דף הבית רפואה ובריאות בריאות אחר מדרסים אורטופדיים לעובדים בעמידה
מדרסים אורטופדיים לעובדים בעמידה
ניב שגב 16/03/13 |  צפיות: 3986

בחירת המדרסים האורטופדים המתאימים

אם אתם עובדים בעבודה המצריכה מכם לעמוד על הרגליים שעות רבות כדאי שתקראו את המאמר הבא. מדרסים אורטופדיים הינם מדרסים המותאמים לכף הרגל ונועדו להקל על בעיות בריאותיות הקשורות לגב ולרגליים. מדרסים אורטופדיים נפוצים בקרב ספורטאים, בקרב ילדים הסובלים מבעיות בכף הרגל, ובעיקר בקרב עובדים העומדים שעות רבות על הרגליים במקום עבודתם. מדרסים אורטופדיים לא יקלו על הסמפטומים, ולעיתים אף יחמירו אותם, אם הם לא מותאמים בצורה מושלמת לכף הרגל. על מנת להתאים את המדרסים בצורה מושלמת ראשית יש לפנות למכון אורטופדי המתמחה בהתאמת מדרסים מסוג זה. ישנם שתי שיטות להתאמת המדרס לרגל: שטית הספוג והשיטה הממוחשבת. בשיטת הספוג מתבקש הלקוח להציב את כף הרגל באופן ישר, ובעת הצמדת הגבס לכף הרגל נוצרת הצורה של הרגל לפיה מתאימים את המדרס. בשיטה הממוחשבת מתבקש הלקוח לעמוד על מכשיר המצוייד בחיישנים רבים, המודדים את נקודות הלחץ השונות ברגלו, וכך מוציאים פלט ממוחשב של צורת המדרס.

יתרונות המדרסים האורטופדיים

למדרסים אורטופדיים לעובדים בעמידה יתרונות רבים. למעט הנוחות שהם מספקים בזמן ההליכה, מדרסים אורטופדיים אלו מספקים גם שיפור משמעותי בהרגשה ובהפחתה של כאבים. עובדים העובדים במפעלים, מוכרים בחנויות או מחלקי עיתונים, מבלים שעות רבות על הרגליים. כתוצאה מכך נוצרת עייפות של כף הרגל מנשיאה של כל משקל הגוף ומתחילות להיווצר בעיות בריאותיות בכף הרגל וכאבים בגב. מדרסים אורטופדיים מסייעים בנטל שעל כפות הרגליים לשאת, ובכך מפחיתים משמעותית את העומס ואת מידת העייפות של כף הרגל. עובדים המבלים שעות רבות בעמידה מדווחים על שיפו ניכר בכאבים, בהרגשה ובקצב העבודה בעקבות שימוש במדרסים אורטופדיים, וזוכים להרגשה כללית טובה ונעימה יותר.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ניב שגב


 


מאמרים נוספים מאת ניב שגב
 
מדרסים אורטופדיים לעובדים בעמידה
אם אתם עובדים בעבודה המצריכה מכם לעמוד על הרגליים שעות רבות כדאי שתקראו את המאמר הבא. מדרסים אורטופדיים הינם מדרסים המותאמים לכף הרגל ונועדו להקל על בעיות בריאותיות הקשורות לגב ולרגליים.

עו"ד תאונות עבודה, המדריך המלא
רבים אינם יודעים כי תאונת דרכים יכולה להחשב גם כתאונת עבודה, איך אתם שואלים? במקרים הבאים: כאשר תאונת דרכים מתרחשת בדרך אל או מהעבודה, או כאשר התאונה מתרחשת כחלק משגרת יום העבודה, מדובר בתאונת עבודה
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI