות נוספות. למשל, שניתן לשפר את ציוני הבגרות, לעתור לועדת חריגים, לפנות למוסדות עם תנאי קבלה מקלים, ועוד שלל אפשרויות שניתן לברר בעזרת יועץ לימודים.

מקומות בהם ניתן לקבל ייעוץ לפסיכומטרי

לפני הרשמה לפסיכומטרי מומלץ לפנות אל יועץ לימודים שיסייע לכם בארגון העובדות והנתונים אודות הבחינה, וכן להבין מהם ההישגים הריאליים שאתם נדרשים להגיע אליהם. קיימות מספר אפשרויות ליצירת קשר עם יועצים ללימודים:

  • מרכזיייעוץ והכוונה של האקדמיה- ברוב המכללות והאוניברסיטאות בארץ קיימת מחלקה אומרכז לייעוץ לימודי. המרכזים מורכבים מפסיכולוגיים, סגל הוראה וסטודנטים, וכלאחד יכול לקבל בהם ייעוץ אודות נושאים לימודיים, כולל הבחינה הפסיכומטרית. ההנחיהכוללת ייעוץ איש, שאלונים ומבחני התאמה ממוחשבים, אך יש לציין כי השירות כרוךבתשלום ומשתנה בהתאם לאופי והיקף הייעוץ המסופק.
  • מחלקותייעוץ במכוני פסיכומטרי-כל מכון פסיכומטרי שמכבד את עצמו מחזיק מחלקת ייעוץ לנרשמים ולתלמידים.במחלקה ניתן לקבל ייעוץ אודות ציוני הפסיכומטרי הנדרשים, וכן להתאים את תוכניתהלימודים לצרכי ולידיעות התלמיד. יש לציין שבדרך כלל הייעוץ כלול בעלויותקורס ההכנה לפסיכומטרי.
  • מכוניייעוץ והכוונה פרטיים – בישראל פועלים לא מעט מכונים לייעוץ והכוונה ללימודים,ומכיוון שכל מכון מתמחה בנושאים מעט שונים מומלץ לבחור באחד המתמחה בהכוונהלפסיכומטרי.
  • יועציםפרטיים -  אלו יועצי לימוד המציעים אתשירותיהם באופן פרטי מביתם או מהמשרד שלהם.
  • אתרילימודים לפסיכומטרי באינטרנט -  אתריםאלו מציעים בדרך כלל ייעוץ חינמי בפורומים, או ייעוץ אישי מנציגי השירות שלהאתר. ניתן להעלות באתרים כל שאלה או בעיה המטרידה אתכם בנושאי ההרשמהלפסיכומטרי, הלימודים לקראת הבחינה, הצטרפות לקורסים וכן לגבי המבחן עצמו.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 mlaoryehuda


 


מאמרים נוספים מאת mlaoryehuda
 
מלגות ללימודי תואר ראשון בצפון
בין אתם מתכוונים ללמוד משאבי אנוש תואר ראשון, פסיכולוגיה, משפטים, מנהל עסקים או חשבונאות, הנושא הכלכלי בוודאי מעסיק אתכם.

בחירת לימודי מנהל עסקים בהתאם לתנאי הקבלה והעלויות
בעשור השני של שנות האלפיים מוצעים לימודי מנהל עסקים בישראל על ידי מספר רב של אוניברסיטאות ומכללות, הן לתואר ראשון והן לשני.

אפשרויות תעסוקה במדעי המחשב
לימודי מדעי המחשב מתמקדים בעיקר בפיתוח תוכנות, המהווה תחום מרכזי בתעשיית ההייטק על ענפיה השונים.

לימודי חינוך לתואר שני - אפשרויות התמחות
רבים מקרב בוגרי תואר ראשון בחינוך בוחרים להמשיך ללימודי תואר שני בתחום, המוצעים במגוון רחב ומרתק של מסלולים, כשחלקם אף מאפשרים להמשיך ללימודי תואר שלישי.

להתייחס ברצינות אל ביטוח הנסיעות לחו"ל
ישנם דברים הקשורים לנסיעה לחו"ל שיש לקבוע ולברר מבעוד מועד, כמו תאריך הנסיעה והזמנת כרטיסים, אשרת שהייה ומלונות, וישנם עניינים של הרגע האחרון כמו אריזה, בדיקת תחזית מזג האוויר וסידור לעציצים ולחיות המחמד.

שיפורי יחסי ההמרה למינוף העסק
המטרה העיקרית של כל עסק, בין אם מדובר בחברות וארגוני ענק או בעצמאיים העובדים מהבית, היא להרוויח כמה שיותר כסף ולקדם את עצמו באמצעות תכנון ופיתוח אסטרטגיות שיווק.

לימודי משפטים במכללות - מידע כללי
אין ספק כי לימודי משפטים נמנים על מהמבוקשים שבמקצועות האקדמיים, עובדה הבאה לידי ביטוי בעשרות אלפי עורכי דין הרשומים במדינה.

מידע אודות מכללות בצפון
נהוג להתייחס לאזור הצפון כמתחיל בחדרה וממשיך הלאה עד להרי הגליל העליון והגולן. חבל ארץ קסום זה הטובל בנוף בראשיתי מושך אליו בשנים האחרונות אנשים רבים מאזור המרכז.

לימודי פסיכולוגיה - מידע כללי
במדינת ישראל היו לימודי פסיכולוגיה ועודם נמנים על התחומים האקדמיים המבוקשים ביותר. זאת בזכות היותם דלת כניסה לתחום עיסוק מתגמל

לימודי ניהול משאבי אנוש
ניהול משאבי אנוש הינו תחום מבוקש ומאתגר המוצע בימינו על ידי קשת רחבה של מוסדות אקדמיים לתואר ראשון ושני.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI