דף הבית רפואה ובריאות בריאות גיל הזהב התמודדות עם בריחת שתן בקרב מבוגרים
התמודדות עם בריחת שתן בקרב מבוגרים
אבי 20/10/16 |  צפיות: 11747

גיל הזקנה טומן בחובו שלל רב של תופעות פיזיולוגיות. הגוף, שעבר שנים לא מעטות, מזקין, ופעולות פשוטות הופכות להיות קשות ולעיתים גם בלתי אפשרויות. קשישים אשר אינם מסוגלים להתנהל באופן שיגרתי, אלו המרותקים אל כיסא גלגלים, או מתקשים בהליכה ועמידה, עלולים פעמים רבות לחוות קשיים של הליכה אל השירותים על מנת להתפנות. בריחת שתן למבוגרים היא תופעה ידועה ומוכרת, כאשר הפתרון הפשוט ביותר לכך הינו באמצעות שימוש באמצעי ספיגה, כדוגמת, חיתולים למבוגרים.

בעיות בתפקוד שיגרתי

כאשר העצמאות נגזלת מהגוף, אנחנו נאלצים להתמודד עם תופעות רבות. הקושי בפעולה יומיומית פשוטה, כמו הליכה, ישיבה ואפילו אכילה או שתייה באופן עצמאי, אינם מתאפשרים יותר. קשישים סיעודיים נאלצים לקבל עזרה בכל הפעולות הללו. גם פעולת ההתפנות בשירותים אינה מתאפשרת יותר, בשל הצורך להפשיל את הבגדים, להתיישב ולקום. מאחר ופעולה זו הופכת למסורבלת, קשה ולעיתים ממש בלתי אפשרית, אנחנו חייבים להתאים פתרון אסתטי והיגייני. האפשרות הנוחה והבטוחה ביותר היא שימוש באמצעי ספיגה המיועדים לאוכלוסייה בוגרת. חיתולים למבוגרים הם בדיוק המוצר האידיאלי המותאם בדיוק לצרכים הללו ומספק את ההגנה המלאה מפני בריחה או דליפה של שתן.

היתרון של חיתולים למבוגרים

אם אתם מחפשים אחר פתרון פשוט, יעיל ובטוח על מנת להתמודד עם בריחת שתן למבוגרים או למבוגרים שאינם מסוגלים להתנהל באופן עצמאי, הרי שהפתרון של חיתולים הינו הקל ביותר. את החיתול לובשים במקום תחתונים. שכבת ההגנה והספיגה הינה אופטימלית, היא מונעת בריחה של שתן אל הבגדים וגם מונעת ריחות. חומרי החיתול רכים ונעימים והם מספקים רכות אידיאלית לעור הגוף. השימוש בחיתולים בקרב מבוגרים הסובלים מבריחה של שתן או מקשיי תיפקוד, מקל על ההתנהלות ומונע סיטואציות של מבוכה, חוסר נעימות וחוסר היגיינה. את החיתולים יש להחליף מספר פעמים ביום, בהתאם לצורך, כאשר לחיתולים אמצעי סגירה ופתיחה נוח ומהיר, המאפשר החלפה קלה.

בריחת שתן למבוגרים היא סיטואציה לא נעימה לאף אחד, והיא מצב שיש למנוע אותו. מאחר ואין תרופה או פתרון קסם שיעלים את הבעיה, הרי שאנחנו חייבים לחשוב על אלטרנטיבה אידיאלית, שתספק את ההגנה המלאה והבטוחה ביותר וגם תהייה קלה ונוחה לשימוש. חיתולים לאנשים מבוגרים הסובלים מבריחה של שתן או למבוגרים עם קשיים פיזיים הינה הפתרון הנוחה והקל ביותר, והוא מאפשר לנו התמודדות בטוחה עם התופעה, ללא מבוכה וללא תחושת חוסר נעימות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI