דף הבית רפואה ובריאות קוסמטיקה וטיפוח מוצרי ים המלח לגבר המודרני
מוצרי ים המלח לגבר המודרני
שרון לוי 12/01/15 |  צפיות: 3303

הגבר של שנות האלפיים מכיר בחשיבות הטיפוח האישי והמראה החיצוני, אך בניגוד לנשים, הגברים המודרניים אינם מעוניינים לבלות שעות ארוכות בפעולות טיפוח ארוכות. הגבר הממוצע מעדיף לרכוש מוצרי טיפוח איכותיים המרכזים את כל הדרוש לו לטיפוח והזנה של עור הפנים באחד. תכשירי ים המלח לגבר מיוצרים בהתאמה אישית לצרכים של הגברים, להרגלי הטיפוח של הגבר הממוצע ולעור הפנים הזקוק ללחות לאחר גילוח או לאחר פעילות ספורטיבית מאומצת.

מוצרי ים המלח לגברים משלבים חומרי גלם איכותיים, נוחות שימוש וניחוח גברי מחמיא, אלו הם מוצרי קוסמטיקה המותאמים באופן אישי לאורח החיים של הגבר הישראלי. נציין כי מוצרי ים המלח לגברים משווקים בכל העולם, המוצרים זוכים להצלחה בעקבות התוצאות הטובות אותן משיגים המוצרים בתוך זמן קצר. מעולם לא היה זה פשוט יותר להעלים את סימני הגיל, להזין את העור בלחות לאחר רכיבת אופניים בשטח, ולשמור על מראה מטופח מבלי להיקלע להוצאות כספיות גבוהות או לבלות שעות ארוכות מול המראה.

גם גברים סרבנים אשר אינם נהנים כלל מפעולות טיפוח מגלים כי מוצרי ים המלח עונים לצרכים שלהם בצורה הטובה ביותר. שימוש בקרם הזנה עשיר אחת ליום מעניק לעור הפנים של הגבר  מראה בריא ורענן. תוספת של פילינג לניקוי עור הפנים מסדרת מוצרי ים המלח אחת למספר שבועות, תשלים את פעולות הטיפוח הבסיסיות הדרושות לכל גבר.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 שרון לוי


 


מאמרים נוספים מאת שרון לוי
 
מוצרים לגבר ים המלח : טיפוח מהיר ואיכותי
19/01/15 | צרכנות
המאמר מפרט אודות מוצרים לגבר ים המלח לשימוש יומיומי, מוצרים בהם כל גבר ישראלי יוכל לעשות שימוש.

סדרות מוצרי ים המלח שכדאי להכיר
19/01/15 | צרכנות
המאמר מפרט אודות סדרות מוצרי ים המלח אותן כדאי להכיר, סדרות המרכיבות יחדיו מארזי מוצרי טיפוח איכותיים בעיקר, בריאים וטובים.

מוצרי ים המלח לגבר המודרני
המאמר מפרט אודות מוצרי ים המלח לגברים ואפשרויות השימוש בהם לטיפוח גברי מודרני.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI