דף הבית בית משפחה וזוגיות זוגיות ואהבה זמן להיפרד
זמן להיפרד
ראובן 08/10/09 |  צפיות: 4700

את אומרת לעצמך כבר המון זמן, שנכון יש סקס מעולה ואת מתה עליו, אבל את אומללה כבר יותר מדי זמן ויש עוד דברים חוץ מ סקס טוב, אז זהו את מתכוונת לאזור אומץ ולהיפרד ממנו. אז מה מעכב אותך? את אולי אומרת לעצמך שזה אהבה או סקס טוב אבל למעשה את פוחדת. פוחדת לעזוב אותו, פוחדת להיות לבד. אולי את חושבת שזה האדם היחידי שיכול לגרום לך להרגיש הכי יפה, הכי סקסית, הכי נחשקת וחשובה, אולי את חוששת שאף פעם לא יהיה עוד מישהו כזה, עוד אהבה וגם סקס כאלה. אחרי הכל, הוא באמת אדם מיוחד, יודע להקסים אותך במילים, ולהמיס אותך במבט ואת אוהבת אותו, אוהבת להיות איתו ואוהבת את הסקס איתו ואוהבת הכל איתו. הוא הכל בשבילך. אבל האם את הכל בשבילו?

אולי הוא באמת יודע לעשות סקס מדהים, אולי הוא אפילו אוהב אותך, אבל הוא לוקח אותך כמובן מאליו. אולי הוא חושב שאת מדהימה וסקסית ואוהבת אבל התנהגותו אומרת אחרת. גברים שוכחים שנשים מטבען צריכות יותר תשומת לב. כשאת נותנת חלק גדול כל כך מעצמך לגבר שלך, קשה לקבל את העובדה שהוא נותן כל כך מעט בחזרה. אם תמשיכי לומר לעצמך שאהבה או סקס מחפים, שדברים לא כל כך נוראים, שהכל ישתנה לטובה עם הזמן, המציאות תטפח על פניך. התעוררי. אם דברים היו עתידים להשתנות, זה כבר היה קורה. האם סקס נהדר מחפה על התנהגות מתעלמת או מאמללת? האם מילים יפות מחפות על שקרים או על התחמקויות? לא. איפה הוא היה כשבכית בגללו שעות ולילות? כשחיכית לשיחת טלפון ממנו, שלא הגיעה. את נתת לו כל כך הרבה, משך המון זמן והוא נתן לך כל כך מעט בחזרה.

זה הזמן לוותר על החלק הטוב, המילים היפות, הסקס המדהים, וכל היתר. זה הזמן לוותר ולהיפרד. תני לו ללכת, יחד עם האהבה המילים היפות והסקס הטוב, ויחד עם כל הכאב שסבלת בגללו בכל תקופת היחסים שלכם. אולי זו היתה אשמתו ואולי אשמתך, סביר יותר שזו לא אשמתו של אף אחד. אנחנו אנושיים, אלו החיים וזה בסדר לעשות טעויות כל עוד אנו יודעים לתקן ולעצור בזמן, ולומדים מהן.

היחסים שלכם לא היו טעות. האהבה, הבילויים, הסקס, אפילו המריבות. אבל להישאר כשאת יודעת שתמשיכי להיפגע, זו טעות. אל תשכחי לעולם את הזיכרונות הטובים שלכם יחד, את הלילות סקס הפרועים ואת ימי האהבה הרומנטיים, הוקירי אותם. את הזיכרונות הרעים שחררי. השתדלי לסיים את מערכת היחסים בצורה ששניכם תזכו לומר מה אתם מרגישים בצורה רגועה מבלי לריב. מספיק עם המריבות. אם תרצו להישאר ידידים, קחו את זה בעדינות ובהדרגה כי זה לא יהיה קל לבסס יחסים בלי סקס ומחויבות. קחי נשימה עמוקה ועשי זאת בשביל עצמך, כי מגיע לך יותר מסקס טוב וכמה מילים יפות. מגיע לך להיות מאושרת. זה עומד להיות אחד הדברים הקשים ביותר שתצטרכי אי פעם לעשות ואת עתידה לבכות ימים רבים, אבל לבסוף את תפסיקי לבכות ותדעי שעשית את הדבר הנכון.

ודבר אחרון, אם את מרגישה שאת לא מוכנה עדיין לוותר, אל תוותרי. אם את אוהבת אותו ומרגישה שיש סיכויים אמיתיים לשיפור, הילחמי על הגבר שלך ועל היחסים. בתנאי, שגם הוא נלחם. אם נלחמת כבר, ואת לבד במערכה, הפסיקי. כאמור, סקס ושיהיה הסקס הכי טוב בעולם, לא שווה את ההקרבה שלך. קחי לך הפסקה מהמלחמות, קחי נשימה עמוקה והתחילי לדאוג לעצמך.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ראובן

ראובן אזולאי, מנכ"ל בונסייט מור אינטראקטיב - בניית אתרים.



 


מאמרים נוספים מאת ראובן
 
חברות בניית אתרים טובות מרוממות עסקים
האינטרנט גדל ומתרחב בצעדי ענק ומיליוני אתרים חדשים נוספים לו בכל יום ברחבי הגלובוס. ארגונים רבים, גדולים וקטנים, בנו אתרים ומארחים אותם על שרתים שונים ברשת. האתר משקף את הארגון ואת עסקיו. אתר אטרקטיבי תופס את תשומת ליבו של הלקוח הפוטנציאלי ומעודד אותו לגלוש בו זמן רב. על כן חיוני לרכוש חברת בניית אתרים מקצועית לאפיין, לעצב ולתכנת אתר שנראה טוב ואכן מוסיף ערך לעסק.

פרויקטים של בניית אתרים בשנה האחרונה
אנשים רבים טועים לחשוב שהתחום של בניית אתרים הוא פשוט. נדמה לה שבניית אתרים כמו פייסבוק או טוויטר הם עניין של כמה ימי עבודה ושניתן לשכפל אותם לאתרים אחרים בקלות. אנשי בניית אתרים יספרו לך על כל הפעמים שלקוחות אמרו להם עד כמה קל זה לבנות אתר... המציאות שונה לחלוטין כפי שיודעים היטב אנשי עיצוב אתרים ואנשי בניית אתרים ופיתוח.

ללקק את התות – איך לגרום לאישה להגיע לאורגזמה
16/11/09 | דייטינג
עובדה מאוד מצערת היא שנשים רבות עוברות שנים ואפילו חיים שלמים מבלי לחוות אורגזמות מבן זוגן. להלן כמה עצות שיסייעו לך ללמוד איך להביא אותה לאורגזמה ואפילו להרבה אורגזמות בעת קיום יחסי מין.

עיצוב אתרים נגישים לאנשים עם מוגבלויות
ברשת האינטרנט של היום קיימים אינספור אתרים המאפשרים לקהל הגולשים הרחב למצוא את מבוקשו. עם זאת, לפחות 25% מקהל הגולשים אינו יכול לגלוש באתרים אלו בשל מוגבלויות שונות.

משחקי תפקידים בחדר המיטות
משחקי תפקידים בחדר המיטות הוא מושג שמבוגרים רבים אינם מבינים וודאי שאינם משתמשים בם בחיי המין שלהם. משחקי תפקידים כאלה יכולים לשפר פלאים את חיי המין שלך ואת הסיפוק שלך מפעולות סקס שגרתיות.

איך להיות גבר מושך
18/10/09 | דייטינג
הבנה של מה אישה מחפשת בגבר היא הצעד הראשון בלימוד הסוד איך להיות גבר מושך וסקסי בעיני אישה. לגברים רבים הרעיון של כיצד למשוך נשים הוא פשוט מסתורין אחד גדול. זה מובן וטבעי, היות וגברים ונשים שונים מבחינות רבות כל כך, קשה מאוד לבני מין אחד להיכנס לתוך מוחו של בן או בת המין השני ולהבין אותו.

זמן להיפרד
את אומרת לעצמך כבר המון זמן, שנכון יש סקס מעולה ואת מתה עליו, אבל את אומללה כבר יותר מדי זמן..

מומחי אסטרולוגיה ומנבאי עתידות
כמעט כל אחד מאיתנו דואג לגבי העתיד בתקופה כלשהי בחייו, אנו דואגים לגבי פרנסה, יחסים, בריאות או כל נושא אחר ועושים כל שביכולתנו להבטיח עתיד טוב. בעיתות קשות וכשהכוח האישי שלנו נחלש, חלק מאיתנו פונה לתחומים כמו אסטרולוגיה בתקווה להבין יותר מה מחכה להם בעתיד ואיך להתכונן לקראתו.

שיווק מסעדות – עיצוב לוגו למסעדה
04/10/09 | מיתוג
כדי להבין מה צריך לשם עיצוב לוגו יעיל, להלן כמה תכונות שניתן לזהות בלוגו אפקטיבי. לוגו טוב הוא לוגו קל לזיהוי, אפילו במבט חטוף או ממרחק, הוא לוגו קל לזכירה, הוא מעביר מסר של מי אנחנו, הוא מעביר מסר של מה אנחנו עושים והוא מרמז על סגנון השירות.

עיצוב אתרים – ניוזלטר ומיני סייט
עיצוב אתרים נועד לתת ערך מוסף למוצר או לשירות או למידע באתר האינטרנט שלכם ולגרום לגולש להסתכל, להתעניין ולהתעכב כאשר הוא גולש בו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI