דף הבית רפואה ובריאות בריאות ילדים ותינוקות רופא מומחה אף אוזן גרון ילדים - כיצד לטפל בשיעול ילדים
רופא מומחה אף אוזן גרון ילדים - כיצד לטפל בשיעול ילדים
אמיר כהן 30/10/13 |  צפיות: 3622

תופעת השיעול בשונה מהשעות השליליות עליה היא תופעה חיובית דווקא ועוזרת לנו להוציא הפרשות וליחה מהגוף כאשר אלה מצטברים בגופנו, התופעה מתרחשת דווקא בזמנים פחות נוחים, שעות הלילה, מאחר בהימצא הגוף במצב אנכי, הליחה מצטברת ביתר שאת, והשיעול, היא דרכו של הגוף להשתדל להרחיק אותו.

כאמור, אנחנו  לא צריכים להיות רופא מומחה אף אוזן גרון כדי להבין כמה הדבר מציק ומתסכל, במיוחד אחרי כמה שעות לא שינה. על כן הכנו עבורכם כמה טיפים למניעה ולטיפול.

שיעול תינוקות

תינוקות מגיעים לעולם עם מערכת חיסונית פגיעה, ועל כן, יהיו חולים כ 10 פעמים בממוצע מגיל הלידה ועד גיל שנתיים. המחלות נובעות כאמור הן עקב מערכת חיסונית חלשה והן כתוצאה משהייה במסגרות חינוכיות בהן הדבקות בצינון היא תופעה שכיחה והדבקות מאחים גדולים הנחשפים גם הם לילדים הלוקים בצינון.

לתינוקות מתחת לשלושה חודשים הלוקים בשיעול בלתי חולף מומלץ לפנות אל הרופא המטפל ובעת הצורך גם אל רופא מומחה אף אוזן גרון. גם במידה ואתם פונים להתייעצות אל רופא מומחה אף אוזן גרון ילדים וגם אם אתם מגיעים אל רופא המשפחה חשוב מאוד לשלול מצבים של דלקת ריאות או שעלת. אלה, עלולים להיות מסוכנים בגיל הזה במיוחד במידה והחום גבוה ואינו יורד.

בימים של חורף שמרו על לחות מספקת בחדר

  • חשוב לדעת, שהקור הוא לאודווקא הגורם הראשון להצטננות אלא היובש. בחורף מאחר שקר אנו שוכחים שהעבירעלול גם הוא להתייבש עקב פעולת המזגן והחלונות הסגורים, יובש עשוי להעצים את ליחה ולהביא להתקררות והתפשטות חיידקית, הקפידו לשמור על לחות נאותה בחדר,זו, תעזור לכם לעבור את השיעולים בשלום וגם למנוע הצטננויות מיותרות בדלתאמותיכם. על הלחות, ניתן לשמור באמצעות מכשיר אדים אותו ניתן להניח בסמוךלמיטת הילדים
  • שיטה נוספת למניעת והפחתתחומרת הצינון ולשמירה על הלחות ללא רופא מומחה אף אוזן גרון ילדים, היא הנחתקערית עם מים במקום גבוה או מטלית לחה וסחוטה, שעושה פלאים לאוויר היבשוהדחוק בחורף.
  • באם הילדים ישנים באותוחדר וישנה אפשרות להוציא את הילד החולה מהחדר , מומלץ לנקוט בפעולה זו. הדבריכול למנוע הדבקויות ו/או החמרה

יחד עם כל הנאמר לעיל,  באם כל מקרה חרגי או חריף ובמקרים בהם השיעול אינו חולף והחום לא יורד גם לא אם תרופות להורדת חום חשוב לפנות אל רופא הילדים המטפל ובעת הצורך אל רופא מומחה אף אוזן גרון ילדים

___________________________________________ פרופסור יונה קרוננברג הינוה חלוץ ניתוחי שתל שבלול בארץ. עיסוקו בתחום זה החל ב-1989 כאשר ביצע את ניתוח שתל השבלול הראשון בישראל. חמשת המנותחים הראשונים חוללו מפנה בהתייחסות לחירשות בארץ.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אמיר כהן


 


מאמרים נוספים מאת אמיר כהן
 
טיפול הומאופתי לילדים
בטיפול הומאופתי לילדים כמו בכל טיפול בהומאופתיה משתמשים במינון זעיר מצמחים וחומרים טבעיים אחרים בכדי להפיק תרופה הומאופתית (רמדי). מטרת הרמדי'ס הוא לייעל את יכולת הריפוי גוף האדם, וזאת, בין היתר, על ידי שיפור האיזון הפנימי מבחינה פיזית, רוחנית ורגשית, כפי שגורסת הגישה ההוליסטית.

רופא מומחה אף אוזן גרון ילדים - כיצד לטפל בשיעול ילדים
מי מאיתנו ההורים אינו מכיר את מקהלת השיעולים הללו אשר פוצחת בתרועה רמה דווקא בשעות הלילה, האם זקוקים לסיוע רופא מומחה אף אוזן גרון ילדים או שדווקא ניתן לטפל בקונצרט הזה לבד? פרופסור יונה קרוננברג, רופא מומחה אף אוזן גרון ילדים ומבוגרים. מסביר את תופעת השיעול ומדוע היא מופיע דווקא בלילה

שתל שבלול Esteem- פאר המחקר הרפואי-אסתטי
30/10/13 | רפואה
ניתוח שתל השבלול, הוא אחד הפיתוחים הרפואיים פורצי הדרך והמצליחים ביותר ברפואה המודרנית בכלל ובתחום רפואת אף אוזן גרון בפרט. הפיתוח שהחל את דרכו בשנות השבעים והתקדם עד למאה ה 21 עושה עוד צעד אחד קדימה וענה לא רק על הצורך הרפואי אלא גם על הצורך האסתטי.

נעל בריאה בגוף בריא – חשיבות נעלי ספורט ונעלי ריצה לאימון יעיל
עם התפתחות המודעות לחשיבות אורח החיים הבריא, ניתן למצוא פרמטרים נלווים המתגלים מעת לעת בתחום הפעילות והעיסוק בספורט. מסתבר שלא די בפעילות ספורטיבית, שימת לב לפרטים הקטנים מכף רגל ועד צוואר, היא קריטית לא פחות... היום נדבר על כף הרגל.

רופא מומחה להשתלות שתל שבלול ילדים
תחום אף אוזן גרון הנו בין התחומים הרגישים ביותר בתחום הרפואה וזאת מאחר שמדובר בחללים קטנים וחשוכים במיוחד ואיברים אליהם הראות והגישה דיי מורכבת. יחד עם זאת, קיימים בשוק רופאים מומחים וכלים טכנולוגיים ומחקריים המאפשרים את יעילות הטיפול בקשיים השונים באיברים אלה- במיוחד כאשר מדובר בתחום רפואת הילדים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI