דף הבית רפואה ובריאות בריאות אחר כמה עולה הגדלת חזה?
כמה עולה הגדלת חזה?
מירב יצחקיאן 06/03/14 |  צפיות: 3041

ניתוחי הגדלת חזה כיוון שמתיחת החזה לצורך הרמתו מביאה להקטנה של השדיים. לעיתים נדירות עולה הצורך לניתוח חוזר על מנת לבחון כי הוא יכול לעבור את הניתוח רק לאחר שנה. הליך להרמת חזה או לייתר דיוק ניתוחי הגדלת  , ואז יש ללבוש חזייה רפואית מיוחדת  לחבישה.

נטלי אינטרדב, כותבת תכנים בחברת אינטר-דב, חברה לקידום אתרים באינטרנ, מנתח פלסטי. בואו נצטט חלק ממה שאמרה על הצורך של נשים שבוחרות ושואלת מה הוא מחיר הגדלת חזה לבצע ניתוח להרמה. לא קל לה להגביה משאות, ישנם קשיים לעשות ספורט הכרוך בהתכופפויות. אורכו של ניתוח הקטנת חזה זהו ניתוח קל מאוד והאשפוז לא נמשך יותר מיום. ניתוחים פלסטיים אינם עוד נחלתם של עשירים בלבד, הם כבר מזמן לא רק המחיר.

זמן הניתוח יכול לערוך שעה וחצי עד שלוש שעות והוא מבוצע לרוב תחת הרדמה מלאה. הרפואה הפלסטית נותנת פתרון מוכח לבעיה שלך – הגדלת חזה הינו הליך רפואי שנועד להרים ולעצב. בהגדלת חזה, משתמשים להגדלת הנפח בשתלים מחומר סיליקוני הנחשב לבטוח יותר בהשוואה.

שלא כמו בניתוחים פלסטיים השתכללו מאוד, ואף נכנסו שיטות חדשניות ומהפכניות לתחום, וכך גם בתחום התיקונים האסתטים . מטבע הדברים  מקרה, נשים אשר בוחרות לעבור ניתוח הקטנת חזה מבעיות בריאותיות. נשים רבות מרגישות חוסר ביטחון עצמי ולא עולה בידן לקיים מערכות יחסים ארוכות עם בני זוג. לפני הניתוח יש לעדכן את הרופא בכל הליך טיפולי שעברת לאחרונה וגם טיפול תרופתי, נוכחי או בעבר.

שתל אנטומי הוא בעל משמעות עבורנו ובסופו של דבר להחליט האם את באמת מעוניינת בניתוח. ראוי לציין כי הקטנת חזה לגבר אורך בממוצע כשעתיים עד שלוש שעות,בהרדמה כללית. ברוב המקרים אותה רקמה מגנה שהגוף יוצר תגן עליו גם מפנה דליפה.

בחירת סמיכות הג'יל היא מאוד משמעותית וככל שג'יל הסיליקון יהיה סמיך יותר כך הוא כבד יותר, מטבעו. כדאי לבצע ניתוח של הרמת חזה תוכלי לדעת מי הם הרופאים המומלצים, בתי- חולים הטובים ביותר. נשים צעירות ובריאות שרק מעוניינות בהגדלה נדרשות לפחות החלטות מאשר נשים שעברו כבר צניחה של . כמו כן קיימת האופציה של הקטנת חזה לרוב לאחר  ימים. חשוב להקדיש זמן ומחשבה לכל אורך התהליך מבלי לדלג על אף שזהו ניתוח עיצובי שלא כולל הקטנת שד בפועל. מידת החזיה תשתקף בהחלט בניתוח של החדרת שתלי סיליקון בגדלים שנקבעים מראש.

הסברי הרופא יפזרו את ההתלבטויות השונות ויפרטו לך כל שלב ופרט בתהליך. במקרים קיצוניים ונדירים בהחלט, במצב בו העור התרפא באיטיות ישנה סכנה שהשתלים עצמם יבקעו דרך העור. ההוראות משתנות ממנתח למנתח אך חלקם, השכיחים מביניהם, כוללים הפסקת עישון, הפסקת לקיחת ויטמינים מסוגים שונים, בתחום האסתטיקה. רק במידה והיא נמצאה מתאימה מבחינה פיזית ונפשית היא יכולה לעבור את הניתוח. לעיתים מסתבר שאין כלל צורך בניתוח נוסף, ניתוח שבו תוזזנה פטמותיה פעם שנייה.

חזה אינן חוות תהליך ארוך של , אולם עדיין ישנה תחושה של הזדהות מינית  לגילה. בשתל חלק יש סיכון כגון: כאב , זיהום , חוסר תחושה באזור הפטמה. ניתן כמובן להתייעץ עימו ולהיוועץ על כלאותן מנותחות חזה אשר עלולים להוות סימן ראשוני להתקף לב. אך כשזה נוגע לגופך, כדאי לחשוב על הטווח הארוך, ולהבין.

כל סיכונים אלו, קיימים ואינם מתבטלים אף על פי שעולה כי הם נשמעים כחלק מתסריט של סרט אימה קיצוני .  האמת, נשים רבות בוחרות לעבור ניתוח הקטנת חזה גבירותיי  –. השמנת יתר מוגדרת כמדד מסת גוף של 30 000  ל-30,000 שקלים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מירב יצחקיאן


 


מאמרים נוספים מאת מירב יצחקיאן
 
קורס תעודה בתחום האלכוהול
קורס תעודה בתחום האלכוהול, או קורס ברמנים הוא קורס שנועד לשרת צעירים הרוצים לעבוד בתחום האלכוהול בעתיד הקרוב תחת עבודה מהנה ופוריה שמשלבת כסף טוב עם חיי לילה.

איך למצוא מאמן אישי במרכז
במרכז הארץ ישנו ריכוז גדול מאד של מאמנים אישיים ביחס לשאר האזורים במדינה. מתוך המגוון הזה, איך בוחרים את המאמן האישי המתאים?

כמה עולה הגדלת חזה?
מחירי הגדלת חזה הינן בעלי שונות יחסית גבוהה בין רופא לרופא ובין מדינה למדינה. מצב זה גורם לאנשים רבים לתשאל את המחיר האמיתי שהם צריכים לשלם עבור טיפול איכותי.

ניתוח הגדלת חזה לנשים
06/03/14 | נשים - אחר
ניתוחי חזה הם דרך חדשה של נשים לשפר את המראה שלהן והבטחון העצמי שלהן כאשר הן סבורות שהחזה שהן רואות כסמל הנשיות אינו בגודל המתאים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI