דף הבית רפואה ובריאות ניתוחים פלסטיים הגדלת חזה- האם מזהים שזה ניתוח? האם זה משנה?
הגדלת חזה- האם מזהים שזה ניתוח? האם זה משנה?
efi 07/10/09 |  צפיות: 2336

האם יודעים שעברתי ניתוח הגדלת חזה ?

באופן מפתיע, מסתבר שנשים רבות חושבות שלא ניתן להבחין שהן עשו ניתוח הגדלת חזה, ולעומתם גברים רבים אינם מזהים את מראהו של ניתוח חזה, מוצלח או לא מוצלח.

השאלה המתבקשת היא האם זה משנה אם החזה טבעי או לא?

מבחינת הגברים הדעות חלוקות לשתיים. בין אלו אשר סבורים שחזה מוגדל בניתוח הינו חזה יפה, ולא משנה להם העובדה שהוא אינו טבעי, ובין הגברים שבטוחים שחזה מוגדל הוא דבר מכוער ולא אסתטי.

ככל הידוע אין מחקר פסיכולוגי שדן בסוגיה בצורה מעמיקה, ואף לא ברור אם הגברים אשר אינם אוהבים חזה מוגדל היו נמנעים מלצאת עם בחורה שעברה ניתוח הגדלת חזה, במקרה שהניתוח סביר או אף מוצלח במיוחד.

מבחינת הנשים, גם כאן הדעות חלוקות לגבי הבחורות שעברו ניתוח הגדלת חזה. חלק מתעבות את התהליך וטוענות שמי שעוברת ניתוח כזה היא פרח'ה ובהמה, וחלק שמקבלות את הניתוח בהבנה, מפרגנות ויתכן שהיו מעונינות בו בעצמן.

חזה מנותח יראה כזה ברוב במקרים. הוא קשיח יותר, חציב מחזה רגיל ואף זקור. המחשוב בין השדיים גדול מהרגיל ואופיני לניתוח זה.

צלקות לאחר ניתוח חזה אינן משמעותיות בד"כ. הן מטשטשות לאחר זמן מה, צלקת תחת קפל השד התחתון אינה נראית בזכות המקום המוסתר, וצלקת סביר העטרה אינה בולטת גם כן.

האם לגלות לבן הזוג שעברתי ניתוח חזה?

כלל ידוע בזוגיות הוא לגלות מוקדם ככל האפשר לבן הזוג כמה שיותר עובדות מכל סוג, גם מביכות, ולא לתת לו לגלות זאת לבד.
אם מספרים על כך כבר בשלב ההיכרות הראשונית, הדבר יתקבל בהבנה גם אם בן הזוג העתידי אינו חובב ניתוחים הגדלה. אולם אם הוא מגלה זאת רק לאחר זמן רב של זוגיות- הוא עלול להעלב ולהפגע, ובצדק.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 efi

מידע על ניתוחי אף

בלוג ניתוח פלסטי



 


מאמרים נוספים מאת efi
 
הגדלת חזה- המקרה של לימור
המקרה של לימור אחת לא שם בדוי שעשתה ניתוח הגדלת חזה, סיפור אמיתי שסיפרה לי שכנה של ההורים, מצוטט ללא שינויים.

ניתוח פלסטי היום ובעבר
ניתוח פלסטי הוא מושג חדש יחסית. אם נולדת בעבר עם עיוותים בפנים, אף ארוך, אוזניים ענקיות, חזה קטן או גדול בצורה מוגזמת, או כל פגם גופני אחר, לא היה לך מה לעשות עם המצב הזה, וההשפעה על כל חייך כצעיר או כבוגר היתה ממשית.

מתיחת פנים- יש אלטרנטיבה?
ניתוח מתיחת פנים הוא ניתוח קוסמטי מענין מכיוון שהוא מתייחס לשטח גדול פי כמה מאשר ניתוחים רבים אחרים כמו אף או ניתוח אוזניים.

הגדלת חזה- האם מזהים שזה ניתוח? האם זה משנה?
האם מזהים ניתוח הגדלת חזה? והאם זה משנה לגברים ולנשים, או שחזה טבעי חשוב מהכל?

ניתוח אף
ניתוח אף: ניתוח נפוץ במיוחד בעל תוצאה דרמטית, היכולה להשפיע על המנותח מבחינה חברתית ואישית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI