דף הבית בידור ופנאי בידור תחביבים ופנאי - אחר כיצד להעלות את סיכויי ההצלחה בלוטו
כיצד להעלות את סיכויי ההצלחה בלוטו
סנונית תוכן 02/05/13 |  צפיות: 3201

אם יש חלום שמשותף כמעט לכול אדם באשר הוא, הרי זה החלום לזכות בלוטו. על פניו נראה הדבר פשוט. הרי כל שעליכם לעשות כדי לזכות, הוא לנחש את ששת המספרים שיעלו בגורל, והנה, הצטרפתם למועדון המצומצם והאקסקלוסיבי של המיליונרים החדשים.

אבל זה לא מדויק כל כך. כל מי שלמד סטטיסטיקה יכול לחשב את ההסתברות שסדרת המספרים המסוימת שאדם נתון ממלא תעלה בגורל, ולומר לכם כי היא עומדת על סיכוי אסטרונומי של 1 ל- 14 מיליון. כלומר, על מנת שאדם יזכה בלוטו בוודאות, עליו למלא 14 מיליון טפסי לוטו בהם ימלא את כל סדרות המספרים שעשויות לצאת בגורל.

כמובן שאם מישהו ייקח על עצמו לעשות זאת, שכרו ייצא בהפסדו, מאחר והסכום שהוא צפוי לשלם על כל אותם טפסים שישלח עולה בהרבה על סכום הזכייה הממוצע בלוטו.

מהסיבה הזו, רבים הם האנשים שמחפשים שיטות שונות ומשונות להגדיל את סיכויי הזכייה שלהם באמצעות רכישת תוכנות מיוחדות שמתיימרות לזהות את ההסתברות שמספרים מסוימים יפלו בגורל תוך הסתמכות על נתוני ההגרלות בעבר.

הבעיה היא, שאין שום כלי בעולם שיכול לזהות את התבנית של סדרות המספרים שעולות בגורל בהגרלות הלוטו, מהסיבה הפשוטה שתבנית כזו אינה קיימת. הגרלות הלוטו הנן הגרלות רנדומליות, ובשל כך ההסתברות שמספר כלשהו ייצא בכל הגרלה ספציפית היא זהה לחלוטין בכל ההגרלות, ואין שום השפעה שלהגרלה אחת על רעותה.

אם כך, כיצד נוכל להגדיל את סיכויי הזכייה שלנו?

הדרך היחידה להעלות את ההסתברות כי נצליח לנחש את המספרים הזוכים בהגרלת הלוטו היא על ידי שליחת מספר רב יותר של טורים בכל הגרלה. אבל כמו שכבר ציינו, הדבר עשוי להיות לנטל כלכלי כבד. אם כך, איך נוכל להעלות את סיכויינו בלי לפגוע יותר מדי בכיס שלנו?

התשובה היא, כמובן, הצטרפות להגרלה קבוצתית. במסגרת כזו, אתם יכולים להקים קבוצה, או להצטרף לקבוצה קיימת, בה כל אחד מהחברים שולח מספר קבוע של טורים, וברגע שמישהו מחברי הקבוצה זוכה, בעל הכרטיס מקבל אחוז מסוים מהפרס, כאשר שאר כספי הזכייה מתחלקים בין חברי הקבוצה.

בצורה כזו, הקבוצה שלכם הופכת לכוח קנייה משמעותי שיכול לרכוש כמות גדולה של כרטיסי הגרלה, וכך להגדיל משמעותית את הסיכוי ההצלחה של כל אחד מחבריה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 סנונית תוכן


 


מאמרים נוספים מאת סנונית תוכן
 
תכשיטי זהב - ההיסטוריה חוזרת
14/09/13 | היסטוריה
אם הייתם נקלעים למדינת קליפורניה באמצע המאה ה- 19, הייתם נדהמים לגלות זרימה בלתי פוסקת של מהגרים שמנסים למצוא את מזלם בינות לפלגי הנחל השונים של החוף המערבי. מטרתם של כל המהגרים הללו היתה אחת. זהב. הרבה מאוד זהב.

שחר יהלום- היהלום המלוטש של האמנות העכשווית
האמנית הצעירה והמבטיחה שחר יהלום זורקת אל פני החלל את עבודותיה כאילו היו פצצת מימן שהאנרגיות שהשתחררו מהתלקחותה מתפזרות בחלל האוויר כאילו היו להם חיים משלהם.

מכינה טכנולוגית- העתיד שלכם מתחיל כאן
אם אתם מחפשים את דרככם המקצועית, ומעוניינים למצוא דרך להיכנס לעולם המקצועי, אולי כדאי לכם לשקול להצטרף למכינה טכנולוגית.

עדות אילמת- על הפרספקטיבה ועל האמנות של נגה אנגלר
התוכן של עבודותיה של נגה מציג אלמנטים סותרים המוצגים בצורה יעילה ותופסת עין באמצעות טכניקת הציור יוצאת הדופן של האמנית המוכשרת. היא נוטה לתעתע בחושיו של הצופה בעזרת משיכות המכחול שלה וליצור אזורי צבע וכתמי שמן המתחברים זה לזה באזורים המצוירים בפירוט יוצא דופן.

קורס טכנאי מחשבים- העתיד שלכם כבר כאן
רבים עומדים בשלב כלשהו של חייהם מול אפשרויות אין ספור כאשר הם מנסים להחליט באיזה מקצוע הם מעוניינים לעסוק. קורס טכנאי מחשבים יכול להיות התשובה.

היכנסו עוד היום לתעשייה- הירשמו לקורס אוטוקאד
מעוניינים לפתוח בפני עצמכם צוהר לעולם הבנייה והאדריכלות? הירשמו עוד היום לקורס אוטוקאד, אשר יעשה עבורכם עבודה נאמנה.

על הקשר העדין שבין אישה ותכשיטי הזהב שלה
04/07/13 | נשים - אחר
אם יש משהו שכל אחת שמחה לקבל, זה תכשיטים. אין מישהי על פני כדור הארץ שתגיד לא לתכשיט חדש ויפה, שיוסיף לה עוד מעט יוקרה מסוג זה או אחר.

הנדסאי תעשיה וניהול- בואו ללמוד מקצוע שישנה את חייכם
מעוניינים לרכוש ידע מקיף במערכות מידע? רוצים לרכוש כישורים טכניים ומעשיים ברמה גבוה במקצוע שייקח אתכם לגובה בתחום העסקי? אולי הגיע הזמן שתתעניינו בתואר הנדסאי תעשיה וניהול.

קורס הנהלת חשבונות- העתיד שלכם כבר כאן
אם אתם מחפשים קריירה אמתית שתעזור לכם להתקדם בחיים, אולי כדאי לכם לשקול לקחת קורס הנהלת חשבונות.

תוכנת לוטו - ההונאה הפשוטה ביותר
כל מי שמילא אי פעם טופס לוטו יודע דבר אחד- לא קל לנצח ולנחש את כל ששת המספרים של הלוטו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI