דף הבית חוק ומשפט חוק ומשפט - אחר כל הצעדים אותם יש לבצע בטרם פונים לעורך דין מחלות מקצוע
כל הצעדים אותם יש לבצע בטרם פונים לעורך דין מחלות מקצוע
אורית לוי 19/01/13 |  צפיות: 2437

משרד עורכי דין מקצועי המתמחה במחלות מקצוע

מחלת מקצוע הינה מחלה אשר תקפה את העובד עקב תנאים לא סבירים במקום עבודתו. דוגמאות למחלות מקצוע יכולות להיות סרטן עקב עבודה עם חומרים מסוכנים, פגיעה בעמוד השידרה עקב הרמת מעמסות כבדים, צלצולים באוזניים עקב חשיפה ממושכת לרעש, בעיות אורטופדיות שונות ועוד. בכל מקרה בו יש חשד למחלת מקצוע חשוב מאוד לפנות למשרד עורכי דין מקצועי לצורך קבלת סיוע משפטי, אולם לפני הפניה למשרד עורכי דין מקצועי יש לדאוד לבצע מספר פעולות חשובות. ראשית, חשוב מאוד לפנות לקבלת סיוע רפואי באופן מיידי. חשוב מאוד לשמור עותקים של כל הטפסים המעידים על היקף הפגיעה וכן על הטיפולים הרפואיים להם נזקקת בעקבות הפגיעה או המחלה. נוסף על כך חשוב להציג לעורך דין מחלות מקצוע טפסים המעידים על תכיפות הטיפולים להם אתה נזקק, ולכמה זמן יש צורך בטיפולים אלו. עורך דין מחלות מקצוע ידע להשתמש בטפסים חשובים אלו על מנת להציג לבית המשפט את חומרת המחלה ואת חומרת הפגיעה הבריאותית והכלכלית שנגרמה לעובד.

עורך דין מחלות מקצוע, פניה לסיוע

לאחר הפניה למשרד עורכי דין מקצועי ינחה אותכם עורך דין מחלות מקצוע להוציא טפסים המעידים כי המעסיק שלכם מודע לכך שנגרמה לכם מחלת מקצוע עקב התנאים במקום עבודתו, וכי הוא מקבל את האחריות. לעיתים קרובות הוצאת טופס שכזה יכולה להיות פעולה לא פשוטה כלל, שכן הרבה מעסיקים יסרבו להכיר בעובדה כי מדובר במחלת מקצוע. במקרים מסוג זה עורך דין מחלות מקצוע ינהל את התיק באפיקים אחרים, גם ללא הסכמת המעסיק לקחת אחרות על המקרה, ויציג בפני בית המשפט את כל הראיות כי אכן מדובר במחלת מקצוע, וכי מגיעים לנפגע פיצויים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אורית לוי


 


מאמרים נוספים מאת אורית לוי
 
כל הצעדים אותם יש לבצע בטרם פונים לעורך דין מחלות מקצוע
מחלת מקצוע הינה מחלה אשר תקפה את העובד עקב תנאים לא סבירים במקום עבודתו. דוגמאות למחלות מקצוע יכולות להיות סרטן עקב עבודה עם חומרים מסוכנים, פגיעה בעמוד השידרה עקב הרמת מעמסות כבדים, צלצולים באוזניים עקב חשיפה ממושכת לרעש, בעיות אורטופדיות שונות ועוד.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI