דף הבית אינטרנט והחיים ברשת קידום אתרים מערכת לקידום
מערכת לקידום
rina 01/01/13 |  צפיות: 3811

אנשי מקצוע אשר עוסקים בקידום אתרים משתמשים במערכות קידום שונות. בעולם כמו שלנו, שכל הזמן יוצאות גרסאות חדשות, מערכות חדשות, איך הם ידעו באיזו מערכת לבחור?

תחילה צריך להבין מה הן התכונות הנחוצות למערכות קידום אתרים שבבידקתן נדע איזו מערכת לבחור:

  • כלי SEO הטובים ביותר יעזרו לחקור את המתחרים לעומק, וכך ניתן ללמוד על דרכי המתחרה לקידום וכו'.
  • נדרשת בדיקה מדוקדקת של הלינקים המובילים לאתרך מאתרים אחרים הם חיוניים לקידום במנועי חיפוש. כלי SEO טובים יאתרו אתרים שיכולים לתרום לך קישורים איכותיים ואמינים, כך שהתנועה לאתרך תגדל. ישנן מערכות SEO אשר מספקות "מפת" קישורים- מי מקושר לאתרך ואל מי אתה מקושר.
  • משום שזה עולם כל כך מורכב, גם מקדמי האתרים זקוקים לעזרה ושירות לקוחות. לכן יש לוודא שהמערכת לקידום שאתם עובדים עליה נתמכת בתמיכה זמינה.
  • מערכותSEO ימצאו עבורכם את המונח המתאים למילות המפתח עם נפח החיפוש הגבוהה ביותר.
  • אופטימזציית האתר (On site) מאפשרת לייעל את התוכן הקיים באתר, לראות אילו עמודים חזקים יותר ופחות יש באתר, וכמו כן יש מערכות שמספקות חשיבה ואסטרטגיית קידום ושיפור עתידי.
  • מערכות SEO בגדול נועדו לניהול קידום האתר, ולכן אנחנו צריכים מערכת שתפיק את הדוחות ותבצע את המעקב היעיל ביותר אחר התקדמות הקידום.

ישנן מאות מערכות בשוק שעונות על צרכי הקידום ובדיקת הפרסום באינטרנט של אתרכם. אבל יש מערכות שכלל המדדים והתכונות שהזכרתי קודם לכן, הן ברמה כל כך גבוהה וטובה שהן כדאיות יותר. ישנן מערכות קידום אתרים כמו ה SEOmoz, RavenTools, Web CEO, DIYSEO ועוד מערכות רבות אחרות.

בידקו את האינדקס באינטרנט, עד כמה הוא משתרע על פני אתרי אינטרנט רבים ומקושר לקישורים שונים. בידקו האם המערכת סורקת את הרשת ומנתחת קישורים נכנסים ויוצאים, יוצרת מאגר כניסה של הלקוחות, עושה תיעדוף של הלינקים ועוד. כמובן שיש לוודא כי המערכת שבחרנו לעבוד איתה מבצעת ניתוח בצורה יסודית ומקיפה את האופטימזציה של העמודים באתר, החל ממילות המפתח בעמוד וכלה בשגיאות שיש בכל עמוד. ישנן מערכות שיש בהן יתרון גדול משום שהבדיקה נעשת אוטומטית בכל שבוע- וכך תמיד יש נתונים חדשים ועדכניים.  זכרו לבדוק את שירות הלקוחות של המערכות כמו למשל בלוג המלמד על דרכי קידום, תמיד מוציאים כלים חדשים ומשופרים לקידום. שניתן לקבל עזרה פרטנית בקהילה של המערכת או בפורום מכוון לכך מטעמה.

אז איך בכל זאת תדעו לבחור באיזו מערכת להשתמש לקידום האתרים? תחילה השאלה היא  מה הצורך שלכם? לעיתים המערכת הכי טובה ומשוכללת יכולה להיות קצת מסורבלת לקידום האתר הבסיסי ביותר. לכן מעבר לסריקת המערכות הטובות בשוק, בדקו מה המערכת שתואמת את הצורך שלכם הכי הרבה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 rina


 


מאמרים נוספים מאת rina
 
צוואה ומה שמסביב
28/03/13 | ירושה
מספר דברים שיש לציין בכל הנוגע לצוואה וכל מה שקושר ונוגע בה...

יומולדת קטן
האם כל יומולדת של הילדים שלכם חייב להיות מפוצץ עם כדור פורח ולהטוטים!? איך אפשר להכין לילד יום הולדת קטן- אך איכותי!?

מארגנת או משכירה?
את הסרט של ג'ניפר לופז "מארגנת החתונות" סביר להניח שכמעט כל אחד ואחת מכם ראיתם. מה עדיף? להיות הג'ניפר שמארגנת לעצמה את החתונה או הג'ניפר שמארגנת לאחרים ומקבלת על כך כסף? מה עדיף? לארגן או להשכיר מארגן?

צוואה בפני רשות
31/01/13 | ירושה
אחת האופציות ליצירת צוואה הינה בפני רשות. מה המשמעויות ? כיצד בדיוק יש לעשות זאת- כל זאת ועוד במאמר המוצג לפניכם.

יום הולדת בחורף
הימים האחרונים היו כל כך קרים, סופות וסערות ושיטפונות.. איך חוגגים ככה יום הולדת לילדים?!

השפעה על הצוואה
רבים הם האנשים שעורכים צוואה בטרם עת, אך מה ההתערבות המותרת על פי חוק מצב קרובי המשפחה השונים בנושא?

מערכת לקידום
אם החלטתם לקדם אתר ואתם מחפשים מערכת טובה לעבוד איתה, כדאי שתקראו את המאמר שמסביר מה יש לבדוק במערכת ומה חשוב שיהיה בה לקידום טוב ומוצלח של האתר.

עורכי דין לנושאי ירושה
26/12/12 | ירושה
האם אנחנו צריכים עורכי דין לענייני ירושה או שמא נוכל להסתדר גם ללא עזרתם?

ירושה על פי חוק
11/12/12 | ירושה
מה מגדיר החוק וכיצד בנוגע לנושאי הירושה? החוק נחקק לפני כ 40 שנה, האם שונה והותאם מאז?

חגיגת יום הולדת לילדים
חגיגת יום ההולדת לילדים שלנו זה אירוע חשוב ומכונן! צרי לארגן אותו כמו שצריך ולשיג דגש על הדברים הנכונים. שיהיה לכולנו בהצלחה
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI