דף הבית בית משפחה וזוגיות בית משפחה וזוגיות - אחר פינוי ירושות
פינוי ירושות
שי טופיגן 17/09/13 |  צפיות: 3340

במקרים של פינוי ירושות, היורשים זקוקים לפינוי הדירות. פינוי הדירות אמור להיעשות על הצד הטוב ביותר, ותוך גילוי רגישות מצד החברות המפנות למצב העדין שבו נתונים היורשים. כמו כן, בשל המצב העדין, הפינוי חייב להיות מהיר.

מעמד הדירה בירושה

במהלך פינוי ירושות, היורשים שקיבלו את הדירה בירושה, זקוקים לפינוי הנכס, במקרה זה דירה, ופינוי תכולתו. זאת, בכדי שיוכלו למכור את הדירה. כמו כן, קיימת בפניהם גם האפשרות להשכיר את הדירה האמורה, או להתגורר בה בעצמם. לאחר פינוי הדירה החברה מבצעת סיוד בדירה, ואף מטפלת בהדברת מזיקים ומבצעת ניקיון בדירה.

שלבים בפינוי ירושות

שירות פינוי דירה כולל מספר שלבים. ראשית, מיון החפצים, תחילה החפצים הקלים, כמו מסמכים, ספרים וחוברות. לאחר מכן, פירוק של רהיטים בעלי משקל. לבסוף מבצעת החברה סיוד, כאמור, בכל הדירה וכן ניקיון מקיף. מיון החפצים מאפשר לדעת באילו חפצים בעל הדירה אינו מעוניין עוד. במקרה זה החברה מחליטה אם לקחת את החפצים ולמכור אותם בעצמה. דבר זה נעשה בנוכחות בעל הדירה. החברה שביצעה פינוי דירה למטרות ירושה, אינה גובה תשלום תמורת הפינוי, ומסתפקת במכירת החפצים שקיבלה מבעל הדירה.

מטרת חברת הפינוי

החברות השונות העוסקות בפינוי ירושות, מעוניינות, מעל לכל, לבצע פינוי מלא של הדירה ובאופן מהיר ובמקצועיות. זאת, תוך הימנעות מגרימת נזקים לדירה עצמה, וכן לחפצים שבבעלות בעל הדירה המיועדת לירושה.

מטרת מיון החפצים

קיימים מקרים בהם החברה המבצעת את פינוי הדירה, מובילה את החפצים שפונו אל נקודות איסוף פסולת המורשות על פי החוק. כמו כן, ישנם אתרים למטרות מחזור הפסולת שאף הם מורשים לפי החוק. זאת לקליטת הפסולת. חפצים שנותרו במצב טוב מועברים לשוקי יד שנייה. כמו כן, החפצים נמסרים לנזקקים ולקוני ירושות.

יחס רגיש ומתחשב

החברות העוסקות במשימת הפינוי של ירושות, מטפלות בפינוי ברגישות לנוכח המצב. הם מבקשים לנהל את הפינוי במהירות וללא התעסקות יתר עם החפצים שנותרו בדירה. החברות מודעות למצב הרגיש בו נתונים היורשים, ומעניקות לבעלי הדירות יחס רגיש ומתחשב.

פינוי ירושות כולל, בדרך כלל, דירות המלאות עד אפס מקום בחפצים רבים. מה שאינו מקל על פינוי הדירה, והחברה נאלצת להתמודד עם קשיים רבים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 שי טופיגן


 


מאמרים נוספים מאת שי טופיגן
 
מרצדס E300
01/10/14 | רכב
מרצדס יצאה עם סדרת דגמי רכב משפחתיים מנהלתיים הקרויות סדרת E. מרצדס E300 מהווה את דגם הביניים בסדרה.

למה חשוב לבדוק רכב יד שנייה?
29/09/14 | רכב
אחת לכמה שנים אנו רוצים וצריכים להחליף את הרכב הקיים שלנו. החלפת הרכב יכולה לבוא כתוצאה מכך שהרכב כבר קטן מידי ואינו מתאים למשפחה שלנו שהתרחבה בשנים האחרונות

טיפים ועצות על ישיבה נכונה ברכב
29/09/14 | רכב
נהג שיושב בנוחות ואינו טרוד בכאבי גב או בצוואר תפוס, הוא נהג ערני ומרוכז יותר. ישיבה נכונה ברכב תורמת לרוגע ולריכוז של הנהג ומקטינה את הסיכויים לתאונות דרכים. ישנם

יונדאי i35 אלנטרה – הרכב הבטוח בשבילך!
29/09/14 | רכב
בטיחות הרכב היא הדבר החשוב ביותר שצריך לבדוק כשמחפשים רכב. ישנו כמובן מראה הרכב והנוחות שבו וכמובן פינוקים נוספים שניתן לקבל כשקונים רכב אך בסופו של דבר הבטיחות היא מעל הכול.

רכב חדש מבית מיצובישי – דגם אאוטלנדר Phev המשלב מנוע חשמלי ובנזין
29/09/14 | רכב
על ג'יפים ורכבים גבוהים כבר ידענו רבות. זכורה לנו בייחוד החוויה של שימוש יקר בבנזין תוך זיהום הסביבה. על ג'יפים שחוסכים בזיהום סביבתי ובדלק בנזין ניתן לשמוע רק בחברת מיצובישי.

שי פינוי דירה – ניקיון דירות אגרנות
על מנת שאגרן כפייתי יפתח דף חדש בחייו, יש לבצע ניקיון דירות אגרנות על מנת שירגיש את ההבדל ואת תרבות הדיור כמו בבתים של אנשים נורמטיביים.

כמה זמן אורך תהליך של פינוי דירה?
תהליך פינוי דירה הוא תהליך הדורש פינוי של כל החפצים מתוך הדירה, ללא קשר לגודלם, למשקלם, למורכבות השינוע שלהם, לקומה בה ממוקמת הדירה וכדומה.

פינוי ירושות
פינוי ירושות מחייב פנייה רק לבעלי מקצוע הבקיאים בתחום זה. הם מגיעים לדירה האמורה, ומביאים איתם את הציוד הנדרש כדי לבצע את הפינוי. הציוד הראוי מטרתו לבצע את הפינוי במהירות וביעילות. דירות שנתקבלו בירושה, מחייבות פינוי.

פינוי ירושות
במקרים של פינוי ירושות, היורשים זקוקים לפינוי הדירות. פינוי הדירות אמור להיעשות על הצד הטוב ביותר, ותוך גילוי רגישות מצד החברות המפנות למצב העדין שבו נתונים היורשים. כמו כן, בשל המצב העדין, הפינוי חייב להיות מהיר.

פינוי ארונות קיר
מעוניינים לפנות ארונות קיר ישנים מהבית ולא יודעים מהיכן להתחיל? בטוחים שחייבם לפרק את ארונות הקיר שבבית שלכם ולא יודעים למי לפנות לשם כך?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI