דף הבית קניות וצרכנות צרכנות עלות משלוחי פרחים
עלות משלוחי פרחים
דיווה 31/12/14 |  צפיות: 3916

אחד הגורמים שמרתיעים אנשים מלהזמין משלוחי פרחים הוא דמי המשלוח. מהסיבה שיש מספר אתרים של חנויות פרחים שמציעים שירות משלוחי פרחים בעלויות מופרזות. בנוסף, חלק מהחנויות "מסתירות" את העלויות הנלוות ומוסיפות אותן רק בסוף תהליך הרכישה ובכך גורמות ללקוח מפך נפש. זו בדיוק הסיבה שמציאת חנות פרחים שמציעה שירות משלוחי פרחים מקצועי, אמין ובמחיר הוגן חשובה לפחות כמו מציאת זר פרחים מושלם למשלוח ליקיריכם!

לכן, לפני ביצוע רכישות של זרי פרחים באינטרנט ואפילו לפני שבוחרים את זר הפרחים, מומלץ לבדוק את איכות השירות ואת עלות משלוחי פרחים שהחנות מפרסמת. אתרים של חנויות פרחים מקצועיים מעמידים מחשבון שבו ניתן לבדוק את עלויות דמי המשלוח ולראות אם החנות מחייבת בדמי משלוח זולים או יקרים. על ידי כך ניתן לחשוף מראש את כל החיובים הנלווים שבדרך כלל "מוסתרים" באתרים להזמנת משלוחי פרחים שאינם עובדים בשקיפות מלאה.

מאידך, לא כל מה שזול הוא גם טוב. חשוב להבהיר שההוצאה עבור משלוחי פאחים היא הוצאה אמיתית שחנות הפרחים סופגת כאשר היא צריכה לשלם לשליח את עלות המשלוח. כאשר עלות משלוחי פרחים תלויה בזמן הנסיעה, עלות הדלק ועלות הוצאות הרכב. הלחץ להוריד עלויות עלול לגרום לחנות הפרחים לשלוח את זרי הפרחים עם שליחים לא מקצועיים שמבצעים משלוחי פרחים על קטנועים כאשר הפרחים חשופים לחום, לשמש, לרוח וללא מים. שירות משלוחי פרחים מסוג זה הוא פגום והוא גורם לפגיעה קשה בתוחלת חיי זר הפרחים במיוחד בימי הקיץ הלוהטים בישראל.

לכן חשוב לבדוק ששירות משלוחי הפרחים שחנות פרחים מציעה הוא שירות אמין ומקצועי. קרי, הפרחים מובלים ברכב שמאפשר להחזיק אותם במקום מוצל, קריר, שאינו חשוף לרוח כשהם בתוך כלים עם מים. יש חשיבות ומשמעות גדולה לתהליך השינוע של הפרחים מהמגדל לבית הלקוח וחשוב שכל שלבי התהליך יעשו בתנאים האופטימאליים לשמירה על חיי הפרחים.

לסיכום, מומלץ לבחור אתר להזמנת משלוחי פרחים שגובה מחירים סבירים עבור דמי משלוח מצד אחד ובמקביל, דואג שהפרחים יובלו בתנאים מקצועיים ואיכותיים.

אודות הכותבת - הכותבת מנהלת חנות פרחים ולאור ניסיונה הרב, היא ממליצה להזמין משלוחי פרחים באתר באליזר www.balizer.co.il


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דיווה


 


מאמרים נוספים מאת דיווה
 
שיקולי פרופורציה בעיצוב זרי פרחים
21/09/16 | צרכנות
עיצוב זרי פרחים הוא אמנות של ארגון אלמנטים עיצובים הגלומים בפרחים ובאבזרים על פי העקרונות של אמנות העיצוב. מעצבי זרי פרחים וסידורי פרחים בדרך כלל משתמשים בטכניקות ועקרונות במטרה ליצור קומפוזיציות יפות ונעימות למראה. מאמר זה מסביר את נושא הפרופורציה המומלצת בעיצוב זרי פרחים.

הזמנת משלוחי פרחים לחוץ לארץ עם מסירה מידית
21/09/16 | צרכנות
הזמנת משלוחי פרחים לחו"ל עם מסירה מידית יכולה להתבצע באחת משתי דרכים. אפשרות ראשונה, הזמנת המשלוח מאתר ישראלי שמקושר ברשת בינלאומית של חנויות פרחים. האפשרות השנייה, הזמנת משלוח פרחים ישירות מחנות פרחים בקרבת כתובת היעד למשלוח.

משלוח פרחים לאחר לידה
אישה לאחר לידה מעדיפה להישאר בשקט בבית עם התינוק, מבלי שיטרידו אותה כל הזמן עם ביקורים שדורשים ממנה לארח את האורחים. מצד שני, היא רוצה ושמחה לקבל מתנות שעושות לה מצב רוח טוב. הפתרון הוא משלוח פרחים שמובא על ידי שליח כך שמקבלים מתנה "נטו".

משלוח פרחים תל אביב בתוך עשר דקות אינו מומלץ
19/09/16 | קניות
חברת מוניות אינטרנטית משווקת שירות חדש של משלוח פרחים תל אביב בתוך עשר דקות. מתבקשת השאלה האם השירות מקצועי ומומלץ או שרק נכנס שחקן חדש לשוק משלוחי פרחים שמנצל את תמימות הציבור.

מיומנויות העבודה בחנות פרחים
עבודה בחנות פרחים אינה עבודה קלה והיא דורשת מיומנויות מיוחדות. המאמר מפרט אילו מיומנויות נדרשות ולמי מתאים לעבוד בחנות פרחים.

טיפים להארכת תוחלת חיי סוגי פרחים נפוצים
19/09/16 | גינון
ברגע שפרח נקטף מתחיל לפעול שעון שקובע את תוחלת חייו. צרכן שמזמין משלוח פרחים יכול להאריך את תוחלת חיי הזר וליפות את מראהו אם ינהג לפי הטיפים שמפורטים במאמר.

שתילים ופרחים בעיצוב הבית
יש אין ספור אפשרויות לשילוב פרחים ועציצים בעיצוב הבית. חנות פרחים מקצועית תציע לכם פתרון יצירתיים כמו גם שירות של משלוח פרחים ועציצים.

תוחלת חיי ציפור גן עדן בבית הלקוח
31/12/14 | צרכנות
לציפור גן עדן יש תוחלת חיים ארוכה יחסית, הוא אוהב חום, זקוק למים רבים ולאור. במאמר מוסבר כיצד חנויות פרחים והצרכנים צריכים לטפל בפרח זה על מנת להפיק מהפרח את מלוא פוטנציאל היופי שלו.

עלות משלוחי פרחים
31/12/14 | צרכנות
משלוחי פרחים כרוכים ב-3 הוצאות: זמן עבודת השליח, דלק ועלות הרכב. לכן מוצדק לגבות דמי משלוח. מצד שני, יש חנויות פרחים שגובות מחירים מופרזים. צרכן חכם צריך לבחור חנות פרחים שמציע שירות אמין במחיר סביר.

כללי אמון הציבור לתחום משלוחי פרחים
31/12/14 | צרכנות
תחום משלוחי פרחים והזמנת זרי פרחים באמצעות אתרי אינטרנט של חנויות פרחים אינו מתנהל בצורה שקופה והגונה. ולאור חוק הגנת הצרכן שלא מאפשר ביטול עסקאות בתחום זה, נדרש לאמץ ולהנחיל את כללי אמון הציבור לענף הפרחים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI