דף הבית חוק ומשפט חוק ומשפט - אחר עו"ד ביטוח לאומי, אתה לא לבד!
עו"ד ביטוח לאומי, אתה לא לבד!
שרית אולמן 14/02/13 |  צפיות: 4290

עו"ד ביטוח לאומי, למי הוא מסייע?

עו"ד ביטוח לאומי הינו עו"ד אשר מתמחה במימוש הזכויות המגיעות לנזקק אל מול המוסד לביטוח לאומי. המוסד לביטוח לאומי הוקם על מנת לסייע לאוכלוסיות המצויות במצוקה כלכלית, להתפרנס בכבוד. אמנם גוף זה הוקם על מנת לסייע, אך רמת הבירוקרטיה וכמות האוכלוסיה הנזקקת הופכים את ההתנהלות מולם באופן עצמאי לכמעט בלתי אפשרית. בדיוק לשם כך כדאי ואף רצוי לפנות לסיוע של עו"ד תאונות דרכים. עו"ד ביטוח לאומי מסייע לאלו אשר אינם מצליחים להשתכר מעל למשכורת מינימום לקבל השלמת הכנסה, לעובדי משק בית לקבל את זכויותיהם על פי חוק, לאמהות טריות, לפושטי רגל, לנכות ועוד. מעבר לכך, עו"ד ביטוח לאומי מסייע לאלו הסובלים מנכויות ברגליים לקבל הטבות שיעזרו לו להתנייד ולהיות עצמאי כגון: לימוד נהיגה עם אביזרים מיוחדים, הלוואה לרכישת כיסא גלגלים, תווי חניה ועוד.

עו"ד ביטוח לאומי, התנהלות אל מול המוסד

לרוב, פניה למוסד לביטוח לאומי מצריכה את הנזקק להיות נוכח במספר ועדות שונות בהם נוכחים אנשי מקצוע שונים כמו עובדות סוציאליות, פסיכולוגים, פסיכיאטרים ורופאים, ובהם נבדקת זכאותו לקבלת קיצבה. עו"ד ביטוח לאומי יכול להכין את הלקוח בצורה טובה לקראת ועדות אלו, לכוון אותו מה לומר, וכמובן לצייד אותו במסמכים הרלוונטיים לוועדה. יותר מכך, עו"ד ביטוח לאומי יכול להצטרף אל הועדות עם הלקוח, ולסנגר עליו בעת הצורך. צירוף של עו"ד ביטוח לאומי לועדות אלו מעלה את הסיכוי כי הועדה תתרשם כי הלקוח אכן זקוק לקיצבה, ותאפשר לו לקבל את מבוקשו. נוסף על כך, ביטוח לאומי מעמיד בירוקרטיה קשה וארוכה אל מול אלו המבקשים לפנות אליו, ועירוב של עו"ד מנוסה ומיומן, המכיר את ההתנהלות מולם, עשוי לקצר בהרבה את תהליך התביעה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 שרית אולמן


 


מאמרים נוספים מאת שרית אולמן
 
מבחן טופל- קבלו טיפ להצלחה
מבחן טופל, שהוא מבחן ידע באנגלית המהווה בסיס, ותנאי סף לקבלה, ברוב מוסדות הלימוד האקדמאיים הגבוהים בארה"ב, כולל ארבעה חלקים המהווים את מעטפת כישורי השפה הנדרשים לשם חיים במדינה דוברת אנגלית

עו"ד ביטוח לאומי, אתה לא לבד!
עו"ד ביטוח לאומי הינו עו"ד אשר מתמחה במימוש הזכויות המגיעות לנזקק אל מול המוסד לביטוח לאומי. המוסד לביטוח לאומי הוקם על מנת לסייע לאוכלוסיות המצויות במצוקה כלכלית, להתפרנס בכבוד.

ניקוי שטיחים- מאבק בין הרצון לניסיון
כמעט בכל דירת מגורים, משרד או עסק יש, לפחות, שטיח אחד ולרוב ישנם גם מספר שטיחים המרצפים את כלל חדרי הנכס, משווים לו מראה מהודר, מכובד וחמים ומספקים לדיירים את הבידוד הנדרש מפני חום וקור, כמו גם הרגשה ביתית ומזמינה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI