דף הבית רפואה ובריאות רפואה משלימה טיפול בפרחי באך
טיפול בפרחי באך
totach kidum 12/11/13 |  צפיות: 3659

מצד אחד יש כאלו אשר פרחים ושאר מיני הצמחים בשבילם הם קישוט או מראה דקורטיבי בלבד ותו לא, אך מצד שני יש כאלו אשר רואים בכל  סוג של צמח וצמח יתרונות וסגולות רבים. חלק ממגוון הסגולות אשר ניתן להפיק מהפרחים והצמחים השונים הן יתרונות רפואיים וחלק מהיתרונות הם בעלי תועלת כמו הפצת ריח נעים ומשכר, עזרה בניקוי וחיטוי הבגדים, גירוש עשים ושאר מיני חרקים והמגוף ומארון הבגדים ועוד. כבר אלפי שנים שמשתמשים ונעזרים בצמחים השונים כדי להפיק תועלת הן בתחום היומיומי והן בתחום הרפואי. תורות רפואיות רבות נשענות על טיפול המבוסס ברובו או כולו על סוגי הפרחים והצמחים השונים. אחד ממגוון שיטות הריפוי הרבות אשר קיימות בימינו הוא טיפול בפרחי באך.

כיום עדיין לא ניתן ללמוד לתואר ראשון בתחום הרפואה האלטרנטיבית בארץ, אך בכל זאת ניתן ללמוד קורסים אשר עוסקים בלימודי רפואה אלטרנטיבית. עם העלייה למודעות של אורח חיים בריא בארץ והעובדה שכיום האדם הממוצע יותר מודע לצרכים הרפואיים והתזונתיים אשר כל אחד מאתנו זקוק להם חלה גם עלייה והסקרנות לגבי תחום הרפואה המשלימה. תחום הרפואה המשלימה אשר בעבר היה בעל תדמית "לא אמינה וחסר כל ביסוס" תופס בשנים האחרונות תאוצה ומספר רב של אנשים כל שנה פונה אל השיטות הרפואה המשלימה השונות בתקווה למצוא מענה ופתרון לבעיות אשר הרפואה הקונבנציונלית נכשלה בהן. בין גם זה הרצון למצוא מענה לבעיות פיזיות ממשיות כגון כאבים או מחלות אשר לרפואה הקונבנציונלית אין תשובה ופתרון עבורן או בין אם זה חיפוש אחר שיפור במראה ושיפור הדימוי העצמי.

פרחי באך גדלים באנגליה. אלו פרחים אשר השימוש בהם לא נותן תופעות לוואי בניגוד לפרחים וצמחים אחרים. על פי שיטת הטיפול בפרחי באך- לפרחים יש סגולה מיוחדת במינה לרפא את האדם עצמו ולא את המחלה באופן נקודתי ובעזרת כך הטיפול מתמקד בפן הנפשי של המטופל אשר הוא זה שגורם ויוצר תלות, תקלות ומחלות בגוף עצמו. הפילוסופיה המתבססת על טיפול בפרחי באך דוגלת על הקשר הישיר וההדוק בין הנשמה לגוף עצמו. כך שבמידה יש שיבוש בנשמה זה ישליך באופן ישיר על הגוף והמצב הפיזי שלו.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 totach kidum


 


מאמרים נוספים מאת totach kidum
 
Учеба старше 50 лет
Многие университеты и колледжи в Израиле, наряду с профессионально-техническими школами и учебным

סוגי תוספות שיער
03/06/19 | הכרויות
לא כל אישה מרוצה ממה שהטבע נתן לה וזו הסיבה העיקרית לכך שנשים עושות ניתוחים פלסטיים, עוברות שינויים שונים של צביעת שיער, שימוש בעדשות צבעוניות ועוד. אם יש משהו שיחסית קל לשנות כשלא מרוצים ממנו זה השיער, ואם גם את רוצה לעשות שינוי בשיער שלך הגעת לכתובת הנכונה.

מציאת משרד עורך דין
30/10/18 | ביטוח
לא פשוט בימינו לבחור משרד עורכי דין איכותי: השוק מוצף במשרדי עורכי דין בכל תחומי ההתמחות הקיימים ולמעשה, אי אפשר לעבור רחוב סואן מבלי להיתקל לפחות במשרד אחד של עורכי דין.

מציאת משרד עורך דין
30/10/18 | ביטוח
לא פשוט בימינו לבחור משרד עורכי דין איכותי: השוק מוצף במשרדי עורכי דין בכל תחומי ההתמחות הקיימים ולמעשה, אי אפשר לעבור רחוב סואן מבלי להיתקל לפחות במשרד אחד של עורכי דין.

תביעות רשלנות רפואית - למי פונים?
במידה ויש לך חשש לרשלנות רפואית והתגלה אצלך סרטן צוואר הרחם, כנסי לפורטל המידע עוסק על כל דרי ההתמודדות וכיצד את יכולה למצות את הזכויות לך עקב הרלנות.

משרד עו"ד תביעות ביטוח שישיג לכם את הפיצוי שמגיע לכם
30/10/18 | ביטוח
משרד עו"ד פייל ושות' בעל נבחרת מנצחת של עורכי דין המתמחים בתביעות ביטוח נגד החברות הגדולות במטרה לתת לכל מבוטח את ההזדמנות לקבל את הפיצוי המלא שמגיע לו.

יועץ בטיחות בעבודה
בעסקים המעסיקים עובדים חשוב מאוד לשכור את שירותיו של יועץ בטיחות בעבודה, זאת על מנת להימנע מתאונות ומפגעים העשויים לגרור את העסק לנזקים משמעותיים. מנהלים בעסקים פועלים בדרך כלל ב-2 גישות אפשריות

3,000 ישראלים מוכרים ב"אטסי" איך זה עובד? ומהם סודות ההצלחה?
etsy אתר האינטרנט המוביל, הקניון הוירטואלי הידוע המכיל כ – 20,000 חנויות מקוונות של יצירות אופנה תכשיטים, עבודות אמנות, פרטי אספנות, וינטאז', עבודות יד של יוצרים מכל רחבי העולם.

לוגו הוא המצפן הגרפי של העסק
עיצוב לוגו הוא המצפן הגרפי של כל חברה, עסק או נותן שירות. קיימים 4 אבות טיפוס ללוגו. לוגו הוא אייקון רב השפעה, המסייע בזיהוי מוצר או שירות על פני המתחרים.

ייעוץ זוגי - בגדר זכות, לא חובה
כיצד ייעוץ וטיפול זוגי נכון יכול לסייע כמעט לכל זוג, מה לומדים לאורך התהליך ואיך בסופו של יום הוא מסייע להמציא את הזוגיות מחדש - התשובות לפניכם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI