דף הבית חוק ומשפט חקירות ייעוץ בטחוני לאבטחת העסק
ייעוץ בטחוני לאבטחת העסק
ליאור חקירות 12/05/09 |  צפיות: 2382

קיימת חשיבות רבה לשמירה על ביטחון בעסק. עסקים אשר אינם מאובטחים באמצעים המתאימים עלולים למצוא עצמם קורבן לנזק או לסבול מהפסד כלכלי נרחב. פרצות אבטחה שונות הקיימות בהיבטים שונים בעסק עלולות להקל על פגיעה בו, לכן מומלץ לבדוק ולגלות מה הם הסיכונים הקיימים בעסק ולפעול למניעתם. על ידי פנייה אל חוקרים פרטיים ניתן לקבל ייעוץ בטחוני אשר יסייע לגילוי פרצות אבטחה בעסק וסיכונים הקיימים בו.

 

ייעוץ בטחוני כולל ביצוע סקר ביטחון. סקר הביטחון מאפשר לבדוק את העסק באופן מקיף ולגלות האם קיימים סיכונים באופן התנהלותו של העסק בהיבטים שונים. חוקרים פרטיים יכולים לבדוק במסגרת הבדיקה את דרכי קבלת והעברת הכספים בעסק, אופן שמירת המידע והיבטים נוספים. בנוסף, סקר ביטחון יכול לבחון גם את האופן בו מתנהלים העובדים כאשר המנהל אינו נמצא לידם, בעזרת שירותי לקוח סמוי. בעזרת אמצעים שונים חוקרים פרטיים יכולים לגלות מה מתרחש בעסק והאם קיימים סיכונים באופן התנהלותו.

 

לאחר ביצוע סקר הביטחון ברור יותר היכן קיימים סיכונים בעסק וניתן להתאים לו מערך אבטחה ההולם את הסיכונים השונים. מערך האבטחה יוכל להתאים לפרצות האבטחה שנמצאו בעסק ולמנוע אותם וכן להתאים לאופן התנהלותם של העובדים בו.

עסק אשר אינו מאובטח כראוי וקיימים בו סיכוני אבטחה שונים, עלול להיפגע כתוצאה מגניבות או הונאות. הפנייה אל חוקרים פרטיים לשם קבלת ייעוץ בטחוני יכולה לסייע לבדיקת העסק וגילוי הסיכונים השונים. ידיעת המתרחש בעסק תאפשר התאמת מערך אבטחה המתאים לעסק הספציפי ולסיכונים הקיימים בו ויוכל למנוע פגיעות שונות.

 

ליאור חקירות הינו משרד חקירות המיומן בביצוע ייעוץ בטחוני. המעוניינים לבדוק האם בעסק קיימים סיכונים שונים או פרצות אבטחה יכולים לפנות אל המשרד לשם קבלת ייעוץ בטחוני וגילוי המתרחש בעסק באופן ברור.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ליאור חקירות

ליאור חקירות
טלפון 24 שעות ביממה: 03-6058605

דואר אלקטרוני: [email protected]
מען: המסגר 54, תל אביב
מכתבים: ת.ד. 22331, תל אביב, מיקוד 61222



 


מאמרים נוספים מאת ליאור חקירות
 
חקירה כלכלית למניעת הפסדים
10/11/09 | חקירות
קיימים מקרים רבים בהם חקירה כלכלית יכולה להוות כלי יעיל. חוקרים פרטיים מיומנים באיסוף מידע וגילוי עובדות, ופנייה אליהם לשם ביצוע חקירה יכולה לסייע פעמים רבות לקבלת מידע שיוכל לסייע להימנע מהפסד ונזק כלכלי.

ביצוע חקירת אישות בעת חשד לבגידה
10/11/09 | חקירות
לעיתים מופיעים סימנים שונים המעוררים חשד לאי נאמנות מצד בן או בת הזוג. לעיתים מדובר בהיעדרות ממושכת של הצד השני או בהיעדרויות בשעות שאינן שגרתיות. סימנים אחרים שעלולים להתריע על אי נאמנות הם הסתרת המכשיר הסלולארי ומחיקת רישומי השיחות והודעות הטקסט מן המכשיר. כאשר מופיעים הסימנים השונים ומתעוררת דאגה כי הצד השני בקשר אינו נאמן, לעיתים עולה הרצון לבדוק זאת באופן ודאי. במקרה כזה ניתן לפנות אל חוקר פרטי לשם ביצוע חקירת אישות.

חקירות אישות בעת חשד לבגידה
16/06/09 | חקירות
סימנים שונים עלולים לעורר חשד כי בן או בת הזוג אינם נאמנים. התנהגות שונה של הצד השני עלולה להביא לחשד כי הדבר נובע מבגידה. לעיתים כאשר החשדות מתגברים יתעורר הרצון לבדוק באופן ברור מה מתרחש. במקרה כזה הפנייה אל חוקרים פרטיים לשם ביצוע חקירת אישות תוכל לסייע לגילוי המתרחש.

מהימנות עובדים
16/06/09 | חקירות
העובדים מהווים חלק חשוב בעסק ומשפיעים על הצלחתו במידה רבה. גניבת ציוד, גניבת כספים או הדלפת מידע שתתבצע בידי העובדים עלולה לגרום לעסק נזק חמור והפסד כלכלי משמעותי, לכן חשוב להעסיק אנשים מהימנים בעסק אשר לא ינצלו את סמכויותיהם לפגיעה בו. על מנת לבדוק מהימנותם של עובדים, ניתן לפנות אל חוקר פרטי לשם ביצוע בדיקת מהימנות עובדים. על ידי שימוש באמצעים שונים החוקר יוכל לבדוק האם קיימת מידת סיכון באישיותו של האדם אשר מעוניינים להעסיק.

באילו מקרים יכולה לסייע חקירה אזרחית?
16/06/09 | חקירות
חקירות אזרחיות הינן חקירות העוסקות במגוון תחומים ונוגעות לנושאים מחיי היום- יום. בעת ביצוע חקירות פרטיות החוקרים אוספים מידע ומגלים עובדות על נושא החקירה תוך שימוש באמצעי בילוש שונים. בעזרת המידע שנאסף במהלך החקירה ניתן פעמים רבות להבין טוב יותר את המצב.

חקירה כלכלית למניעת הפסדים
08/06/09 | חקירות
חקירות כלכליות יכולות להוות כלי יעיל במקרים רבים. על ידי ביצוע חקירות פרטיות ניתן לקבל מידע על נושא החקירה בעזרתו ניתן פעמים רבות להבין טוב יותר את המתרחש. על ידי ביצוע חקירה כלכלית ניתן לגלות מידע ועובדות אשר יכולים לסייע למנוע נזק כלכלי או הפסד משמעותי.

חקירת אישות בעת חשד לבגידה
08/06/09 | חקירות
החשדות להתרחשותה של בגידה עלולים להתעורר כתוצאה מסיבות שונות. סימנים שונים עלולים לעורר את הדאגה כי בן או בת הזוג אינם נאמנים. התנהגות שונה מצד בן או בת הזוג, היעדרויות ממושכות או בשעות שאינן שגרתיות עלולים להיות סימן מדאיג. גם הסתרה של המכשיר הסלולארי ומחיקת רישומי השיחות והודעות הטקסט מן המכשיר הינה סימן מתריע. כאשר מתעוררים הסימנים השונים לעיתים מחליט הצד החושד כי נבגד לנסות ולברר מה מתרחש באופן ברור. על ידי פנייה אל חוקר פרטי לשם ביצוע חקירת אישות ניתן לחקור את הנושא ולברר מה מתרחש.

בירור חשדות לבגידה
19/05/09 | חקירות
החשד כי אחד הצדדים בקשר אינו נאמן עולה מסיבות שונות וגורם לתחושת אי ודאות מדאיגה. התהייה בנוגע למעשיו של הצד השני ואי הידיעה באופן ברור האם מדובר בבגידה מביאה לעיתים לרצון לברר באופן מוחלט האם אכן מתרחשת בגידה. כאשר מעוניינים לבדוק מה מתרחש ניתן לפנות אל חוקר לשם ביצוע חקירות פרטיות בנושא. חקירה יכולה לסייע לגילוי המתרחש באופן ברור ולהביא לקיצה של תחושת אי הודאות והתהיות בנוגע למתרחש.

בירור חשדות לבגידה
19/05/09 | חקירות
החשד כי אחד הצדדים בקשר אינו נאמן עולה מסיבות שונות וגורם לתחושת אי ודאות מדאיגה. התהייה בנוגע למעשיו של הצד השני ואי הידיעה באופן ברור האם מדובר בבגידה מביאה לעיתים לרצון לברר באופן מוחלט האם אכן מתרחשת בגידה. כאשר מעוניינים לבדוק מה מתרחש ניתן לפנות אל חוקר לשם ביצוע חקירות פרטיות בנושא. חקירה יכולה לסייע לגילוי המתרחש באופן ברור ולהביא לקיצה של תחושת אי הודאות והתהיות בנוגע למתרחש.

מתי יכולה לסייע בדיקת מהימנות עובדים?
19/05/09 | חקירות
העובדים מהווים חלק חשוב בעסק ומשפיעים עליו רבות. על העובדים בעסק להיות אנשים אמינים אשר ניתן לסמוך עליהם כי לא ינסו לפגוע בעסק במכוון. כאשר יש רצון להעסיק אדם חדש בעסק, ניתן לפנות אל חוקר פרטי על מנת לגלות האם מדובר באדם מהימן. בדיקת מהימנות אשר מתבצעת על ידי חוקר פרטי יכולה לסייע לגילוי מידת הסיכון באישיותו של האדם אשר מעוניינים להעסיק. כאשר מעוניינים להעסיק אדם בתפקיד רגיש או לקדם עובד לתפקיד בעל גישה אל סכומי כסף גדולים או מידע חשוב, בדיקת מהימנות תוכל לסייע לגילוי אמינותו של האדם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI