דף הבית חוק ומשפט חוק ומשפט - אחר עו"ד תאונות עבודה, המדריך המלא
עו"ד תאונות עבודה, המדריך המלא
ניב שגב 16/03/13 |  צפיות: 3991

עו"ד תאונות עבודה למקרים של תאונת דרכים

רבים אינם יודעים כי תאונת דרכים יכולה להחשב גם כתאונת עבודה, איך אתם שואלים? במקרים הבאים: כאשר תאונת דרכים מתרחשת בדרך אל או מהעבודה, או כאשר התאונה מתרחשת כחלק משגרת יום העבודה, מדובר בתאונת עבודה. למשל, נהגי מוניות או שליחים הנפגעים בעת ביצוע עבודתם בתאונת דרכים, יכולים לתבוע את המעסיק בגין תאונת עבודה. במקרים מסוג זה רצוי לפנות לעו"ד תאונות עבודה לקבלת סיוע משפטי, ולצורך סיוע בתביעה. במקרים בהם מדובר בתאונת דרכים שהיא גם תאונת עבודה יגיש עו"ד תאונות עבודה תביעה גם אל חברת הביטוח וגם אל המוסד לביטוח לאומי, כייון שכל אחד מהגופים יבחן ויטפל בפן אחר של התאונה. עו"ד תאונות עבודה מנוסה וטוב ידע כי ישנה אופציה במקרה זה לקבלת פיצוי משני גופים אלו, כאשר הוא אינו נחשב פיצוי כפול. פניה לעו"ד תאונות עבודה במקרים מסוג זה תעלה את הסיכוי לזכיה בפיצוי, ותקל על ההליך המשפטי.

עו"ד תאונות עבודה, ממי מגיע לך פיצוי?

פניה לעו"ד תאונות עבודה יכולה להתרחש בגין נפילה מסולם בעת ביצוע עבודה, פגיעה ממכונה תעשייתית, או מחלות שונות אשר נגרמו במהלך ביצוע העבודה. בכל פניה לעו"ד תאונות עבודה דורש הנפגע, באמצעות עורך הדין פיצוי אשר יאפשר לו להתקיים בכבוד, כפי שהיה לפני התאונה, ולפרנס את משפחתו. אולם מי הוא זה אשר עליו לפצות את הנפגע? כלומר, למי מוגשת התביעה? עו"ד תאונות עבודה מנוסה יודע כי הפיצוי על פי חוק צריך להיות משולם על יד המוסד לביטוח לאומי, כמובן בכפוף להכרה של המוסד בתאונה. לעיתים, תביעה של עו"ד תאונות עבודה יכולה לזכות את הנפגע מפיצוי גם ממקום העבודה, או מפוליסות ביטוח שונות המיועדות למקרים מן הסוג הזה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ניב שגב


 


מאמרים נוספים מאת ניב שגב
 
מדרסים אורטופדיים לעובדים בעמידה
אם אתם עובדים בעבודה המצריכה מכם לעמוד על הרגליים שעות רבות כדאי שתקראו את המאמר הבא. מדרסים אורטופדיים הינם מדרסים המותאמים לכף הרגל ונועדו להקל על בעיות בריאותיות הקשורות לגב ולרגליים.

עו"ד תאונות עבודה, המדריך המלא
רבים אינם יודעים כי תאונת דרכים יכולה להחשב גם כתאונת עבודה, איך אתם שואלים? במקרים הבאים: כאשר תאונת דרכים מתרחשת בדרך אל או מהעבודה, או כאשר התאונה מתרחשת כחלק משגרת יום העבודה, מדובר בתאונת עבודה
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI