דף הבית קניות וצרכנות קניות משלוח פרחים תל אביב בתוך עשר דקות אינו מומלץ
משלוח פרחים תל אביב בתוך עשר דקות אינו מומלץ
דיווה 19/09/16 |  צפיות: 12010

חברת מוניות אינטרנטית השיקה לאחרונה שירות של משלוח פרחים בתוך עשר דקות. בשלב זה רק משלוח פרחים תל אביב פועל כאשר בשאר הישובים בארץ השירות טרם קיים. כמו כן השירות מוגבל למספר זרי פרחים מצומצם ביותר וגם שעות החלוקה הוגבל לימי ראשון עד חמישי בשעות אחר הצהרים.

מובן שהשקת שירות חדש של משלוח פרחים תל אביב יצר באז אבל נשאלת ההשאלה האם השירות מצדיק את הכסף? האם השירות איכותי ומקצועי? האם זר הפרחים שנמסר ללקוח שווה את ההשקעה? האם המזמין יודע באמת מה הוא קונה? בדיקה בעין מקצועית מצביע על כך השירות אינו איכותי ואינו מקצועי מהסיבות הבאות:

1)       משלוח פרחים בקטנועים אינו מקצועי - מי שמתחייב לספק משלוח פרחים תל אביב בתוך עשר דקות, בונה על שינוע באמצעות קטנועים. הבעיה ששינוע זרי פרחים על קטנועים אינו מקצועי ופוגע באורך חיי הפרחים אם לא הורג אותם. מדינת ישראל היא מדינה חמה שברוב חודשי השנה הטמפרטורה בשמש עולה על שלושים מעלות צלסיוס. זרי פרחים שמובלים בקטנוע ללא מים ובחום הגבוה, חוטפים "מכת חום" ואפילו שהם נראים "בסדר" במסירת הזר, הם ינבלו וימותו תוך יום או יומיים. מסיבה זו חנויות פרחים מקצועיות מבצעות משלוחי פרחים ברכבים ממוזגים כאשר זרי הפרחים טבולים במיכלי מים.

2)       מגוון מצומצם של זרי פרחים - על מנת לספק שירות משלוחי פרחים תל אביב בתוך עשר דקות, חברת המוניות המתווכת יכולה להציע רק מגוון מוגבל ומצומצם של זרי פרחים. הבעיה שאותם שניים או שלושה זרי פרחים שמוצעים למכירה אינם יכולים לספק את מגוון המסרים שהפרחים אמורים להעביר. מאחר ולכל אירוע או מאורע יש זר פרחים שונה שמבטא בשפת הפרחים את המסר הנדרש, לכן אותם שניים, שלושה זרי פרחים לא יכולים להוות מענה לדרישה.

3)       שעות פעילות מאד מוגבל -  על מנת ליעל את העבודה, השירות של משלוח פרחים תל אביב מוצע רק במשך שלוש שעות בשעות אחר הצהרים. הבעיה שבשעות אלה לא מובטח שהנמען יהיה בבית או במשרד ולכן בהרבה מקרים הזר יימסר לשכנים או יושאר לפני הדלת. מסירה זו מאבדת הרבה מאפקט ההפתעה והחינניות שבמסירה של משלוח פרחים ישירות לנמען.

לסיכום, משלוח פרחים הינו תחליף מעודן ומשודרג ביחס למשלוח מכתב או מברק. לכל משלוח פרחים יש את המטרה הנדרשת והמסר הראוי שהשולח רוצה להעביר. מסיבה זו נחוץ שיוצעו ללקוח מגוון גדול של זרי פרחים שעונה על מגוון רב של מסרים שמתאימים לכל אירוע או מאורע. בנוסף, כדי לא להשאיר רושם עלוב, נחוץ לשלוח פרחים איכותיים שיחזיקו הרבה זמן בבית הלקוח. לכן שירות של משלוח פרחים תל אביב בתוך עשר דקות, אינו יכול להיות שירות איכותי ומקצועי וגם התמורה להשקעה קטנה בגין תשלום עמלת תיווך.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דיווה


 


מאמרים נוספים מאת דיווה
 
שיקולי פרופורציה בעיצוב זרי פרחים
21/09/16 | צרכנות
עיצוב זרי פרחים הוא אמנות של ארגון אלמנטים עיצובים הגלומים בפרחים ובאבזרים על פי העקרונות של אמנות העיצוב. מעצבי זרי פרחים וסידורי פרחים בדרך כלל משתמשים בטכניקות ועקרונות במטרה ליצור קומפוזיציות יפות ונעימות למראה. מאמר זה מסביר את נושא הפרופורציה המומלצת בעיצוב זרי פרחים.

הזמנת משלוחי פרחים לחוץ לארץ עם מסירה מידית
21/09/16 | צרכנות
הזמנת משלוחי פרחים לחו"ל עם מסירה מידית יכולה להתבצע באחת משתי דרכים. אפשרות ראשונה, הזמנת המשלוח מאתר ישראלי שמקושר ברשת בינלאומית של חנויות פרחים. האפשרות השנייה, הזמנת משלוח פרחים ישירות מחנות פרחים בקרבת כתובת היעד למשלוח.

משלוח פרחים לאחר לידה
אישה לאחר לידה מעדיפה להישאר בשקט בבית עם התינוק, מבלי שיטרידו אותה כל הזמן עם ביקורים שדורשים ממנה לארח את האורחים. מצד שני, היא רוצה ושמחה לקבל מתנות שעושות לה מצב רוח טוב. הפתרון הוא משלוח פרחים שמובא על ידי שליח כך שמקבלים מתנה "נטו".

משלוח פרחים תל אביב בתוך עשר דקות אינו מומלץ
19/09/16 | קניות
חברת מוניות אינטרנטית משווקת שירות חדש של משלוח פרחים תל אביב בתוך עשר דקות. מתבקשת השאלה האם השירות מקצועי ומומלץ או שרק נכנס שחקן חדש לשוק משלוחי פרחים שמנצל את תמימות הציבור.

מיומנויות העבודה בחנות פרחים
עבודה בחנות פרחים אינה עבודה קלה והיא דורשת מיומנויות מיוחדות. המאמר מפרט אילו מיומנויות נדרשות ולמי מתאים לעבוד בחנות פרחים.

טיפים להארכת תוחלת חיי סוגי פרחים נפוצים
19/09/16 | גינון
ברגע שפרח נקטף מתחיל לפעול שעון שקובע את תוחלת חייו. צרכן שמזמין משלוח פרחים יכול להאריך את תוחלת חיי הזר וליפות את מראהו אם ינהג לפי הטיפים שמפורטים במאמר.

שתילים ופרחים בעיצוב הבית
יש אין ספור אפשרויות לשילוב פרחים ועציצים בעיצוב הבית. חנות פרחים מקצועית תציע לכם פתרון יצירתיים כמו גם שירות של משלוח פרחים ועציצים.

תוחלת חיי ציפור גן עדן בבית הלקוח
31/12/14 | צרכנות
לציפור גן עדן יש תוחלת חיים ארוכה יחסית, הוא אוהב חום, זקוק למים רבים ולאור. במאמר מוסבר כיצד חנויות פרחים והצרכנים צריכים לטפל בפרח זה על מנת להפיק מהפרח את מלוא פוטנציאל היופי שלו.

עלות משלוחי פרחים
31/12/14 | צרכנות
משלוחי פרחים כרוכים ב-3 הוצאות: זמן עבודת השליח, דלק ועלות הרכב. לכן מוצדק לגבות דמי משלוח. מצד שני, יש חנויות פרחים שגובות מחירים מופרזים. צרכן חכם צריך לבחור חנות פרחים שמציע שירות אמין במחיר סביר.

כללי אמון הציבור לתחום משלוחי פרחים
31/12/14 | צרכנות
תחום משלוחי פרחים והזמנת זרי פרחים באמצעות אתרי אינטרנט של חנויות פרחים אינו מתנהל בצורה שקופה והגונה. ולאור חוק הגנת הצרכן שלא מאפשר ביטול עסקאות בתחום זה, נדרש לאמץ ולהנחיל את כללי אמון הציבור לענף הפרחים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI