דף הבית בניין ואחזקה בניין ואחזקה - אחר כדאי לפנות לחברה מקצועית גם כשמדובר בפינוי דירה בחינם
כדאי לפנות לחברה מקצועית גם כשמדובר בפינוי דירה בחינם
שי טופיגן 04/04/13 |  צפיות: 2250

בעל החברה של פינוי דירה בחינם, יחליט אם משתלם לו לבצע פינוי דירה ללא תמורה כספית ברגע שיבדוק את החפצים לפני ביצוע הפינוי. לרוב, ייערך הסכם בין בעל הדירה לבעל החברה כך שהדברים יהיו ברורים ביניהם לפני הביצוע של הליך פינוי דירה. יש חפצים מסוימים שבעל נחברה ידאג לתרום אותם לעמותות של נזקקים. לחברות של פינוי דירה בחינם יש את כל הכתובות להם הם יכולים לתרום את החפצים הללו. שום דבר אינו נזרק, וזה היפה שיש בשירות זה. אפילו הפסולת נזרקת למקומות מיוחדים בהם ממחזרים את האשפה ועושים בה שימוש חוזר. ברגע שתתבצע פינוי דירה כהלכה, אתם תהיו שקטים כי הכול נעשה כשורה ואתם תורמים לאיכות הסביבה עצם ביצוע פעולה זו.

שירותים נלווים נוספים

בפינוי דירה ישנם שירותים נוספים, זה לא נגמר רק בפינוי עצמו, הדירה תימסר לידכם לאחר הפינוי כשהיא לא רק ריקה מתכולה, אלא נקייה ומוכנה למגורים ראויים. חברת פינוי דירה בחינם תדאג גם כי לא ייגרם נזק לנכס עצמו בעת העברת החפצים למשאית או למכולה שבה נזרקת האשפה המיותרת. כל הדברים הללו יהיו רשומים בחוזה ההתקשרות. חברה לפינוי דירות, יודעת בדיוק מה לעשות עם החפצים המיותרים שלכם והיכן הם יימכרו. שירות זה הינו משתלם בעבור הרבה אנשים, אם זה אנשים המעוניינים לעשות סדר במקום מגוריהם, או אנשים מבוגרים העומדים לעבור לבית אבות והם אינם יכולים לעשות סדר ולמיין את החפצים וגם אין להם מקום לקחת אותם איתם לבתי האבות. מקרים אלה הם קלאסיים, גם פינוי דירה מירושה נעשה ללא תמורה. החברה של פינוי דירות בחינם מתפרנסת ממכירות של תכולות וירושות והם יודעים בדיוק היכן למכור את החפצים ולמי בדיוק, כ הם יודעים גם להעריך את התכולה וברוב המקרים הפעולה מתלמת לשני הצדדים, לזה המעוניין להיפטר מחפציו, ולזה המעוניין למכור ולהרוויח...

ייתכן כי תקבלו גם כסף

ישנם מקרים בהם נמצאים כלי כסף עתיקים ויקרים או ספרייה  נדירה ועתיקה בה יש מהדורות נדירות של ספרים. גם ריהוט מיוחד ועתיק שקיים מאת שנים יש לו ערך רב ולפעמים יקרה כי תקבלו גם כסף על חפצים מסוימים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 שי טופיגן


 


מאמרים נוספים מאת שי טופיגן
 
מרצדס E300
01/10/14 | רכב
מרצדס יצאה עם סדרת דגמי רכב משפחתיים מנהלתיים הקרויות סדרת E. מרצדס E300 מהווה את דגם הביניים בסדרה.

למה חשוב לבדוק רכב יד שנייה?
29/09/14 | רכב
אחת לכמה שנים אנו רוצים וצריכים להחליף את הרכב הקיים שלנו. החלפת הרכב יכולה לבוא כתוצאה מכך שהרכב כבר קטן מידי ואינו מתאים למשפחה שלנו שהתרחבה בשנים האחרונות

טיפים ועצות על ישיבה נכונה ברכב
29/09/14 | רכב
נהג שיושב בנוחות ואינו טרוד בכאבי גב או בצוואר תפוס, הוא נהג ערני ומרוכז יותר. ישיבה נכונה ברכב תורמת לרוגע ולריכוז של הנהג ומקטינה את הסיכויים לתאונות דרכים. ישנם

יונדאי i35 אלנטרה – הרכב הבטוח בשבילך!
29/09/14 | רכב
בטיחות הרכב היא הדבר החשוב ביותר שצריך לבדוק כשמחפשים רכב. ישנו כמובן מראה הרכב והנוחות שבו וכמובן פינוקים נוספים שניתן לקבל כשקונים רכב אך בסופו של דבר הבטיחות היא מעל הכול.

רכב חדש מבית מיצובישי – דגם אאוטלנדר Phev המשלב מנוע חשמלי ובנזין
29/09/14 | רכב
על ג'יפים ורכבים גבוהים כבר ידענו רבות. זכורה לנו בייחוד החוויה של שימוש יקר בבנזין תוך זיהום הסביבה. על ג'יפים שחוסכים בזיהום סביבתי ובדלק בנזין ניתן לשמוע רק בחברת מיצובישי.

שי פינוי דירה – ניקיון דירות אגרנות
על מנת שאגרן כפייתי יפתח דף חדש בחייו, יש לבצע ניקיון דירות אגרנות על מנת שירגיש את ההבדל ואת תרבות הדיור כמו בבתים של אנשים נורמטיביים.

כמה זמן אורך תהליך של פינוי דירה?
תהליך פינוי דירה הוא תהליך הדורש פינוי של כל החפצים מתוך הדירה, ללא קשר לגודלם, למשקלם, למורכבות השינוע שלהם, לקומה בה ממוקמת הדירה וכדומה.

פינוי ירושות
פינוי ירושות מחייב פנייה רק לבעלי מקצוע הבקיאים בתחום זה. הם מגיעים לדירה האמורה, ומביאים איתם את הציוד הנדרש כדי לבצע את הפינוי. הציוד הראוי מטרתו לבצע את הפינוי במהירות וביעילות. דירות שנתקבלו בירושה, מחייבות פינוי.

פינוי ירושות
במקרים של פינוי ירושות, היורשים זקוקים לפינוי הדירות. פינוי הדירות אמור להיעשות על הצד הטוב ביותר, ותוך גילוי רגישות מצד החברות המפנות למצב העדין שבו נתונים היורשים. כמו כן, בשל המצב העדין, הפינוי חייב להיות מהיר.

פינוי ארונות קיר
מעוניינים לפנות ארונות קיר ישנים מהבית ולא יודעים מהיכן להתחיל? בטוחים שחייבם לפרק את ארונות הקיר שבבית שלכם ולא יודעים למי לפנות לשם כך?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI