דף הבית בית משפחה וזוגיות אירועים וחתונות מארגנת או משכירה?
מארגנת או משכירה?
rina 28/03/13 |  צפיות: 3535

על מנת לענות על השאלה מה עדיף- האם לארגן חתונה במו ידינו עצמאית או שמא על ידי הזמנת מארגן חתונות מכל סוג שהוא- נצטרך לעבור ולבדוק את היתרונות והחסרונות.

כאשר הזוג מארגן את החתונה לבד חד משמעית הם מסופקים מאד בסוף הערב . להסתכל אחורה ולומר בגאווה: "את זה אנחנו עשינו". אבל יחד עם הסיפוק המחיר של אירגון עצמאי הוא לילות ללא שינה, המון לחץ, זמן לא מוגבל של חיפושים וריצות, ובעצם חיים לא קלים בכלל. לארגן הכל לבד זה ממש מא ועד ת. החל מהשמלה והנעליים ועד להשכרת כלים לאירועים. ממש על כל השטיקים הקטנים החשובים והפחות חשובים בערב הזה.

אירוע הוא חוויה בלתי נשכחת- ולרב חד פעמית, בעיקר אם מדובר בחתונה. כל מה שאתם חולמים עליו, אפשרי- רק בגדר התקציב הקיים לכם ביד. זה הוא אינו תהליך פשוט.

כאשר קיים ליווי אישי צמוד מבעל ניסיון, שיודע בדיוק מה יש לעשות, ועל אילו נקודות ללחוץ יותר ועל אילו פחות- התהליך יכול להיות קל ושקט יותר.

הכל תלוי בתקציב הנמצא לרשותיכם. במידה ומארגנת החתונות\ האירועים שאתם בוחרים לא לוקחת הרבה כסף- ואתם מוכנים להשקיע את הסכום- אני חושבת שזה שווה את זה. כל שתצטרכו לעשות זה לשבת איתה ולספר לה מה הרצונות שלכם. מה אתם חושבים ומה אתם רוצים שיהיה באירוע שלכם, משם והלאה- תנו לה לטפל בהכל, ואתם רק תאשרו ותתמכו במה שהיא עושה. חשוב מאד שיווצר חיבור בינכם לבין המארגנת שלכם- על מנת שתוכלו לבטוח בה בעינייים עצומות ולתת לה לפעול כראות עיניה.

היתרון הגדול של מארגנת חתונות זה ההכרות הטובה שלה עם הספקים השונים. ההכרות הזו יכולה לארגן לכם את מירב השירותים בסכומים נמוכים יותר ויחס חם ואוהב של הספקים.

כשמדובר בהפקת אירועים מדובר במקצוע של ממש, התמחות. כאשר אתם מפקידים את האירוע שלכם בידי מפיק מיומן הוא ידאג שהאירוע שלכם יתקתק כמו שעון והכל יהיה מושלם ביותר.

יחד עם הכל- אני אישית ממליצה לכם לארגן את הכל עצמאית!


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 rina


 


מאמרים נוספים מאת rina
 
צוואה ומה שמסביב
28/03/13 | ירושה
מספר דברים שיש לציין בכל הנוגע לצוואה וכל מה שקושר ונוגע בה...

יומולדת קטן
האם כל יומולדת של הילדים שלכם חייב להיות מפוצץ עם כדור פורח ולהטוטים!? איך אפשר להכין לילד יום הולדת קטן- אך איכותי!?

מארגנת או משכירה?
את הסרט של ג'ניפר לופז "מארגנת החתונות" סביר להניח שכמעט כל אחד ואחת מכם ראיתם. מה עדיף? להיות הג'ניפר שמארגנת לעצמה את החתונה או הג'ניפר שמארגנת לאחרים ומקבלת על כך כסף? מה עדיף? לארגן או להשכיר מארגן?

צוואה בפני רשות
31/01/13 | ירושה
אחת האופציות ליצירת צוואה הינה בפני רשות. מה המשמעויות ? כיצד בדיוק יש לעשות זאת- כל זאת ועוד במאמר המוצג לפניכם.

יום הולדת בחורף
הימים האחרונים היו כל כך קרים, סופות וסערות ושיטפונות.. איך חוגגים ככה יום הולדת לילדים?!

השפעה על הצוואה
רבים הם האנשים שעורכים צוואה בטרם עת, אך מה ההתערבות המותרת על פי חוק מצב קרובי המשפחה השונים בנושא?

מערכת לקידום
אם החלטתם לקדם אתר ואתם מחפשים מערכת טובה לעבוד איתה, כדאי שתקראו את המאמר שמסביר מה יש לבדוק במערכת ומה חשוב שיהיה בה לקידום טוב ומוצלח של האתר.

עורכי דין לנושאי ירושה
26/12/12 | ירושה
האם אנחנו צריכים עורכי דין לענייני ירושה או שמא נוכל להסתדר גם ללא עזרתם?

ירושה על פי חוק
11/12/12 | ירושה
מה מגדיר החוק וכיצד בנוגע לנושאי הירושה? החוק נחקק לפני כ 40 שנה, האם שונה והותאם מאז?

חגיגת יום הולדת לילדים
חגיגת יום ההולדת לילדים שלנו זה אירוע חשוב ומכונן! צרי לארגן אותו כמו שצריך ולשיג דגש על הדברים הנכונים. שיהיה לכולנו בהצלחה
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI