דף הבית רפואה ובריאות בריאות גיל הזהב חיתולים למבוגרים לטיפול בבעיות בריחת שתן למבוגרים
חיתולים למבוגרים לטיפול בבעיות בריחת שתן למבוגרים
אבי 20/10/16 |  צפיות: 11671

סובלים מבריחת שתן? זה הזמן להיחשף לכל אחד ממוצרי הספיגה למבוגרים העומדים לרשותכם. בשורות הבאות תוכלו למצוא מידע כללי אודות כל אחד מהמוצרים המשווקים כיום לנשים וגברים הסובלים מתופעת בריחת שתן למבוגרים.

תחתונים סופגים לנשים וגברים

תחתונים המיוצרים מחומר דמוי בד. תחתונים אלו מותאמים למבנה הגוף הגברי בנפרד ולמבנה הגוף הנשי בנפרד והם משלבים בתוכם חגורה אלסטית ללבישה קלה, נוחה ומהירה. כמו כן, הם מכילים אזור ספיגה המנטרל ריחות ומסייע לספיגה מקסימאלית. מוצר ספיגה זה מותאם לנשים וגברים הסובלים מבריחת שתן במגוון דרגות של אי שליטה על הסורגים.

תחבושות ספיגה לנשים וגברים

תחבושות המותאמות לנשים וגברים בנפרד. תחבושות אלו ניתנות להצמדה על גבי התחתון והם מכילים רכיבים סופגים לצד רכיבים מנטרלי ריחות. מוצר ספיגה זה מיועד לנשים וגברים הסובלים מבריחת שתן קלה.

סידניות

מוצר ספיגה נלווה לסובלים מבריחת שתן. מוצר זה מיועד לצרכי הגנה על המזרון וזאת למקרים בהם בריחת השתן מתרחשת במהלך הלילה (הרטבת לילה). מוצר ספיגה זה משווק בגדלים שונים והוא מגיע בשני סוגים עיקריים, האחד: סידנית חד פעמית, והשניה סידנית רב פעמית הניתנת לרחיצה. הסידניות הרב פעמיות מיוצרת מבד ו/או כותנה והן משלבות בתוכן שכבת ניילון אטומה.

חיתולי ספיגה

חיתולים למבוגרים הינם מוצרי ספיגה המיועדים לצרכי שימוש לאורך כל שעות היממה, והם דומים באופיים ובאופן פעולתם לטיטולי תינוקות. החיתולים המודרניים הינם חיתולים חד פעמיים והם מיוצרים מכותנה, בד וחומרי ספיגה נוספים. כיום, תוכלו למצוא גם חיתולים למבוגרים המשלבים בתוכם סיבי נחושת המגנים בצורה אופטימאלית יותר על העור. מוצרי ספיגה אלו מגיעים עם סרטי הדבקה אותם ניתן להצמיד לגוף הטיטול בהתאם למבנה גופו של העושה בהם שימוש והם מגיעים בגדלים שונים ובהתאמה פרטנית לגוף האישה ולגוף הגבר.

מגבונים לחים

מוצר ספיגה נלווה נוסף המיועד לצרכי חיטוי וניקוי של האזור המחותל. מוצר זה מיוצר מבד, והוא משלב בתוכו רכיבים היפו אלרגניים המסייעים לפעולת הניקוי ולתחושת הרעננות של העור.

היכן רוכשים מוצרי ספיגה למבוגרים?

מוצרי ספיגה למבוגרים, לרבות, המוצרים הנלווים, ניתנים לרכישה במגוון רחב של נקודות מכירה ברחבי הארץ, ובעיקר בחנויות פארם. כמו כן, המוצרים ניתנים לרכישה באופן דיסקרטי באמצעות אתרי מכירות של חברות ייצור שונות המתמחות בייצור מוצרי ספיגה. הרכישה באמצעות אתרי המכירות המקוונים מאפשרת לכם ליהנות גם משירותי משלוח עד הבית.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI