דף הבית תחבורה ורכב רכב יונדאי i35 אלנטרה – הרכב הבטוח בשבילך!
יונדאי i35 אלנטרה – הרכב הבטוח בשבילך!
שי טופיגן 29/09/14 |  צפיות: 2973

בטיחות הרכב היא הדבר החשוב ביותר שצריך לבדוק כשמחפשים רכב. ישנו כמובן מראה הרכב והנוחות שבו וכמובן פינוקים נוספים שניתן לקבל כשקונים רכב אך בסופו של דבר הבטיחות היא מעל הכול. כולנו מתוודעים יום יום לתאונות שקורות כל הזמן, תאונות שלעיתים מסתיימות אף בצורה קשה ולכן אנו רוצים את הרכב הבטוח ביותר בשבילנו, זה שיימנע לנו את התאונה [במסגרת היכולות שלו כמובן] וכזה שבמידה וכבר תקרה תאונה הוא יהיה חזק מספיק בשביל לשמור עלינו. רכב יונדאי i35 אלנטרה הוא אחד הרכבים הבטוחים ביותר בשוק.

יציבות וחוזק

יציבות הרכב היא אחד הדברים החשובים ביותר, ומה שייקבע האם הנהג יאבד שליטה על הרכב או שהרכב יתייצב וימשיך בנסיעה ללא בעיה. כמובן שהגורם האנושי הוא הגורם המשמעותי ביותר וזה שצריך לתת עליו את הדעת יותר מכל אך היציבות והחוזק של הרכב גם הם משמעותיים וניתן לראות זאת במפרט הרכב. רכב יונדאי i35 אלנטרה הוא רכב עם מערכת המייצבת את הרכב ואם היא מזהה סטייה קיצונית היא מיד מתקנת אותה ומחזירה את הרכב למסלול, ובנוסף המרכב של הרכב חזק מספיק בשביל לספוג עוצמות גבוהות של עוצמה.

פנים הרכב

פנים הרכב חייב להיות חזק ויציב וחייב גם לתת תחושת בטיחות ועוצמה ולעיתים כשאנו יושבים בתוך רכב שאינו מספק את התחושה הזו אנו מרגישים בזה מידית. רכב יונדאי מסוג זה הוא רכב שמספק תחושת בטיחות בתוך הרכב קודם כל כפי שציינו בגלל מרכב קשיח ואיכותי המסוכל לספוג עוצמות פגיעה גבוהות אך גם בגלל חגורות הבטיחות האיכותיות וכריות האוויר הטובות, כריות אשר במקרה של תאונה ייפתחו ויספגו את מירב עוצמת הפגיעה. מי מאתנו לא שמע על מישהו שחייו ניצלו בזכות כריות אויר מעין אלו? כמעט כולנו שמענו על זה...

מערכת בלימה

רכב יונדאי מסוג זה גם מצויד במערכת בלימה משוכללת, מערכת אשר מסייעת לרכב לבלום את עצמו ללא איבוד שליטה עליו. כולנו מכירים את זה שאנו נוסעים בחורף ולפתע אנו צריכים לבלום מה שגורם לנו לאבד לרגע שליטה על הרכב וברוב המקרים זה מסתיים בטוב אך יכול גם להסתיים אחרת. ברכב יונדאי i35 אלנטרה יש מערכת משוכללת וחכמה, מערכת אשר בולמת כל גלגל בנפרד ומסנכרנת בין כולם כך שבמקרה של מעבר ממשטח למשטח היא תדע לעשות את זה כמו שצריך.

רכב יונדאי מסוג זה אם כן הוא אחד הרכבים הבטוחים ביותר, רכב שכבר כשנכנסים אליו מרגישים בטוחים ומוגנים, רכב אשר שווה לשקול ברצינות בעיקר בגלל עניין זה אך גם העיצוב והנוחות שלו מדהימים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 שי טופיגן


 


מאמרים נוספים מאת שי טופיגן
 
מרצדס E300
01/10/14 | רכב
מרצדס יצאה עם סדרת דגמי רכב משפחתיים מנהלתיים הקרויות סדרת E. מרצדס E300 מהווה את דגם הביניים בסדרה.

למה חשוב לבדוק רכב יד שנייה?
29/09/14 | רכב
אחת לכמה שנים אנו רוצים וצריכים להחליף את הרכב הקיים שלנו. החלפת הרכב יכולה לבוא כתוצאה מכך שהרכב כבר קטן מידי ואינו מתאים למשפחה שלנו שהתרחבה בשנים האחרונות

טיפים ועצות על ישיבה נכונה ברכב
29/09/14 | רכב
נהג שיושב בנוחות ואינו טרוד בכאבי גב או בצוואר תפוס, הוא נהג ערני ומרוכז יותר. ישיבה נכונה ברכב תורמת לרוגע ולריכוז של הנהג ומקטינה את הסיכויים לתאונות דרכים. ישנם

יונדאי i35 אלנטרה – הרכב הבטוח בשבילך!
29/09/14 | רכב
בטיחות הרכב היא הדבר החשוב ביותר שצריך לבדוק כשמחפשים רכב. ישנו כמובן מראה הרכב והנוחות שבו וכמובן פינוקים נוספים שניתן לקבל כשקונים רכב אך בסופו של דבר הבטיחות היא מעל הכול.

רכב חדש מבית מיצובישי – דגם אאוטלנדר Phev המשלב מנוע חשמלי ובנזין
29/09/14 | רכב
על ג'יפים ורכבים גבוהים כבר ידענו רבות. זכורה לנו בייחוד החוויה של שימוש יקר בבנזין תוך זיהום הסביבה. על ג'יפים שחוסכים בזיהום סביבתי ובדלק בנזין ניתן לשמוע רק בחברת מיצובישי.

שי פינוי דירה – ניקיון דירות אגרנות
על מנת שאגרן כפייתי יפתח דף חדש בחייו, יש לבצע ניקיון דירות אגרנות על מנת שירגיש את ההבדל ואת תרבות הדיור כמו בבתים של אנשים נורמטיביים.

כמה זמן אורך תהליך של פינוי דירה?
תהליך פינוי דירה הוא תהליך הדורש פינוי של כל החפצים מתוך הדירה, ללא קשר לגודלם, למשקלם, למורכבות השינוע שלהם, לקומה בה ממוקמת הדירה וכדומה.

פינוי ירושות
פינוי ירושות מחייב פנייה רק לבעלי מקצוע הבקיאים בתחום זה. הם מגיעים לדירה האמורה, ומביאים איתם את הציוד הנדרש כדי לבצע את הפינוי. הציוד הראוי מטרתו לבצע את הפינוי במהירות וביעילות. דירות שנתקבלו בירושה, מחייבות פינוי.

פינוי ירושות
במקרים של פינוי ירושות, היורשים זקוקים לפינוי הדירות. פינוי הדירות אמור להיעשות על הצד הטוב ביותר, ותוך גילוי רגישות מצד החברות המפנות למצב העדין שבו נתונים היורשים. כמו כן, בשל המצב העדין, הפינוי חייב להיות מהיר.

פינוי ארונות קיר
מעוניינים לפנות ארונות קיר ישנים מהבית ולא יודעים מהיכן להתחיל? בטוחים שחייבם לפרק את ארונות הקיר שבבית שלכם ולא יודעים למי לפנות לשם כך?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI