דף הבית אינטרנט והחיים ברשת אינטרנט ועסקים מקוונים איך לבחור חברת הוסטינג לאתר ?
איך לבחור חברת הוסטינג לאתר ?
עידן שלומן 15/10/15 |  צפיות: 4464
אם אתם מחפשים אחר חברת אחסון אתרים לאתר האינטרנט החדש שלכם (או זה הקיים כבר...) הרי שחשוב ללמוד ולהבין מה האחסון המתאים ביותר עבורכם. עוד על כך במאמר הבא.

אם אתם בעלים של אתר אינטרנט חדש או כזה הקיים מזה שנים ומאוחסן בחברת אחסון כלשהי, אך אתם מחפשים אחר שירותי אחסון חדשים, הרי שחשוב להתאים את חבילת האחסון בצורה אופטימאלית לצרכי האתר שלכם ולבחור עבורו את החבילה שתאפשר לו לעבוד בצורה הטובה ביותר הן מבחינת מהירות, זמינות ואבטחת נתונים.

ראשית חשוב לדעת באיזו שפת תכנות אתר האינטרנט שלכם בנוי. מרבית האתרים בנויים על בסיס שפת PHP הנחשבת לנפוצה בעולם ודרוש להם אחסון PHP אך יש כאלו שתוכנתו על בסיס ASP והטיות שלו ולהן מתאים אחסון על גבי שרתי NT.

גם אתרים הבנויים על בסיס מערכות ניהול ת וכן פופולאריות דוגמת ג'ומלה, וורדפרס ואחרות, מבוססות על שפת PHP ולכן גם עבורן יש צורך בשרת אחסון PHP.

מה ההבדל שין שרתי PHP ואלו של NT?

ההבדל נעוץ בעיקר בהתאמה שלהם לשפות התכנות המתאימות לכל אחד מהם, גם אם תאורטית שניהן מתאימות לכל שפות התכנות. אחסון PHP מבוסס על שרתים של לינוקס ואילו אחסון NT מבוסס על שרתים של ווינדוס.

ההשלכות הן בעיקר על תוכנות והתקנות נלוות שלא תמיד עובדות כראוי אם אין התאמה מלאה בין שירות הוסטינג (אחסון) ושפת התכנות המותאמת עבורו.

מה עוד חשוב לברר לפני שמזמינים חבילת אחסון?

במידה ומצאתם איזה שרת מתאים לאתר שלכם כעת נותר לברר אודות כל השאר:

  • רמת הגיבוי של הקבצים המאוחסנים
  • זמני פעילות של שירות לקוחות במידת הצורך
  • רמת האבטחה לשרת האחסון
  • טיפול בדאטה בייס (בסיס נתונים)
  • במידה ואתם מחזיקים באתר אינטרנט "קטן" הרי שיספיקו לכם נתונים בסיסיים בנושאים אלו ולדעת כי מישהו מטפל בעניין ובתחזוקה של השרת עבורכם. במידה ואתם מחזיקים באתר אינטרנט "גדול" עם כמות גדולה של גולשים ותעבורה של קבצים, הרי שרצוי לברר אודות שירותי סיסטם אפשריים מטעם חברת האחסון. מדובר על טיפול צמוד ומעקב רציף אחר האתר המאוחסן, האבטחה שלו, הזמינות ויעילות העבודה שלו בכל רגע נתון כדי להבטיח עבודה רציפה ואיכותית לגולשים בו.


    דירוג המאמר:

    תגיות של המאמר:

     עידן שלומן

    עידן שלומן, מומחה לקידום אתרים בחברת Signup קידום אתרים.

    קידום אתר זה מתבצע על ידי Signup קידום אתרים באינטרנט אשר עוסקת בשיווק וקידום אתרים באינטרנט.



     


    מאמרים נוספים מאת עידן שלומן
     
    פרחים לבנים: אלגנטיות ויוקרה בזר שלך
    29/01/23 | צרכנות
    זרי פרחים לבנים נחשבים יוקרתיים ואלגנטיים במיוחד. אין זה אומר שזרי פרחים בצבעים אחרים לא יכולים לשדר משהו דומה, אך הצבע הלבן תמיד נחשב ליותר נקי, טהור ויוקרתי ביחס לצבעים אחרים. זאת הסיבה מדוע זרי פרחים לבנים נחשבים מבוקשים מאוד לאירועים חשובים או יוקרתיים.

    איך להתמודד עם ביקורת שלילית בפייסבוק?
    אחד המצבים הכי קשים לכל בעל עסק היא ביקורת שלילית בפייסבוק. כולנו אוהבים לקוחות ממליצים או ביקורות חיוביות אך לעתים יש לקוחות שאינם מרוצים, מתחרים שמחפשים כיצד להכפיש או סתם גולשים עם יד קלה על המקלדת שיוצרים שיימינג ללא סיבה מוצדקת. התנהלות נכונה שלכם תוכל לנטרל את הביקורת השלילית ואפילו לחזק אתכם בעיניי הגולשים שנחשפו אליה.

    מיתוג עסקי למשרד שלכם בראש העין
    עצמאיים רבים אשר פותחים עסק חדש מתלבטים כיצד למתג את עצמם. אנו לא מדברים על מיתוג באמצעות רשתות חברתיות או הזמנת לוגו מעוצב, אלא יותר על מיתוג המשרד שלהם באופן כזה שישדר מיד במה הם עוסקים ולמה הם טובים בזה. על מיתוג המשרד שלכם – במאמר הבא.

    איך לבחור מנעולן בחיפה והקריות?
    בזמן שאתרי אינטרנט מציעים לנו מגוון רחב של מנעולנים בכל הארץ, על פי אזורים, תחומי התמחות, ניסיון, זמינות לעבודה ועל פי פרמטרים נוספים, אנחנו צריכים להכריע כיצד אנחנו בוחרים מנעולנים לעבוד איתם.

    כיצד גם אתם תוכלו לצאת נקיים מחובות גדולים?
    החיים במדינת ישראל אינם קלים ורף ההוצאות נחשב בין הגבוהים בעולם המערבי. המצב הזה מביא רבים "למעוד" במהלך מרוץ החיים, לא לעמוד בתשלומים, מיסים או התחייבויות שלקחו על עצמם ובדרך זו לצבור חובות גדולים שרק הולכים ותופחים מחודש אחד לבא אחריו.

    נקלעתם לחובות? הכל על הליך חדלות פירעון ושיקום כלכלי!
    פתחתם עסק, לקחתם הלוואות, השקעתם בפרסום, הגיעו לקוחות אבל... העסק לא התרומם, לא הצליח להחזיר את ההשקעה והמינוס הלך וגדל. לקחתם עוד הלוואה, דחיתם עוד ועוד תשלומים לספקים אבל זה עדיין לא עובד וכעת אין כבר כסף לסגור את המינוס, להחזיר הלוואות או לכסות את הצ'קים. הפתרון הוא הכרזה על פשיטת רגל, שברון לב, משבר משפחתי, חנק כלכלי לשנים רבות ותחושה של אין מוצא.

    מוניות בקרית גת לכל מטרה
    24/05/20 | רכב
    מחפשים מוניות בקרית גת לנסיעה בתוך העיר, לאחת הערים השכנות או מונית לנתב"ג מקרית גת? אתם ללא ספק בוחרים בדרך היותר נוחה להגעה מנקודה לנקודה.

    תיקון תקלות נפוצות במזגנים ישראליים
    בישראל קשה לחשוב על חיים ללא מזגן בבית או בעבודה ולכן כמעט בכל מבנה נמצא מזגן של אחת החברות המובילות (טורנאדו, תדיראן, אמקור וכן הלאה). המזגנים הללו מבוססים על חיבור לחשמל וכוללים מערכת מחשוב לתפעול יעיל ואפקטיבי של המזגן בהתאם לצרכים שלנו.

    מדוע הדפסה על קנבס כל כך פופולרית לאחרונה?
    28/01/20 | צרכנות
    בטח שמתם לב בשנה האחרונה שעוד ועוד בתים שאתם מבקרים בהם מציגים על קירות הסלון ו\או החדרים תמונת קנבס משפחתית כזו או אחרת. אין מה להיות מופתעים שכן מדובר על טרנד עיצובי חם שרק צובר תאוצה.

    קבלן שיפוצים בחיפה לעבודות צבע וגבס
    28/01/20 | שיפוצים
    רכשתם דירה יד שניה בחיפה למטרת מגורים או השקעה ואתם זקוקים כעת לקבלן שיפוצים?
         
     
    שיווק באינטרנט על ידי WSI