דף הבית רפואה ובריאות ניתוחים פלסטיים הגדלת חזה בניתוח
הגדלת חזה בניתוח
galileo 14/10/13 |  צפיות: 4685

ניתוחי הגדלת חזה

כל שנה מתבצעים אלפי ניתוחים להגדלת חזה בארץ ישראל, ומספר "טיפה" יותר גדול בעולם כולו. ניתוח זה הוא בין הפופולאריים כשמדברים על ניתוחים פלסטיים אסתטיים, ביחד עם ניתוח אף. הניתוח הפך לפופולארי עם השנים בגלל חדשנות רפואית-טכנולוגית המאפשרת לבצע ניתוחים כאלו בצורה הרבה יותר בטוחה מאשר בעבר. בנוסף, לחזה יש השפעה פסיכולוגית על כל אישה וכאשר אישה לא מרוצה ממנו, הבטחון העצמי שלה יורד ולהיפך.

תיאום ציפיות בפגישה עם רופא

כאשר הלכנו לפגישת ייעוץ אצל הרופא המנתח, חשוב לבצע תיאום ציפיות המתבסס על התוצאות הרצויות ע"י המטופלת והתוצאות המצויות - שניתן לעשות בהתאם לנתוניה הגופניים. רופאים לעיתים לא יסכימו לבצע הגדלת חזה בניתוח שלדעתם אינו נחוץ או יכול לסכן את המטופלת בכל דרך שהיא. תיאום ציפיות חשוב מכיוון שלפעמים מטופלות רוצות שיווצר הבדל משמעותי בין החזה שהיה, לבין החזה שצפוי להיות לאחר הניתוח, ההבדל הזה הוא לא תמיד אפשרי מבחינה בריאותית ולפני מבנה גוף המטופלת ואלו דברים שחייבים לדעת לפני הניתוח, ולא אחריו, כאשר המטופלת תגדיר את הניתוח כ-לא מספק מבחינת תוצאות.

מי עושה ניתוחי חזה?

ניתוחי חזה עושות נשים, צעירות או מבוגרות שאינן מרוצות מגודל החזה שלהן. כפי שאמרנו, חזה מקנה ביטחון עצמי גבוה יותר וזו בעצם אחת הסיבות שכל כך הרבה נשים בוחרות לעשות אותו.

ניתוחי חזה עושות גם נשים שעם השנים החזה ירד מנפחו, אולי בעקבות התבגרות וזקנה או אולי לאחר היריונות והנקה או דיאטות מאסיביות שעברו. דבר אחד שחשוב לדעת, במידה והחזה גם קטן וגם נפול, ניתוח הגדלה לא יספיק אלא דרוש ניתוח משולב הגדלת-הרמת חזה. לעיתים ניתן לבצע את הניתוח המשולב ביחד, באותו הזמן ולפעמים נדרשים שני ניתוחים שונים, אז זה צריך לברר עם הרופא המנתח.

תהליך, החלמה ותופעות לוואי אפשריות

הניתוח מתחיל בכך שמסמנים את איזור בו יבוצע החתך (לרוב מתחת לשד, בית השחי או בעטרה) כשלאחר מכן מחדירים את השתל למקום ותופרים עם שתלים הנספגים לאחר מכן.

לאחר הניתוח, שאורך בערך כ45 דקות עד שעה אצל רוב המנתחים, המנותחת תשאר במרפאה למעקב של כמה שעות ולאחר מכן תוכל ללכת הביתה. ישנם כאבים לאחר הניתוח וצריך גם לקחת כמה כדורים כגון אנטיביוטיקה ומשככי כאבים אבל זה תהליך נורמלי של לאחר ניתוח.

במשך חודש נדרשת המנותחת ללבוש חזייה ספורט, ביום ובלילה ונאסרת לבצע פעילויות ספורט לחודשיים הקרובים.

תופעות לוואי וסיכונים

דימומים שיכולים להתפתח לזיהום - במקרה שמצב כזה קורה לעיתים נדרש ניתוח חוזר של הוצאת השתל והחזרתו לאחר שהמקום החלים.

כאבים - ייתכנו כאבים בחזה לזמן ממושך, לעיתים עד כמה חודשים. במידה והחזה גדול ביחס לגוף ייתכנו גם כאבי גב.

סיכונים בניתוח בהרדמה מלאה - כמו כל ניתוח אחר, בהרדמה מלאה תמיד יש סיכונים שאי אפשר להמנע מהם.

מה עם הצלקת?

לאחר ניתוח נשראת צלקת, לעיתים יותר בולטת ולפעמים פחות. בד"כ הצלקת משתפרת עם הזמן והופכת לעדינה מאוד, בצורה משמעותית מזו שנראה לאחר הניתוח. מומלץ לבדוק מטופלות קודמות של הרופא המנתח ולשאול \ לראות האם נראו להן צלקות ובאיזו מידה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 galileo


 


מאמרים נוספים מאת galileo
 
מקומות לאירועים קטנים - מסעדות טבעוניות
יש אנשים שאצלם כל יום הוא סיבה לחגיגה, ויש כאלה שאפילו סיבות גדולות לחגיגה כמו חתונה או בר מצווה הם יעדיפו לחגוג בצניעות ובאינטימיות. כך או כך לכל אחד אפשר למצוא את המקום לאירועים קטנים שיתאים לו. מקומות לאירועים קטנים כמו מסעדות יכולים גם הם להיות קשים לבחירה, אבל בין אם אתם מחפשים טרנדים ובין אם אתם בעלי אידיאולוגיה מוסרית חזקה, כדאי לחשוב על מסעדות טבעוניות לחגיגת האירוע הקרוב שלכם.

הגדלת חזה בניתוח
הגדלת חזה - בין הניתוחים הפלסטיים הפופולארים ביותר, אך עדיין ניתוח ועדיין יכול להיות מסוכן. איזה מידע חשוב לדעת לפני שבודקים לעומק?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI