דף הבית חוק ומשפט חוק ומשפט - אחר מהו בכלל עו"ד פלילי ומהו עיסוקו?
מהו בכלל עו"ד פלילי ומהו עיסוקו?
sivan levi 19/01/14 |  צפיות: 2751
תחום הפלילים הוא תחום רחב מאוד בעולם המשפטים. ומאחר ומדובר בתחום גדול ישנם עורכי דין המתעסקים רק בו – עו" ד פליליים. עו"ד פלילי מתעסק אך ורק בתיקים הקשורים להליכים פליליים. נשאלת השאלה האם עו"ד פלילי מומחה אך ורק להליכים פליליים. אז התשובה היא לא, עו"ד פלילי אומנם מומחה בעיקר להליכים פליליים אך כל עורך דין המבצע כל התמחות, בין אם בתחום הפלילים, בין אם בתחום התעבורה, בין אם בתחום הנזיקין אם בין אם כל תחום אחר הוא עורך דין אשר סיים לימודי משפטים המעניקים לו התמחות בכל התחומים. עם זאת, מאחר ועולם המשפטים מרובה בתחומיו, רבים מעורכי הדין מעדיפים לקחת את התחום אשר הם מתחברים אליו יותר ולהתעסק אך ורק בתיקים בו. בסופו של דבר ההתמחות מעניקה להם וותק וניסיון רב בתחום, מה שמאפשר להם עם הזמן לטפל יותר טוב בתיקים העוסקים בתחום שבחרו.

תחום הפלילים

תחום הפלילים הינו תחום נרחב בפני עצמו, הוא יכול לכלול את העבירות הבאות: רצח, הריגה, גניבה, אונס וכדומה. דיני הפלילים הינם רבים, ולכל אדם המועמד לדין פלילי מומלץ בהחלט להיעזר בעו"ד פלילי שילווה אותו בתקופת ההליכים.מטרתו של עו"ד פלילי היא כמובן להמתיק כמה שיותר את גזר הדין שיקבל הנאשם מבית משפט, או אפילו אם אכן יצליח,להביא לזכאותו של הנאשם. כמובן שמעבר לכך מטפל העורך דין בכל ההליכים הבירוקרטים של התיק.

עורכי דין המתמחים בנישות ספציפיות בתחום הפלילים

כפי שציינו, תחום המשפטים הינו תחום רחב, ולכן ישנם עורכי דין פליליים רבים המתמקדים בתחום. עם זאת, בל נשכח שגם תחום הפלילים הוא תחום מאוד גדול, ולכן ישנם עורכי דין רבים המתמקדים בנישות ספציפיות בתחום הפלילים,לדוגמה: עורך דין רצח והריגה, המתמקד בתחום הרצח וההריגה, עורך דין גניבות והונאות המתמקד בתחום הנ"ל וכדומה.כאמור כל אחד מהם נחשב לעו"ד פלילי, והבחירה שלכם מומלצת בהתאם לתחום בו אתם מואשמים. חשוב מאוד להיעזר בעו"ד פלילי כמה שיותר מוקדם, על מנת שיעבור אתכם את כל ההליכים מהתחלה ועד הסוף בכדי לטפל בתיק שלכם בצורה הטובה ביותר.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 sivan levi


 


מאמרים נוספים מאת sivan levi
 
מהו בכלל עו"ד פלילי ומהו עיסוקו?
תחום הפלילים הוא תחום רחב מאוד בעולם המשפטים. ומאחר ומדובר בתחום גדול ישנם עורכי דין המתעסקים רק בו – עו" ד פליליים. עו"ד פלילי מתעסק אך ורק בתיקים הקשורים להליכים פליליים. נשאלת השאלה האם עו"ד פלילי מומחה אך ורק להליכים פליליים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI