דף הבית תחבורה ורכב רכב למה חשוב לבדוק רכב יד שנייה?
למה חשוב לבדוק רכב יד שנייה?
שי טופיגן 29/09/14 |  צפיות: 2942

אחת לכמה שנים אנו רוצים וצריכים להחליף את הרכב הקיים שלנו. החלפת הרכב יכולה לבוא כתוצאה מכך שהרכב כבר קטן מידי ואינו מתאים למשפחה שלנו שהתרחבה בשנים האחרונות, יכולה להיות מכיוון שהוא כבר עושה יותר מידי בעיות ונמאס לנו לרוץ איתו ממוסך למנוסך, ויכולה להיות סתם כי כבר נמאס לנו ממנו... אנו רוצים להתחדש ובא לנו לקנות רכב אחר. ישנה כמובן האפשרות לקנות רכב חדש ומי שיכול להרשות את זה לעצמו מה טוב אך האפשרות הנפוצה יותר היא רכב מיד שנייה. הנה מהי חשיבות בדיקת רכב יד שנייה.

למנוע עוגמת נפש

קניית רכב יד שנייה אצל חלקנו יכולה להיות כרוכה במאמץ כלכלי לא קטן, מה שאומר שאנו לוקחים הלוואה לשם כך או שמגייסים את הכסף בכל דרך אחרת שהיא. לעיתים אנו אף משקיעים את כל חסכונותינו בקניית רכב וכמה שיותר נשקיע מאמץ בשביל הכסף אם הרכב לא יענה על הציפיות שלנו עוגמת הנפש תהיה גדולה יותר. ולכן, בדיקה של הרכב לפני קנייה בצורה טובה תקטין את האפשרות של עוגמת נפש כזו, ואנו נהיה הרבה יותר רגועים להוציא את הכספים האלו בשביל הרכב החדש שלנו [גם אם הוא לא חדש ממש אלא רכב מיד שנייה]

לחסוך כסף

כסף הוא מה שמניע את העולם וכולנו חושבים הרבה לפני שאנו מוציאים אותו קל וחומר כשמדובר על הוצאה גדולה של כמה אלפי שקלים, עשרות אלפי שקלים או יותר מכך. חשיבות בדיקת רכב יד שניה היא קודם כל בשביל לחסוך לנו כסף על קנייה לא טובה, כסף שיכול ללכת על רכב חדיש יותר או דגם טוב יותר. קנייה של רכב עם בעיות טכניות יכולה להיות צרה גדולה, צרה שתהיה כמו בור בלי תחתית לכיס שלנו ולכן בדיקה במכון מורשה תמנע ותזהה בעיות משמעותיות שבגינן אנו נוותר על רכישת הרכב ונעבור לרכב הבא המוצע למכירה.

איזו בדיקה עושים?

כעיקרון בדיקה של רכב יד שניה צריכה להתבצע במכון בדיקה מורשה על ידי משרד התחבורה, מכון שזהו עיסוקו – בדיקת רכבים לפני קנייה. במכון כזה בודקים האם הרכב עבר תאונות שלא היינו מודעים אליהם, תאונות שיכולות אף לגרום לנזקים כאלו שאסור יהיה לנסוע על הרכב מבחינה בטיחותית, בנוסף, בודקים את הרעש מהמנוע, האם הוא סביר לגילו של המנוע ולביצועיו עד כה, והאם ישנן נזילות מהמנוע מה שמעיד על בעיה, וכמובן האגזוז שלא מוציא יותר מידי עשן לבן. חשוב גם לעבור על המסמכים ולראות שהם תקינים ושמוכר הרכב הוא אכן בעליו או מי שהוסמך על ידו.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 שי טופיגן


 


מאמרים נוספים מאת שי טופיגן
 
מרצדס E300
01/10/14 | רכב
מרצדס יצאה עם סדרת דגמי רכב משפחתיים מנהלתיים הקרויות סדרת E. מרצדס E300 מהווה את דגם הביניים בסדרה.

למה חשוב לבדוק רכב יד שנייה?
29/09/14 | רכב
אחת לכמה שנים אנו רוצים וצריכים להחליף את הרכב הקיים שלנו. החלפת הרכב יכולה לבוא כתוצאה מכך שהרכב כבר קטן מידי ואינו מתאים למשפחה שלנו שהתרחבה בשנים האחרונות

טיפים ועצות על ישיבה נכונה ברכב
29/09/14 | רכב
נהג שיושב בנוחות ואינו טרוד בכאבי גב או בצוואר תפוס, הוא נהג ערני ומרוכז יותר. ישיבה נכונה ברכב תורמת לרוגע ולריכוז של הנהג ומקטינה את הסיכויים לתאונות דרכים. ישנם

יונדאי i35 אלנטרה – הרכב הבטוח בשבילך!
29/09/14 | רכב
בטיחות הרכב היא הדבר החשוב ביותר שצריך לבדוק כשמחפשים רכב. ישנו כמובן מראה הרכב והנוחות שבו וכמובן פינוקים נוספים שניתן לקבל כשקונים רכב אך בסופו של דבר הבטיחות היא מעל הכול.

רכב חדש מבית מיצובישי – דגם אאוטלנדר Phev המשלב מנוע חשמלי ובנזין
29/09/14 | רכב
על ג'יפים ורכבים גבוהים כבר ידענו רבות. זכורה לנו בייחוד החוויה של שימוש יקר בבנזין תוך זיהום הסביבה. על ג'יפים שחוסכים בזיהום סביבתי ובדלק בנזין ניתן לשמוע רק בחברת מיצובישי.

שי פינוי דירה – ניקיון דירות אגרנות
על מנת שאגרן כפייתי יפתח דף חדש בחייו, יש לבצע ניקיון דירות אגרנות על מנת שירגיש את ההבדל ואת תרבות הדיור כמו בבתים של אנשים נורמטיביים.

כמה זמן אורך תהליך של פינוי דירה?
תהליך פינוי דירה הוא תהליך הדורש פינוי של כל החפצים מתוך הדירה, ללא קשר לגודלם, למשקלם, למורכבות השינוע שלהם, לקומה בה ממוקמת הדירה וכדומה.

פינוי ירושות
פינוי ירושות מחייב פנייה רק לבעלי מקצוע הבקיאים בתחום זה. הם מגיעים לדירה האמורה, ומביאים איתם את הציוד הנדרש כדי לבצע את הפינוי. הציוד הראוי מטרתו לבצע את הפינוי במהירות וביעילות. דירות שנתקבלו בירושה, מחייבות פינוי.

פינוי ירושות
במקרים של פינוי ירושות, היורשים זקוקים לפינוי הדירות. פינוי הדירות אמור להיעשות על הצד הטוב ביותר, ותוך גילוי רגישות מצד החברות המפנות למצב העדין שבו נתונים היורשים. כמו כן, בשל המצב העדין, הפינוי חייב להיות מהיר.

פינוי ארונות קיר
מעוניינים לפנות ארונות קיר ישנים מהבית ולא יודעים מהיכן להתחיל? בטוחים שחייבם לפרק את ארונות הקיר שבבית שלכם ולא יודעים למי לפנות לשם כך?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI